Ikwilvanmijnautoaf.nl

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
klantenserviceIWVAA

Re: Ikwilvanmijnautoaf.nl

Ongelezen bericht door klantenserviceIWVAA » 27 feb 2014 13:24

pinky1973 schreef:Ze hebben ook :"http://www.ikwilvanmijncaravanaf.nl" dus de caravan gelijk met de auto aangeboden omdat beide verkocht moesten worden.
Op de caravan kreeg ik een bod van 1750 euro van ze , terwijl ik hem op marktplaats verkocht heb voor 7000 euro !!!!
Op de auto een bod van 8000 euro en deze heb ik ingeruilt tegen een auto van dezelfde waarde, en kreeg voor onze auto 10.500 euro. Bij een officiele toyota dealer.

dus al met al kan het meezitten met een mooie prijs maar ze kunnen er ook flink naast zitten.
en tevens kreeg ik te horen dat ik vaak zelf de auto naar de andere koper moet brengen....
Beste 'Pinky',
Bedankt voor je bericht. Onze service zorgt ervoor dat we aangemelde voertuigen zonder verplichtingen en zonder kosten onder de aandacht brengen van potentiële kopers. Helaas lukt het ons niet altijd om direct de hoogste mogelijke waarde te behalen.

Soms komt het doordat potentiële kopers worden afgeschrikt door een te hoge vraagprijs of doordat er helemaal geen verkoopprijs wordt aangegeven. Het kan ook zijn dat de omschrijving te summier is of dat er duidelijke foto's ontbreken. De verkoop van recreatievoertuigen is een nieuwe service van ons, momenteel zijn we druk bezig om het netwerk van professionele inkopers van campers en caravans uit te breiden,maar het gaat steeds beter.

Om een zo hoog mogelijk bod te realiseren adviseren we dan ook telefonisch contact met onze voertuig makelaars op te nemen. Deze zijn 7 dagen per week van 08.00 tot 22.00 uur telefonisch bereikbaar om namens u met potentiële kopers te onderhandelen.

Voor wat betreft het verschil tussen verkoopprijs en inruilprijs; vaak lukt het om een flinke korting te bedingen als u niets inruilt bij een autodealer. Hierdoor zal de combinatie verkoopprijs met korting vaak hoger zijn dan een inruilprijs. Of dit ook voor u van toepassing is kan eenvoudig bepaald worden door de auto vrijblijvend bij ons aan te melden. Dan heeft u de cijfers op basis waarvan u de beslissing kunt nemen.

Gefeliciteerd met de verkoop van zowel de caravan als de auto!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

bokkel

Ongelezen bericht door bokkel » 27 feb 2014 19:56

klantenserviceIWVAA schreef:
eminzuid schreef:Ik wil ook even snel mijn verhaal hier kwijt:

Ik heb een vriend die zijn auto wou verkopen, dus heb ik de auto aangeboden op IkWilVanMijnAutoAf.nl. Ik had naar ze gebeld en duidelijk uitgelegd dat de auto verzekering over 2 dagen verviel en dat het dus binnen 2 dagen moest, meneer Pascal van 'IWVMAA.nl' ging daarmee akkoord en vertelde me dat alles goed zou komen.

Binnen 10 minuten was er een geïnteresseerde met een redelijke bod waarmee we akkoord gingen, kreeg een koopovereenkomst via de mail en ik moest binnen 48 uur contact opnemen met het bedrijf wat geïnteresseerd was, dus deed ik dat en meneer bleek het erg druk te hebben en op z'n vroegst pas over 1 week de auto te kunnen halen. Dus daar hield het voor mij op. Ik heb gezegt daar niet op in te willen gaan.
En 3 weken later stond die er. De factuur met de annuleringskosten in mijn mailbox, nou is 't zo dat ik 17 jaar ben en op de overeenkomst de voorletters verkeerd zijn gespeld, en dat auto staat niet op mijn naam dus wat raden jullie mij aan ? Betalen doe ik sowieso niet :-)

Gr,
Emin =D
Beste Emin,
Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat de afhandeling van de verkoop via onze website niet goed is verlopen. Alleen al in Nederland werken we samen met ruim 3.500 erkende autobedrijven, in dit geval hebben we te maken met een dealer welke niet in staat was binnen twee dagen het voertuig af te halen terwijl dit blijkbaar wel was afgesproken. Hier mag u natuurlijk nooit de dupe van worden.

