LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

atlas1302 schreef:Wie betaalt taxi`s vooruit zonder maar èèn wiel gezien te hebben, denk niet dat deze goedgelovige man dat gedaan heeft anders had het openings TOPIC wel anders geformuleerd.

Hij moest een duurdere taxi nemen wat hem het maagzuur wat extra opspeelde, jammer man volgende keer beter. En nee, ik ga nooit met het goedkoopste van het goedkoopste want wiskundig gezien is 2x goedkoop, DUUR!

Goed gezien, idd een duurdere taxi moeten nemen. Zal dus heel mooi zijn als ik het verschil terug krijg, daar gaat het nu om en om iedereen te waarschuwen tegen die boeven.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

...

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door JvandeW »

PNH schreef:
atlas1302 schreef:Wie betaalt taxi`s vooruit zonder maar èèn wiel gezien te hebben, denk niet dat deze goedgelovige man dat gedaan heeft anders had het openings TOPIC wel anders geformuleerd.

Hij moest een duurdere taxi nemen wat hem het maagzuur wat extra opspeelde, jammer man volgende keer beter. En nee, ik ga nooit met het goedkoopste van het goedkoopste want wiskundig gezien is 2x goedkoop, DUUR!

Goed gezien, idd een duurdere taxi moeten nemen. Zal dus heel mooi zijn als ik het verschil terug krijg, daar gaat het nu om en om iedereen te waarschuwen tegen die boeven.
Dus je hebt niet vooraf betaald?

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

JvandeW schreef:
PNH schreef:
atlas1302 schreef:Wie betaalt taxi`s vooruit zonder maar èèn wiel gezien te hebben, denk niet dat deze goedgelovige man dat gedaan heeft anders had het openings TOPIC wel anders geformuleerd.

Hij moest een duurdere taxi nemen wat hem het maagzuur wat extra opspeelde, jammer man volgende keer beter. En nee, ik ga nooit met het goedkoopste van het goedkoopste want wiskundig gezien is 2x goedkoop, DUUR!

Goed gezien, idd een duurdere taxi moeten nemen. Zal dus heel mooi zijn als ik het verschil terug krijg, daar gaat het nu om en om iedereen te waarschuwen tegen die boeven.
Dus je hebt niet vooraf betaald?
Nee gelukkig niet vooraf betaald, dat doe ik zeker niet.
Maar nu dus een andere taxi moeten nemen die veel duurder was.
Dus wat die firma hier nu mee opschiet ? Alleen maar negatieve reclame volgens mij.

stofzuigertje

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De andere zijn duurder omdat ze op klanten wachten.....

Als je genoeg geduld had zouden ze wel ooit eens langs gekomen zijn.
Of hebben ze de verkeerde opgehaald en zit een ander voordelig naar huis?
Naast goedkope Taxi zit je ook met goedkope voorwaarden helaas!

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

stofzuigertje schreef:De andere zijn duurder omdat ze op klanten wachten.....

Als je genoeg geduld had zouden ze wel ooit eens langs gekomen zijn.
Of hebben ze de verkeerde opgehaald en zit een ander voordelig naar huis?
Naast goedkope Taxi zit je ook met goedkope voorwaarden helaas!
We hebben lang gewacht en s'nachts geprobeerd ze te bereiken, maar helaas niets. Ze zijn gewoon niet op komen dagen en hebben later zelfs mijn email adres geblokkeerd. Vonden mijn vragen te ingewikkeld ?! Op mail vanaf een ander niet geblokkeerd adres, reageren ze niet ......

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Binnenkort waarschijnlijk lekker even naar de Spaanse zon.
3 x raden wie mij niet naar het vliegveld brengt ....

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door mahadma »

Wat ik mijzelf afvraag is: weet "men" hoe moeilijk het is om te parkeren daar zonder een prent op te lopen van de alom aanwezige verbalisanten? Zeker op piektijden en dichtbij de verschillende uitgangen. Normaal tref je elkaar bij "het Meetingpoint". Er hangt soms een briefje van de chauffeur maar dáár tref je elkaar als chauffeur en passagier.

