Ikwilvanmijnautoaf.nl

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
peteroo

Re: Ikwilvanmijnautoaf.nl

Ongelezen bericht door peteroo » 31 dec 2014 16:49

Webcare IWVMAA: beste.... het spijt ons zeer dat je bij de beer bent genomen door ons. Maar toen je met ons in zee ging wist je toch dat u bedonderd zou worden? Dat word je altijd in de autobranche. Bel of mail ons gerust voor verdere nietszeggende uitleg en geen bloemen.

klantenserviceIWVAA

Ongelezen bericht door klantenserviceIWVAA » 31 dec 2014 17:29

Beste zsc,

Bedankt voor je bericht.
Wanneer je ons je kenteken doorgeeft dan zullen we nogmaals kijken wat er fout is gegaan en waardoor dit is gekomen. We zullen dan samen zoeken naar een passende oplossing.
Je kunt ons dagelijks tot 22 uur telefonisch bereiken op 053-7600027. Je mag ons ook je gegevens mailen zodat we er naar kunnen kijken. We komen er zeker bij je op terug.

Met vriendelijke groet,
Team Klantenservice

Shiera

Ongelezen bericht door Shiera » 20 jan 2015 16:36

Je kunt beter je auto naar de sloop brengen daar krijg je een beter bod.
Koopovereenkosten stellen niets voor want als de koper hem niet koopt voor het bedrag dat is overeen gekomen kun je het bekijken.
200 km gereden om de auto VERPLICHT aan te bieden anders krijg je een boete / rekening van € 300.
En dan de auto een Golf Cabrio met alles er op en aan niet voor het afgesproken bedrag willen kopen € 600 maar € 450 willen betalen.
Duidelijk aangegeven dat ik de auto niet voor minder dan € 600 verkoop voor ik daar naar toe ging .
Auto was in de staat zoals aangegeven redelijke staat , maar ze denken / dat een auto van 15 jaar oud in nieuwstaat verkeerd en ook geen groene aanslag op het linnen dak vertoont.
[Beledigende opmerking verwijderd door de Moderator] en hopen alleen maar dat je geld nodig hebt en daarom de auto maar voor belachelijke prijzen verkoopt .
1e bod € 100 en dan moet je ze serieus nemen als ze je bellen met hoera gefeliciteerd we hebben een koper voor u auto .
Nogmaals de sloop geeft nog meer voor je auto GA NIET MET ZE IN ZEE..................!!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 21 jan 2015 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Beledigende opmerking verwijderd

klantenserviceIWVAA

Ongelezen bericht door klantenserviceIWVAA » 21 jan 2015 12:47

Beste Sheira,

Bedankt voor je bericht.
Het spijt me te horen dat er zaken niet goed zijn gegaan. Graag wil Ik dit voor je nakijken. Zou je me snel je gegevens willen mailen naar [email protected]. Op basis van je verhaal kan ik helaas niets vinden.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice

Shiera

Ongelezen bericht door Shiera » 21 jan 2015 14:01

Maar maak je niet druk zoals ik jullie al gemaild en per telefoon heb gezegd mijn advocaat en deurwaarder van de zaak pakt het verder op.
Eerst nog een herinnering factuur sturen zoals wettelijk verplicht en als die nog niet betaald is kan mijn advocaat en deurwaarder pas gerechtelijke stappen ondernemen.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 jan 2015 15:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonlijke informatie verwijderd

peteroo

Ongelezen bericht door peteroo » 21 jan 2015 17:48

Euh, Shiera, wat moeten die advocaat en deurwaarder precies gaan doen? Het lijkt me nogal een kostenpost voor een auto die u voor 600 euro weg wilde doen.

