LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
aieschatje
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2006 14:00

ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door aieschatje »

heeft er iemand ervaring met het kopen van een auto bij garage wijkcars in Haarlem? zo ja wat zijn jullie reacties? ik heb namelijk een auto bij ze gekocht en ik ben zeer ontevreden over de garantieperiode die wordt gegeven en van klantvriendelijkheid hebben ze ook geen kaas gegeten helaas ben ik hier later achtergekomen!! :evil:

frummel
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 jul 2006 20:15

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door frummel »

Hoi aieschatje,

Ook ik heb een slechte ervaring opgdaan met garage Wijkcars.
Ze zijn ondertussen verhuisd naar Velsen Noord.
Ik heb mijn auto gekocht op 26 mei 2006. Op 29 mei ben ik naar een andere garage gegaan om naar mijn uitlaat te laten kijken, volgens zeggen van de heer Wijkcars ging het om een rubbertje waardoor de auto een rammelend geluid maakte. Het bleek dus dat mijn uitlaat gebroken was en het schudden van de auto kwam doordat de kleppen en kop niet goed waren. De auto rijd op gas. Daarnaast had de auto nog meer gebreken. Ik heb toen mijn oude auto terug gevraagd. Dat kon uiteraard niet. Op 6 juni kon ik de auto brengen en heb een leenauto op benzine meegekregen. Na vele telefoontjes van mijn kant want je wordt niet teruggebeld en de vele smoesen van hun kant heb ik na vier weken nog mijn auto niet terug. Ik ga nu mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen omdat naar mijn idee de redelijkheids termijn nu wel verlopen is. Dus mensen geen auto bij Wijkcars kopen, ze doen niet wat hun website beloofd.

DL3B
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 okt 2005 12:42

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door DL3B »

Ik ben zeer ontevreden over de garantieperiode die wordt gegeven en van klantvriendelijkheid hebben ze ook geen kaas gegeten helaas ben ik hier later achtergekomen!!
Die garantieperiode die wordt gegeven, heeft u daar niet vóóraf voor getekend?

Helaas moet ik constateren dat het bij veel topics hier altijd vragen/klagen achteraf is.
Vermoedelijk moet er toch eens een cursus auto kopen gegeven worden.......Alhoewel ik dat ook niet begrijp, omdat er zoveel een auto kopen & achteraf problemen hebben en er dan nog steeds mensen zijn die wederom problemen hebben. :cry:

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door gjvisser »

Ik snap ook niet waarom mensen geen aankoopskeuring laten doen? Wat maakt die 100 - 250 euro nou uit? Is vaak goedkoper dan dat je een miskoop doet...

DL3B
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 okt 2005 12:42

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door DL3B »

Helemaal mee eens!! Laat gewoon een ANWB keuring doen. Begint een autobedrijf bij wijze van spreken al te "steigeren" als u dat wilt laten doen, weet u ook gelijk dat u bij hen geen auto aan moet schaffen.
(misschien hebben ze wel e.e.a. te verbergen)

Een weldenkend goed autobedrijf geeft u namelijk de mogelijkheid om een ANWB keuring te doen, vaak regelen ze ook nog wel het transport naar/van ANWB als u het laat doen vóór u de auto ophaalt.

Uiteraard moet men wel zo realistisch zijn dit niet met het oudere spul te willen, want dat heeft ook totaal geen zin. Bijvoorbeeld met 1-jaars APK autootjes. Maar ja, daar geef je ook niet veel aan uit & moet je blij zijn dat je rijdt. Alle waar ook naar z'n geld.

aieschatje
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2006 14:00

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door aieschatje »

Hoi Frummel,

wat jij verteld herken ik helemaal, meneer Wijkcars liegt gewoon!!
vooral wat het terugbellen betreft ik heb zelf een opel astra bij hem gekocht. de distributieriem zou vervangen worden, en je kan het waarschijnlijk al raden: is nooit gebeurd. terwijl de auto de hele dag in de garage heeft gestaan, Meneer moet gewoon zijn "tent" sluiten en stoppen met de oplichterij....
Ik hoop dat je, je auto in ieder geval terugkrijgt. Ik hoor graag van je hoe dit is afgelopen.

frummel
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 jul 2006 20:15

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door frummel »

Hoi Aieschatje,

Zou je naar www.shuffletown.nl kunnen gaan, en daar een contact formulier in willen vullen? Dan gaat het buiten dit forum om en ben je niet zichtbaar.

