LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hulp nodig bij mijn verzekeringsclaim

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
AsadYz
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2018 10:48

Hulp nodig bij mijn verzekeringsclaim

Ongelezen bericht door AsadYz »

Dag Allemaal,

Ik ben nieuw in dit land en ben op zoek naar wat begeleiding bij het claimen van autoverzekeringen. Een tijdje terug terwijl ik de auto op de parkeerplaats omdraaide, zag ik geen andere automobilist en hij had een botsing met een paal toen hij zich omdraaide om de slag te ontwijken. Helaas was er aan de voorkant een behoorlijke hoeveelheid schade aan zijn auto.

Ik weet niet zeker hoe ik hiermee moet omgaan met mijn verzekering.

- Ten eerste, als ik rapporteer, zou mijn provider dan de schade aan de andere auto dekken? (Ik heb Collision en Comprehensive zowel in mijn verzekering)
- Aangezien de andere auto op een niet-verplaatsbaar voorwerp stuitte en vanwege mijn schuld, moest hij dan ook het incident bij zijn verzekeringsmaatschappij indienen?
Gemakkelijke verzekeringsclaim
Laatst gewijzigd door AsadYz op 05 apr 2018 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Hulp nodig bij mijn verzekeringsclaim

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Je moet samen met wederpartij een schadeformulier invullen en dat indienen bij je verzekeraar; van deze krijg je instructies en die neemt contact op met wederpartij.

AsadYz
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2018 10:48

Re: Hulp nodig bij mijn verzekeringsclaim

Ongelezen bericht door AsadYz »

Bedankt voor de suggestie. Laat me dit proberen

Emcede
Berichten: 302
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: Hulp nodig bij mijn verzekeringsclaim

Ongelezen bericht door Emcede »

Dit is een trol. Heeft op een bestaand topic een reactie geplaatst die totaal niet met de vraag te maken heeft maar die wel reclame bevat voor ‘de beste voertuigpolis’.

Gesloten