LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Wie heeft er wel eens een taxi geboekt via goedkoopsteschipholtaxinederland.nl ?
Ik helaas wel. Stonden midden in de nacht op Schiphol, maar de taxi is nooit komen opdagen! Van te voren alles goed per mail doorgenomen.
Nu reageren ze niet meer op mijn mail, hebben zelfs mijn email adres geblokkeerd !

Dus: doe nooit zaken met dit "bedrijf"

Goedkoopsteschipholtaxinederland, als jullie dit lezen: reageer aub eens op mijn mail !
Laatst gewijzigd door PNH op 30 aug 2017 16:10, 2 keer totaal gewijzigd.

Nijogeth
Berichten: 9968
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Hoe kom je nou uit bij dit bedrijf? Dit komt er niet eens te staan als ik 'schipholtaxi' zoek, zelfs niet bij de eerste 5 pagina's.

Echter zie ik op de website dat deze service gebruikt maakt van ZZP'ers en deze rit dus is uitbesteed aan 1 van die ZZP'ers.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

@Nijogeth:
rond gekeken welke positieve recensies had en deze kwam er goed uit. Dus ook financieel.

Van te voren mail contact gehad over de werkwijze e.d. Toen goed per mail geholpen,achteraf dus helaas geen taxi en een geblokkeerd email adres.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Nijogeth schreef:Hoe kom je nou uit bij dit bedrijf? Dit komt er niet eens te staan als ik 'schipholtaxi' zoek, zelfs niet bij de eerste 5 pagina's.
Ja en? Zoekresultaten in Google als maatstaf nemen? Hangt helemaal af van hoe en wat je zoekt. Als je zoekt op 'goedkope schpiholtaxi' kom je uit op pagina 1 in Google! Zijn ze daarom betrouwbaarder of beter omdat je daar eerder 'bij uit komt'? Natuurlijk niet.

Meer hout snijdt zoeken op een term als 'klacht Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl' en dan is de spoeling ineens heel erg dun.
Dus de suggestie dat er wel iets met dit bedrijf zal zijn staat absoluut niet al googelend als een paal boven water.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Ik heb van te voren op klachten gezocht, maar het zag er goed uit. Ook het mail contact was in orde.

Achteraf zag ik op FB een klacht uit Limburg, die mensen stonden midden in de nacht te wachten > geen taxi !

Nijogeth
Berichten: 9968
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik heb eens een tijd als taxichauffeur gewerkt en deed toen heel veel schipholritten. Niet alle taxibedrijven mogen de wagen neerzetten bij de taxiplaatsen, daar is namelijk een speciale pas voor nodig. Heeft u goed gekeken waar u opgehaald zou worden?

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Nijogeth schreef:Ik heb eens een tijd als taxichauffeur gewerkt en deed toen heel veel schipholritten. Niet alle taxibedrijven mogen de wagen neerzetten bij de taxiplaatsen, daar is namelijk een speciale pas voor nodig. Heeft u goed gekeken waar u opgehaald zou worden?
De afspraak was dat ik een sms zal krijgen als ik was geland. Ze hadden mijn vlucht gegevens. Dan zal ik lezen waar ze staan. Maar helaas geen sms ....

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Op hun site zijn ze bijna altijd offline met hun chat functie. En als ze wel online zijn, reageren ze niet!

De laatste wijziging op FB is van 24 juni .....

Volgens mij zijn ze gewoon spontaan failliet?!

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Voor wie ze wilt mailen.
Hun email adres is: [email protected]

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door JvandeW »

Is het überhaupt wel een bedrijf in Nederland? Er zijn totaal geen gegevens te vinden over dit "bedrijf". Geen telefoonnummer, geen adresgegevens, geen KVK, helemaal niets. En volgens een simpele whois, zou dit "bedrijf" in handen zijn van VistaPrint met een registrar in Canada.

Je doet toch op z'n minst even controleren met wie je zaken doet?

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Brahms »

PNH schreef:Voor wie ze wilt mailen.
Hun email adres is: [email protected]
Kan zo gauw even niet bedenken waarom ik (en andere formers) dit "bedrijf" zou gaan mailen.

Het taxibedrijf welke mij regelmatig vervoert is altijd op de minuut nauwkeurig, vriendelijke chauffeurs, maar inderdaad niet ce goedkoopste.