Groeten Frummel

Gorgel
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:35

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door Gorgel »

Zeg eh... Frummel

Deze laatste link ontgaat me even...... :?

bartdejong
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2006 20:40

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door bartdejong »

Ik heb nu mijn derde auto bij Wijkcars gekocht en deze bavalt me weer erg goed.
Met mij tweede auto had ik een paar kleine mankementen.
Ik heb toen gebeld en een gratis leenauto mee gekregen.
De reparatie duurde wel een dag langer omdat ze een onderdeel moesten bestellen die niet op voorraad was.
Mijn complimenten aan Wijkcars.

samrene
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2006 17:02

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door samrene »

jammer dat ik dit allemaal nu pas lees, want wij zitten nu in de problemen met die wijkcars in velsen noord. wij hebben een megane coupe gekocht 3 weken geleden. met allerlei gebreken die vanochtend gemaakt zouden worden. dat was de afspraak, maar meneer was er niet en gaf ons nog een grote mond door de telefoon ook, (zijn vervanger had hem gebeld). hij liet ons daar verrotten en konden met onze kapotte auto weer naar spijkenisse (2uur rijden).
we hebben onze goede auto ingeruild voor een wrak.
wat zouden wij nou kunnen doen? heeft iemand raad. wij zijn belazerd! en goed ook, maar we zijn ook blut met een kutauto.

samantha.

KOOP GEEN AUTO BIJ WIJKCARS IN VELSEN NOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vronie
Berichten: 110
Lid geworden op: 10 aug 2006 04:15

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door vronie »

wijkcars is gewoon een oplichter ,zij verkopen auto,s waarvan ze weten dat ze niet goed in orde zijn en als je gaat claimen dan sturen ze je het bos in.als er iets kapot is stellen ze bijvoorbeeld voor om ieder de helft te betalen. de prijs van de reparatie is dan volgens hun,bijv.€300 de werkelijke prijs is dan €150 ,zo draai je dus toch op voor de volle mep. een andere truc is net zo lang de boot afhouden tot de klant heel erg boos wordt en bijv. gaat schelden en dan doodleuk zeggen dat ze op deze manier geen zaken meer met je willen doen. ze zijn uit haarlem vertrokken omdat ze er niks meer verkochten en toen maar een wietkwekerij waren begonnen in hun pand,hoe dom kan je zijn,die in januari is opgerold door de politie,
waarbij de stroomlevering door nuon is beeindigd wegens diefstal van stroom .dus al met al een lekker bedrijf.
ook al kreeg ik hem voor niks,zou ik nog geen auto van ze willen

frummel
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 jul 2006 20:15

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door frummel »

Hallo Vronie,

Dank voor je reactie. Zou jij ook een contactformulier op www.shufletown.nl willen invullen. Dan kunnen we gezamelijk met de andere gedupeerden contact houden.

Groeten Frummel

vronie
Berichten: 110
Lid geworden op: 10 aug 2006 04:15

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door vronie »

Hoi frummel.
Die link die jij aangaf reageerd niet,

frummel
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 jul 2006 20:15

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door frummel »

Hoi Vronie

Het moet zijn www.shuffletown.nl
Ik wacht je nieuwe poging af

Groet Frummel

Lenca
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2006 09:30

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door Lenca »