Een bod op je auto valt in de praktijk bijna altijd dik tegen. Kunt u de wagen niet beter laten repareren? Waarom deed u 'm weg? Als het om een erg gewild type zou gaan, is Autotrack of anders Marktplaats wel een optie.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert » 21 jan 2015 22:00

Een auto die 600 euro waar is, wordt via een internetsite niet ineens een Bentley.
Wat een typisch gedrag weer...

prem

Ongelezen bericht door prem » 21 jan 2015 23:51

Shiera schreef:Maar maak je niet druk zoals ik jullie al gemaild en per telefoon heb gezegd mijn advocaat en deurwaarder van de zaak pakt het verder op.
Eerst nog een herinnering factuur sturen zoals wettelijk verplicht en als die nog niet betaald is kan mijn advocaat en deurwaarder pas gerechtelijke stappen ondernemen.
Jouw advocaat en deurwaarder? :) :)

prem

Ongelezen bericht door prem » 21 jan 2015 23:53

v.d.Heyden schreef:
ingridmasselink schreef: Ikwilvanmijnautoaf deed mij een bod die ik redelijk vindt, alleen nu heb ik de fout gemaakt door op de link te klikken in de e-mail. Nu zit ik dus aan een verkoopovereenkomst vast.
Je krijgt een bod dat je redelijk vindt (je eigen woorden), je gaat akkoord met de overeenkomst.
Wat is nou eigenlijk het probleem?

v.d.Heyden
Verkeerde site Ingrid.... www.ikwilnognietvanmijnautoaf.nl

Nadina1970

Ongelezen bericht door Nadina1970 » 24 jan 2015 22:11

Wat me opvalt zijn de vele verschillende ervaringen. Van superpositief tot negatief. Als je de verschillende pagina's zo doorleest lijkt het wel steeds beter te gaan. Goed te zien dat organisaties in staat zijn zich aan te passen doordat consumenten hun ervaringen delen. Darwin zou er trots op zijn.

Ik ben iemand die pas onlangs met deze organisatie te maken kreeg. Moet eerlijk zeggen dat ik er goed over te spreken ben. Aanmelding verliep goed, werd direct die avond al gebeld. Bod viel eerst tegen, uurtje later kwam er telefonisch een beter bod. Heb doorgepakt (misschiente snel?) en de volgende dag kwam er een bedrijf uit Brabant de Beetle ophalen. We hadden nog even kleine discussie over motorwaarschuwingslampje op het dashboard wat was gaan branden maar wat ik niet gemeld had, liep gelukkig met sisser af. Kortom, zo kan het ook. Zou het zelf zeker nog eens gebruiken, maar voorlopig niet want heb nu leaseauto ;)

peteroo

Ongelezen bericht door peteroo » 25 jan 2015 14:08

Veel zal afhangen van de informatie die je verstrekt en de handelaar die er toevallig op af komt.

Een brandend motorlampje zal zeker discussie geven, want bij mijn weten is dat een apk-afkeurpunt.

klantenserviceIWVAA

Ongelezen bericht door klantenserviceIWVAA » 25 jan 2015 14:36

Beste Nadina,

Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om je positieve ervaring hier te delen.
Het klopt inderdaad dat we proberen te leren van onze fouten. Fijn dat je het idee hebt dat dit zo is. We zullen ook in de toekomst nog wel fouten maken, maar we doen zeker ons best om ze goed op te lossen en daarna te voorkomen. We vinden het helemaal goed om te horen dat je ons een tweede keer zou gebruiken!

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice - ikwilvanmijnautoaf.nl

14peter

Ongelezen bericht door 14peter » 05 feb 2015 15:17

Het kan geen kwaad het volgende ook even te bekijken en zodoende het ware gezicht van deze organisatie te zien!

Fragment recht in de regio

NickHeidel

Ongelezen bericht door NickHeidel » 19 apr 2015 14:07

D
Laatst gewijzigd door NickHeidel op 01 sep 2017 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.