Zou u het kenteken van je auto samen met een kopie van dit bericht kunnen emailen naar [email protected]? Dan gaan we ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Nou "klantenservice" ...ik zou hier maar HEEEL snel achteraan gaan. Als jullie inderdaad een 17 jarige een kostenpostje hebben gestuurd om te betalen...daar houden bepaalde overheidsorganen niet zo van...

eminzuid

Ongelezen bericht door eminzuid » 03 mar 2014 06:08

Ik heb ze gemaild, alles wat hun mij terugmailen plaats ik hier :p

eminzuid

Ongelezen bericht door eminzuid » 06 mar 2014 03:15

UPDATE***

Beste Dhr. *******,

Uit onze administratie is gebleken, dat de factuur voor de administratiekosten betreffende het niet leveren van de VOLKSWAGEN GOLF aan Autobedrijf de Graaf en Zoon B.V. nog niet door u is voldaan, terwijl de betalingstermijn inmiddels is overschreden.

Wij verzoeken u beleefd het openstaande bedrag van €---.-- binnen 5 dagen na dagtekening van deze brief over te maken op ons ING bankrekeningnummer NL23INGB0659549069 t.n.v. Dealerdirect B.V. onder vermelding van factuurnummer 14082664.

Mocht de betaling van de factuur en deze email elkaar gekruist hebben dan kunt u deze herinnering als niet verzonden beschouwen.

Mocht u de VOLKSWAGEN GOLF wel aan de betreffende dealer hebben geleverd of hier een afspraak voor hebben gemaakt dan verzoeken wij u dit per ommegaande aan ons door te geven via emailadres [email protected] zodat wij een oplossing kunnen zoeken.

Met vriendelijke groeten,
Dealerdirect BV

Factuurnummer: 14082664

eminzuid

Ongelezen bericht door eminzuid » 06 mar 2014 17:59

Heb net gebeld met de Klantenservice, ik ga ze maar niet verder zwart maken door te zeggen hoe het gesprek verliep ( haha ) maar ze hebben alles laten vervallen =c

hph

Ongelezen bericht door hph » 04 apr 2014 21:50

Ik heb ook een negatieve ervaring met ikwilvanmijnautoaf.nl

Op zich vond ik de ze in eerste instantie best professioneel overkomen. Ik ben netjes te woord gestaan en snel geholpen. Ik had alles zeer goed gefotografeerd en alle schoonheidsfoutjes zeer duidelijk genoteerd. Ze vonden een koper die een goede prijs voor mijn schadeauto wilde betalen, in mijn geval 2500,-. Dat bedrag kreeg ik zwart op wit in een "verkoopcontract".

Maar toen begon het....: ik moest contact opnemen met de koper (had 06nummer gekregen). het heeft dagen geduurd voordat ik contact kreeg en daarna nog eens dagen voordat we een afspraak hadden over het afhaal moment. Uiteindelijk heb ik 4of5 keer heen en weer moeten bellen met de bemiddelaar (ikwilvanmijnautoaf.nl) om de koper in beweging te krijgen. Ze trekken heel snel hun handen er van af en wijzen naar de koper.

Het hele punt is dat de koper gaat handelen als hij de auto ziet. Je denkt dat je een vaste prijs hebt afgesproken, maar in de praktijk beginnen ze te bieden. (2000,-). Uiteindelijk heb ik nog €2350,- gekregen door heel standvastig te blijven.

jonis

Ongelezen bericht door jonis » 04 apr 2014 22:20

Het hele punt is dat de koper gaat handelen als hij de auto ziet. Je denkt dat je een vaste prijs hebt afgesproken, maar in de praktijk beginnen ze te bieden. (2000,-). Uiteindelijk heb ik nog €2350,- gekregen door heel standvastig te blijven.
Die 2500,- heb je ook afgesproken en zo snel als een koper met een nieuw bod aan komt zetten dat lager is vervalt de hele overeenkomst en eventuele boete voor jou.....je was dus pas standvastig geweest als je hem gewoon met lege handen had laten vertrekken of als de koper de 2500,- had achtergelaten.