Beste Iedereen die dit leest, Wij hebben op 18 mei een golf 3 bij dit bedrijf gekocht en het perosneelslid Dennis heeft ons tot nu toe geholpen. Hij komt heel aardig over maar pas op dit is allemaal schijn. Wij leverde een goede golf uit 1991 in met het idee een goede golf terug te krijgen. We hadden ook de overeenstemming om de velgen en banden over te zetten. De week erop beleek dat hij volgens hem een ongeluk had gehad en dat onze oude golf total los was en we dus geen banden en velgen meer konden overzetten. Ik was witheet. We zijn vanaf dat moment al bezig om van deze kerel nieuwe velgen of een schadevergoeding te krijgen maar hij loods ons steeds het bos in. Smoezen genoeg hebben deze gasten. Ook was de auto die wij bij hem gekocht hebben een gigantische miskoop. Alles wat maar verrot kon zijn is dat ook en we hebben er veel kosten aan gehad. We hebben deze auto dan ook nu al weggedaan om maar meer leed te voorkomen. Ik kan wel janken. Ik hoop dat radar en de andere instanties dit lezen en er wat aan gaan doen. Wij hebben ons verhaal ook bij de consumentenbond neer gelegt en rechtsbijstand erop gezet in de hoop maar iets van deze gasten terug te krijgen.

KOOP DUS GEEN EEN AUTO BIJ AUTOBEDRIJF WIJKCARS IN HAARLEM!

mvg, mevr, stoepman uit badhoevedorp

Lenca
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2006 09:30

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door Lenca »

GEEN AUTO KOPEN BIJ WIJKCARS HAARLEM / VELSEN NOORD

Dit zijn de grootste oplichters die er zijn. Wo=ij hebben er ook een WRAK gekocht. Deze autohandelaar wil alleen maar snel geld verdienen. Ik kan je wel een hele waslijst opgeven met wat wij hebben meegemaakt maar dat is zo lang.

NOOIT een auto dus kopen bij deze mensen.[/b]

jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

dit bedrijf heeft een enorm slechte reputatie,typische louche handelaren .
Niet kopen bij deze gasten.

vronie
Berichten: 110
Lid geworden op: 10 aug 2006 04:15

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door vronie »

lenca ,was dat toevallig een witte golf?

Bazzo
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:18

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door Bazzo »

Mijn ervaring is al wat ouder, maar lijkt erg op wat recentere reacties hier. Ik was ooit zo dom een auto op LPG te kopen bij deze lieden... er was een klein probleempje met de bedrading van de gasinstallatie voordat ik de auto kocht, maar na 2 weken kon ik hem meenemen. LPG werkte niet, 2 keer teruggeweest, ze beweerden bij hoog en bij laag dat ik niet goed overschakelde van benzine naar gas (terwijl dat bij een injectiemotor eigenlijk niet mis kan gaan), uiteindelijk bij een LPG-installateur erachter gekomen dat de verdamper van de installatie kapot was. "Goh" zei die installateur..."deze auto kennen we. Wijkcars kwam er een paar weken geleden mee hierheen, maar wij konden er weinig mee omdat ze enorm aan de bedrading hadden zitten knoeien. Toen dat te duur zou worden hebben ze hem weer meegenomen zonder te laten repareren". En zo kreeg ik die "prima in orde" zijnde auto mee met een gasinstallatie waar niks van deugde en waar een monteur van Wijkcars blijkbaar een zootje van had gemaakt. Overigens een raadsel (of niet?) hoe ze die auto door de APK hebben gekregen voor ik hem meekreeg. Verhaal halen ging uiteraard niet, deze lieden zijn tevreden als ze jouw geld hebben binnengeharkt en verder kun je als klant lekker opdonderen. U bent gewaarschuwd!!

frummel
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 jul 2006 20:15

Re: ervaring met garage Wijkcars in Haarlem

Ongelezen bericht door frummel »

Hallo Bozzo,

Wat jij aangeeft over keuringen is denk ik niet zo moeilijk. Als je een auto vlak voor het einde van de dag afmeld, is de kans op een controle kleiner heb ik gehoord. Deze lui zijn echt niet te vertrouwen en alleen er maar op uit om geld te verdienen op een niet al te eerlijke manier. Het blijven linke lui. Dus mensen nog maar eens:KOOP GEEN AUTO BIJ WIJKCARS UIT VELSEN NOORD ALS JE NIET BELAZERD WILT WORDEN
[/b]

Gesloten