Speedy123
Berichten: 1143
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Speedy123 »

mahadma schreef:Wat ik mijzelf afvraag is: weet "men" hoe moeilijk het is om te parkeren daar zonder een prent op te lopen van de alom aanwezige verbalisanten? Zeker op piektijden en dichtbij de verschillende uitgangen. Normaal tref je elkaar bij "het Meetingpoint". Er hangt soms een briefje van de chauffeur maar dáár tref je elkaar als chauffeur en passagier.
Is vrij makkelijk, gewoon gebruik maken van betaald parkeren indien u de auto wilt verlaten om naar de aankomsthal te gaan. Anders kunt u beter bij de auto blijven of tenminste iemand in de auto laten om een prent te vermijden.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Ben nu lekker in zuid Spanje en met de eigen auto naar het vliegveld gaan bevalt me stukken beter. Dan weet ik tenminste waar ik aan het toe ben en uiteindelijk goedkoper uit.

Blijft heel teleurstellend dat die gasten niets meer van zich hebben laten horen .....

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Ik zie op Facebook meerdere mensen die ook gedupeerd zijn:
https://nl-nl.facebook.com/pg/goedkoops ... e_internal

Heeft iemand van jullie nog contact gehad met dit 'bedrijf' ?

ik wil ze heel graag eens spreken maar zonder telefoonnummer en met een geblokkeerd email adres wordt het best moeilijk....

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Radar »

Offtopic reacties verwijderd door moderatie.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Wie kan me helpen hun te benaderen?
Ze hebben geen telefoon nummer op de site staan.
Mijn emailadres hebben ze geblokkeerd toen ze mijn vragen blijkbaar niet konden/wilden beantwoorden!
Zelfs de andere email adressen waarmee ik het heb geprobeerd komen terug als zijnde geblokkeerd.
Pas via anonieme mailservers hun gemaild, maar daar heb ik ook nog niets op vernomen....

Dus iemand een idee hoe ik ze kan benaderen om het eea door te nemen en af te ronden??

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wat wil je nu nog met ze communiceren dan? Wat wil je bereiken?

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Antwoord van ze, waarom de beloofde taxi er niet was op het afgesproken tijdstip en het teveel betaalde bedrag retour. En uitleg waarom ze mijn @ blokkeren.

angel1978
Berichten: 10944
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door angel1978 »

We zijn inmiddels bijna een half jaar en hier 4 pagina's verder en dat alleen ivm een taxi die niet op is komen dagen. Heel vervelend, maar wordt het niet tijd om dit te laten rusten?

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Maar omdat de beloofde taxi niet kwam opdagen, heb ik een taxi moeten nemen die daar staan te wachten. En het is mij wel een half jaar en 4 pagina's (Of nog veel meer) waard om ze te kunnen spreken en het teveel betaalde terug te krijgen van hun. Ritje van ruim 100km is niet gratis. Een bedrijf moet zich gewoon aan de belofte houden! Als iedereen alles maar pikt, zijn hun de lachende 3e.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Brahms »

Na een half jaar zou ik er zelf voor kiezen om weer te gaan lachen en verder met het leven te gaan.
Jou mail beantwoorden ze niet, gaan ze ook niet meer doen.
Ze gaan je ook niet uitleggen waarom ze niet zijn gekomen met hun taxi, zijn het voorval zeker weten al vergeten.
En het geld van de taxirit krijg je nooit van hun terug.

Het klinkt hard, maar het is gewoon zo......

angel1978
Berichten: 10944
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door angel1978 »

PNH schreef:Maar omdat de beloofde taxi niet kwam opdagen, heb ik een taxi moeten nemen die daar staan te wachten. En het is mij wel een half jaar en 4 pagina's (Of nog veel meer) waard om ze te kunnen spreken en het teveel betaalde terug te krijgen van hun. Ritje van ruim 100km is niet gratis. Een bedrijf moet zich gewoon aan de belofte houden! Als iedereen alles maar pikt, zijn hun de lachende 3e.
Wat ben je er nu, een half jaar verder mee opgeschoten dan? In je eerste post had je al en geen taxi en een geblokkeerd e-mailadres. Dat heb je nu nog steeds.. dus wat heeft dat half jaar je nu gebracht?

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Brahms »

We weten wel dat er na die mega dure taxi rit nog voldoende saldo over was om op vakantie te gaan naar Spanje.
We weten ook dat het topic weer helemaal bovenaan staat op het Radar forum........

Gesloten