pietpietersen

Ongelezen bericht door pietpietersen » 11 jun 2014 09:57

IK wil van mijn auto af plaatst zichzelf boven de wet! Zij stellen namelijk dat als u akkoord gaat via het drukken op een knop danwel in een (opgenomen) telefoongesprek, een overeenkomst tot stand is gekomen die niet meer is te ontbinden.
Dat is niet waar! Bij koop op afstand heeft de consument extra bescherming, kan altijd ontbinden.
Ikwilvanmijnautoaf wil kennelijk ook van zijn klanten af, want als ik het bedrijf hiermee confronteer komt als reactie, ik citeer:
"Helaas geld voor (VER)koop op afstand een andere regelgeving.
U heeft helaas geen bedenktijd reden hiervan is dat ons bedrijven concept is uw auto verkopen in 1 dag.
Ook houd dat in dat u de verkoop niet kan en mag laten vervallen, indien u wel wenst dat de verkoop ongedaan word gemaakt staat hier tegenover een annuleringsrekening."
Als jurist is mijn ADVIES dan ook, ga NIET met dit bedrijf in zee, probeer uw auto direct aan een autobedrijf te verkopen en niet via internetconcepten waarachter mensen en bedrijven zitten die u niet kent en niet kunt vertrouwen.

Appie83

Ongelezen bericht door Appie83 » 12 jun 2014 15:46

pietpietersen schreef:IK wil van mijn auto af plaatst zichzelf boven de wet! Zij stellen namelijk dat als u akkoord gaat via het drukken op een knop danwel in een (opgenomen) telefoongesprek, een overeenkomst tot stand is gekomen die niet meer is te ontbinden.
Dat is niet waar! Bij koop op afstand heeft de consument extra bescherming, kan altijd ontbinden.
Ikwilvanmijnautoaf wil kennelijk ook van zijn klanten af, want als ik het bedrijf hiermee confronteer komt als reactie, ik citeer:
"Helaas geld voor (VER)koop op afstand een andere regelgeving.
Naar mijn weten hebben ze van Ikwilvanmijnautoaf.nl wel gelijk. Artikel 46a tot 46j van boek 7 BW gaat over consumentenkoop waarin is geregeld dat je bij een aankoop op afstand de koop binnen 14 dagen kan ontbinden. Bij verkoop door een consument daarentegen geldt dit artikel naar mijn weten niet omdat er steeds gesproken wordt over koop en het doel van de wetgeving is om consumenten te beschermen van een aankoop van een product die ze van te voren niet hebben gezien. Als verkopende partij weet je wat je verkoopt.
Of kan u een link geven van jurisprudentie of wetgeving waarin staat dat dit ook geldt voor verkoop.

Ontbinden vanwege andere redenen, bijvoorbeeld niet betalen van de koopprijs, kan natuurlijk wel, maar dus niet enkel en alleen omdat je op afstand verkocht zou hebben.

suemi

Ongelezen bericht door suemi » 23 jun 2014 14:30

Vorige week onze auto aangeboden op ikwilvanmijnautoaf.nl. Ook niet gelet op de 'voorwaarden', omdat je gewoon 'normale' voorwaarden verwacht. Na het accepteren van een bod pas op internet gaan zoeken en toen enorm geschrokken van de ellende op deze pagina. We waren erg huiverig, maar alles is goed gegaan. Omdat ik vrijwel alleen negatieve verhalen heb gezien, wil ik graag even melden dat het wel goed kan gaan.

Wij hebben, voordat we op het 'verkoop' knopje drukten, eerst gebeld om te vragen waar het bedrijf zat, omdat het ons logisch leek dat ze verwachten dat je hem brengt en wij niet van plan waren om ver te rijden. Toen we aangaven dat de afstand ons te groot was, boden ze aan om hem op te halen; het bod zou daarmee 20 euro omlaag gaan. Prima. Dit was afgelopen vrijdagavond (iwvmaa.nl was overigens direct bereikbaar), de auto is zojuist (maandagochtend) opgehaald. De koper keek of de auto nog werkte (reed een meter naar voren en een meter naar achteren) en daarna kreeg ik zonder gedoe het afgesproken bedrag en een vrijwaringsbewijs (en dit was tien minuten later al te zien op de website van RDW). Duurde al met al nog geen tien minuten.