(En voor de vast forumbewoners: Binnenkort doet het bedrijf ook in schoenen :D )

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Dirkie »

PNH schreef:Voor wie ze wilt mailen.
Hun email adres is: [email protected]
Ik zie tot nu tot nog geen enkele aanleiding om ze te gaan mailen. Als ik naar Schiphol ga (of weer naar huis) en ik heb geen vervoer dan schakel ik altijd hetzelfde bedrijf in. Nooit problemen mee gehad. Komen gewoon op tijd ophalen en op Schiphol krijg ik een telefoontje zo'n 10 minuten na de landing dat ze eraan komen. Ze niet misschien niet degoedkoopstevannederland maar daar heb je weinig aan als ze niet komen opdagen. En ze zijn overigens ook zeker niet de duurste en als ik ze bel nemen ze gewoon op.

stofzuigertje

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Heen zal ik deze niet nemen.... maar terug kun je voor voordelige prijs altijd proberen als er geen trein meer mogelijk is of je moet enkele uren uitslapen tot de eerste komt.....

Ja, familie was ook ooit met pech en ik maar wachten dus ook bij taxi firma kan dit gebeuren.
Of heeft deze chauffeur per ongeluk de verkeerde meegenomen en was daarom niet beschikbaar.

En of het een echte taxi of snor is weet je ook niet, want zzp.... dat zou wel eens kunnen en bij controle gaan die weg.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

PNH schreef:Voor wie ze wilt mailen.
Hun email adres is: [email protected]
Bovenstaande was eigenlijk een soort van vraag, om te checken of ze wel op mail reageren van andere. Mijn mail adres is geblokkeerd sinds ik ze een mail heb gestuurd ivm mijn fijne nacht op Schiphol zonder taxi ....

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

JvandeW schreef:Is het überhaupt wel een bedrijf in Nederland? Er zijn totaal geen gegevens te vinden over dit "bedrijf". Geen telefoonnummer, geen adresgegevens, geen KVK, helemaal niets. En volgens een simpele whois, zou dit "bedrijf" in handen zijn van VistaPrint met een registrar in Canada.

Je doet toch op z'n minst even controleren met wie je zaken doet?

Achteraf had ik het beter uit moeten zoeken. [Achteraf is mooi wonen ;) ]

Ik had van tevoren mail contact met ze en alles was toen in orde. De heenreis is wel goed gegaan. (Beetje jammer dat de airco het niet deed en we ca. 15 minuten met heel erg verslagen ramen hebben gereden en dat we niet konden pinnen zoals afgesproken).

Op internet meerdere positieve reacties gelezen. En omdat hetf mailcontact ook snel en goed verliep, heb ik voor hun gekozen. NOOIT MEER :(

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Wie heeft er wel eens een taxi geboekt via goedkoopsteschipholtaxinederland.nl ?
Ik helaas wel. Zie bovenstaande.

PNH
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:04

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door PNH »

Zijn er meer mensen met problemen bij dit "bedrijf"?

Ik hoop dat ze zelf ooit eens reageren.

atlas1302

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Ik denk dat je de enige bent die gebruikt hebt gemaakt van dit bedrijf en niet erg tevreden bent, weer iets geleerd laten we maar zeggen. Dat reizen vind ik persoonlijk intussen ook een ramp worden, zie maar eens op tijd op Schiphol aan te komen in de SPITS, en die SPITS begint al heeeeel vroeg in de ochtend.

Toen dacht ik...neem de trein op Zondag en zo gezegd zo gedaan. Kaartje gekocht om 06.00 uur in de ochtend, wel stil zeg zag helemaal niemand, en naar het perron in Gouda. Nog stiller en ik kreeg een vermoeden dat de treinen nog eventjes niet rijden op dat uur van de dag.

Gedver, taxi gepakt die gelukkig wel wilde rijden en alsnog voor een wereldprijs naar het vliegveld. Ook weer wat geleerd, ga gewoon niet meer vliegen ook weer opgelost.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door kokka »

Nijogeth schreef:Ik heb eens een tijd als taxichauffeur gewerkt en deed toen heel veel schipholritten. Niet alle taxibedrijven mogen de wagen neerzetten bij de taxiplaatsen, daar is namelijk een speciale pas voor nodig. Heeft u goed gekeken waar u opgehaald zou worden?
Ze hoeven ook niet op de standplaatsen te staan, alle taxi's mogen gewoon op schiphol 'contract' klanten ophalen of wegbrengen

Nijogeth
Berichten: 9968
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Goedkoopsteschipholtaxinederland.nl , taxi komt niet opdagen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Maar dat mag alleen van de kiss en ride en dus kan men daar niet goed wachten.

Gesloten