klantenserviceIWVAA

Ongelezen bericht door klantenserviceIWVAA » 20 apr 2015 09:12

Beste Nick,

Dank voor je bijdrage op dit forum.
We hebben al vaker contact gehad over je probleem. De dealer houdt heel stellig vol dat jij telefonisch contact met hem opnam om af te zien van de verkoop. Volgens hem ben jij absoluut niet bij hem geweest. Jij hebt bij ons aangegeven dat je bewijzen hebt dat je er geweest bent. We hebben je meermaals gevraagd om deze bewijzen, dan is het probleem direct uit de wereld.
We zien nog steeds graag je documentatie tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice

jonis

Ongelezen bericht door jonis » 20 apr 2015 09:56

klantenserviceIWVAA schreef:Beste Nick,

Dank voor je bijdrage op dit forum.
We hebben al vaker contact gehad over je probleem. De dealer houdt heel stellig vol dat jij telefonisch contact met hem opnam om af te zien van de verkoop. Volgens hem ben jij absoluut niet bij hem geweest. Jij hebt bij ons aangegeven dat je bewijzen hebt dat je er geweest bent. We hebben je meermaals gevraagd om deze bewijzen, dan is het probleem direct uit de wereld.
We zien nog steeds graag je documentatie tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Klantenservice

Als jullie nu daadwerkelijk een professionele organisatie waren hadden jullie natuurlijk allang een vrij simpele oplossing voor deze problematiek ipv een verkoper achteraf te gaan lastig vallen met bewijslast.....maar het feit dat jullie nog altijd hangen in een welles/nietes spelletje en partij kiezen zegt ook wel wat....tis nog altijd gewoon handjeklap en de verkoper een oorvijg.

prem

Ongelezen bericht door prem » 20 apr 2015 10:05

Wat een systeem, moet je bewijzen dat je ergens bent geweest.
Ik vermoed het ergste waardoor het verdienmodel die 300 euro is. Ik zou wel eens willen weten of het altijd dezelfde dealers zijn due reageren en wat daar achter de schermen besproken wordt.

jonis

Ongelezen bericht door jonis » 20 apr 2015 10:12

prem schreef:Wat een systeem, moet je bewijzen dat je ergens bent geweest.
Ik vermoed het ergste waardoor het verdienmodel die 300 euro is. Ik zou wel eens willen weten of het altijd dezelfde dealers zijn due reageren en wat daar achter de schermen besproken wordt.

Achter de schermen ter plekke bij de handelaar bij een 1ste bod van 11.000,-
.....achter de schermen de man van IWVMAA : ...."ik heb hem al zo ver dat hij 9 en een kwart accepteert"....

http://www.eerstehulpbijrecht.nl/fragme ... hte-kosten

NickHeidel

Ongelezen bericht door NickHeidel » 20 apr 2015 10:36

D
Laatst gewijzigd door NickHeidel op 01 sep 2017 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 20 apr 2015 10:49

NickHeidel schreef:Hallo,

Ik wil graag ook even mijn verhaal doen over ikwilvanmijnautoaf.nl.
Zou je ooit weer via dit bedrijf zaken willen doen?

Toch vergeet je een paar dingen.

Je aanvankelijke prijs was 900 euro. Uiteindelijk heb je er particulier 800 voor gekregen. Dus 100 minder dan je al wilde. Kennelijk was het ding niet meer waard dan dat. Maar het bedrijf moet ook verdienen, denk je niet? Een bod van 500 is dus helemaal zo slecht nog niet als je het aan een handelaar kwijt wil.

Voordeel van verkopen aan een handelaar is dat je er meteen van af bent, je hoeft er niet mee te leuren, terwijl de teller van de verzekering en wb doorloopt. Nadeel is dat je er minder voor krijgt dan dat je hem particulier verkoopt. Dat is de keuze die je hebt.

Die 300 euro is natuurlijk te gek voor woorden. Het is precies het verschil wat je van de handelaar had kunnen krijgen, en wat je uiteindelijk van een particulier gekregen hebt. Aan de andere kant, er was een afspraak, en hij heeft er tijd in moeten steken. Plus dat het bemiddelingsbedrijf ook niet voor niks werkt. Ik vind eerlijk gezegd dat je niet echt realistisch bent.

Er zijn op dit forum al meer gevallen geweest dat het bedrag terug is gebracht tot 100 euro. Misschien kun je het daarheen krijgen. Minder dan dat gaat het sowieso niet worden als je verder geen bewijzen hebt.

Plaats reactie