Het lijkt me duidelijk na vele reacties op deze pagina gelezen te hebben dat sommige bedrijven waar iwvmaa.nl mee samenwerkt niet te vertrouwen zijn. Sommigen zijn dat dus wel. Wij hebben verkocht aan Volar Auto's uit Klundert en dat verliep prima. Daar moet ik bij zeggen dat onze auto waarschijnlijk linea recta naar de sloop gaat en voor 300 euro verkocht is (we zouden 175 euro krijgen op de sloop en waren blij met dit bod). Conclusie: voor een sloopauto is dit een prima optie. Anders moet je er niet aan beginnen. Denk dat dat ook een beetje het concept is. Voor een goede auto krijg je een belachelijk laag bod, omdat ze alleen zoeken naar onderdelen.

Sta overigens wel verbaasd van alle mensen die honderden euro's van hun prijs af laten halen omdat de koper zogenaamd iets hoorde rammelen.. Dan weet je gewoon dat je genaaid wordt. Klein beetje gezond verstand van je eigen zijde mag wel verwacht worden :s

ingridmasselink

Ongelezen bericht door ingridmasselink » 28 jun 2014 13:59

Ik zit te overwegen mijn auto te verkopen en ben dan ook wat gaan vergelijken om een beeld te krijgen wat ik voor mijn auto zou kunnen krijgen. Ikwilvanmijnautoaf deed mij een bod die ik redelijk vindt, alleen nu heb ik de fout gemaakt door op de link te klikken in de e-mail. Nu zit ik dus aan een verkoopovereenkomst vast. Al contact opgenomen met de dealer, die begrijpt mijn verhaal maar adviseert mij dit op te lossen met ikwilvanmijnautoaf.nl. Je raadt het al, deze willen niet onder deze verkoopovereenkomst uit. Gelijk na dit gesprek kreeg ik al een e-mail met de annuleringskosten van 300 euro, of ik dit wel even wil betalen binnen 14 dagen. Ik vindt dit werkelijk ongelofelijk dat ik zo onklantvriendelijk ben geholpen en er totaal geen begrip voor mijn situatie wordt getoond. Ik ben dan ook niet van plan het hierbij te laten zitten.

v.d.Heyden

Ongelezen bericht door v.d.Heyden » 28 jun 2014 16:02

ingridmasselink schreef: Ikwilvanmijnautoaf deed mij een bod die ik redelijk vindt, alleen nu heb ik de fout gemaakt door op de link te klikken in de e-mail. Nu zit ik dus aan een verkoopovereenkomst vast.
Je krijgt een bod dat je redelijk vindt (je eigen woorden), je gaat akkoord met de overeenkomst.
Wat is nou eigenlijk het probleem?

v.d.Heyden

klantenserviceIWVAA

Ongelezen bericht door klantenserviceIWVAA » 02 jul 2014 13:11

Beste Ingrid Masselink,
Bedankt voor je bericht.
Wij zijn blij dat we deze week telefonisch contact hebben gehad en de situatie persoonlijk hebben kunnen bespreken.

Met vriendelijke groet
Klantenservice - ikwilvanmijnautoaf
~J

dummydum

Ongelezen bericht door dummydum » 26 jul 2014 17:20

Ik heb mijn motorfiets op ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl gezet en daar het belachelijke bod van €350,00 op gekregen. Volgens mij zijn het een stelletje afzetters! Ik had als richtlijn aangegeven dat €2.250,-- mijn streefbedrag was! Ze zijn te slecht om er verder nog woorden aan vuil te maken :twisted:

