Ervaringen met Autobedrijf J.D.R Cars Apeldoorn

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
thecure

Re: Ervaringen met Autobedrijf J.D.R Cars Apeldoorn

Ongelezen bericht door thecure »

gerrit bruinewout schreef:
27 jul 2020 13:48
Ja nu blijkt dat je bij annuleren 20% moet betalen van de auto....

Ik heb vandaag mijn rechtsbijstand maar ingeschakeld.

Wat verschrikkelijk om zo Auto te moeten kopen.
Tja verschrikkelijk, u heeft het uzelf aangedaan.
Als je kritisch naar het aanbod op de site kijkt, weet je al dat je daar niet moet kopen.

Daar heb je geen kennissen op een verjaardag voor nodig.

Tip: ga naar de dealer of goed bovag bedrijf.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Bij een aanbetaling is 20% niet mogelijk, of je betaalde gewoon 5x de aanbetaling en eist voor dat bedrag die auto.

Als je zonder aanbetaling annuleerde kunnen ze wel eisen stellen maar bij nu stoppen alleen aanbetaling kwijt.
Laat ze er maar een rechtszaak van maken....

Een sterk vermoeden van KM fraude of niet vermelde Schade auto is grote kans...
Dan mag je de koop ontbinden en bij KM fraude zelfs het reeds aanbetaalde terug eisen als ze niet het tegendeel kunnen bewijzen!

omega19

Ongelezen bericht door omega19 »

Arizonakid heeft helemaal gelijk.

Er is immers nog niks gebeurd, behalve een verjaardagsfeestje waarbij TS gek is gemaakt. Het is niet uitgesloten dat dit autobedrijf slecht is, de km-standen op de website eindigen namelijk verdacht vaak op 9*.***

Je kan echter niet op basis van een gesprek op het verjaardagsfeestje van je kleinzoon een contract zomaar ontbinden

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De enige manier om een bedrijf te laten stoppen is door er niet meer te kopen. Als je vooraf onderzoek doet naar een auto weet je vrij snel of het klopt of niet klopt. En dat onderzoek hoeft echt niet moeilijk te zijn. Een importauto die maar 10K per jaar gereden heeft is bij voorbaat al verdacht. En helemaal als vele auto’s bij dezelfde verkoper dit hebben gereden. Pak het onderhoudsboekje er bij en bel een van de garages waar de auto in onderhoud is geweest. Kennen zij die auto niet (omdat de stempels vervalst zijn), of zit er geen boekje bij, dan dus nooit kopen.
Klopt het boekje wel, dan kan je na de proefrit een aankoopkeuring laten doen. Maar iets in mij zegt dat je zo ver al niet meer gaat komen bij dergelijke verkopers.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

Ik snap die importauto's nooit. Er is genoeg aanbod van NL autos die gewoon historie en NAP hebben.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

thecure schreef:
29 jul 2020 17:43
Ik snap die importauto's nooit. Er is genoeg aanbod van NL autos die gewoon historie en NAP hebben.
Importeren en de kilometerstand terugdraaien is veel goedkoper dan een Nederlandse auto. Meer marge en meer winst voor de verkoper. Alleen snapt de koper dat nog steeds niet.

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons »

Duitse import is zo verkeerd nog niet. Vaak mooie uitvoeringen met opties die hier niet verkrijgbaar zijn. Onderhoud is in Duitsland ook van goed nivo (hoe eisen.) Maar het staat of valt uiteraard met de dealer waarbij je koopt.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Niks tegen eerlijke import. Ik heb een import uit Oostenrijk. Door de dealer geïmporteerd omdat er niet genoeg jonge tweedehands Kia in Nederland waren. 23000 km als nieuw met de resterende 5 jaar fabrieksgarantie en mooier uitgerust dan een Nederlandse auto. Met de originele Oostenrijkse papieren erbij. Een betere prijs dan de gemiddelde Nederlandse verkoopprijs! Inmiddels 6 jaar in mijn bezit.

Plaats reactie