thijslangeveld

Ongelezen bericht door thijslangeveld » 18 sep 2014 11:43

Gisteren mijn Opel Corsa (kwam niet door de apk) op ikwilvanmijnautoaf.nl gezet met een vraagprijs van 200 euro. Meteen werd ik gebeld door een verkoper, die nogal drammerig vroeg of hij de auto mocht verkopen waarbij ik gegarandeerd 150 euro zou krijgen. Toen ik dit aanbod afwees en hem uitlegde dat ik de auto ook op Marktplaats had gezet en dat even wilde afwachten begon hij vervelend te doen. Dat ik er nooit 200 euro voor zou krijgen, dat er vergelijkbare auto's voor minder op marktplaats werden aangeboden, enz. Toen ik alsnog zijn aanbod afwees vond hij dit "eerlijk gezegd dom" van mij en zei hij dat "hij merkte dat hij tegen een halsstarrigheid aanliep" en ook dat ik snel moest handelen want "er zou binnenkort ook een dikke bekeuring bij mij op de mat liggen vanwege de verlopen apk". Hij kwam gefrustreerd over en toen heb ik hem een fijne dag gewenst. Zojuist het definitieve bod van ikwilvanmijnautoaf.nl gekregen: 25 euro.... Misschien een laatste wraakactie? :-)
(Gisteren een bieding via marktplaats binnengekregen voor 200 euro)

klantenserviceIWVAA

Ongelezen bericht door klantenserviceIWVAA » 18 sep 2014 12:51

Beste Thijs,

Bedankt voor je bericht.
Het spijt ons te horen dat het contact met onze makelaar niet naar wens was. Hij zal uit zijn ervaringen met de bij ons aangesloten dealers de verwachtingen bij je hebben willen bijstellen. Ze zijn erg gemotiveerd om je auto te verkopen, maar in dit geval is de communicatie met jou niet goed verlopen. Ons excuus daarvoor. De boete voor een verlopen APK is best hoog en dat hij u daar op attent maakt is wel positief.
De bieding die je uiteindelijk ontvangt is het hoogste bod dat is binnengekomen op je auto van de bij ons aangesloten dealers. Op dit bod via de veiling hebben wij geen invloed gehad.
Nogmaals dank voor je reactie, we zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Team Klantenservice

Kan echt niet

Ongelezen bericht door Kan echt niet » 21 nov 2014 19:23

Vorige week mijn Volkswagen Golf aangeboden via ikwilvanmijnautoaf.nl
De gegarandeerde prijs is een farce. De handelaar kan altijd wel iets bedenken, waarom jou auto niet zou voldoen aan je beschrijving, dit is mij overkomen.
Je rijd als je pech heb dus voor niets heen en weer naar een verre garage ergens in het land. Je tijd en benzine wordt niet vergoed.
Als je na het lezen van slechte recensies van verkoop wilt afzien, betaal je 300 euro boete.
Ik doe dit nooit meer.

klantenserviceIWVAA

Ongelezen bericht door klantenserviceIWVAA » 21 nov 2014 20:22

Beste Kan echt niet,

Bedankt voor je bericht.
Uit je bericht kunnen we helaas niet opmaken om welke verkoop het gaat. Zou je ons willen bellen op 053-7600027 zodat we een en ander uit kunnen zoeken.

In het algemeen is het zo dat de overeenkomst 2 kanten op werkt. Van de verkoper wordt verwacht dat de auto wordt geleverd en van de koper wordt verwacht dat ze de auto afneemt. Natuurlijk mag de koper wel controleren of de auto niet heel erg afwijkt van de opgegeven omschrijving.

We horen graag van je zodat we het op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet
Klantenservice iwvaa

zsc

Ongelezen bericht door zsc » 31 dec 2014 14:11

Ook ik heb een slechte ervaring met ikwilvanmijnautoaf.nl

In eerste zag alles er goed uit, auto aangemeld met 'alle' opties van m'n autotje ..
daarna vroegen ze nog op foto's online te zetten..

Auto verkocht, dus hup naar de dealer , zegt deze, er zit helemaal geen airco in de auto
ik dus ja dat is zo, zag ik op zijn mailtje staan dat er airco, abs, dakdragers bij de opties
stonden , maar die zitten niet in die auto.

heb hen toen gebeld met deze melding, en het enige dat ze zeggen is dat het heel vervelend is
en dat ik dat zelf die opties heb ingevuld duhh.. en mochten de opties erg dicht bij elkaar staan zou je kunnen denken, dat heb ik per ongeluk aangevinkt, maar 3 opties echt niet ..
voor mij zijn het zakkenvullers, de prijs hoger uitlaten komen en de dealer moet ook daar weer een percentage over afdragen...

ik dus nooit meer via deze site !!

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel » 31 dec 2014 14:20

Benieuwd wat ze hier op te zeggen hebben ! Ik denk dat het een niets zeggend antwoord is.

Plaats reactie