Ikwilvanmijnautoaf.nl

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Theotrucker

Re: Ikwilvanmijnautoaf.nl

Ongelezen bericht door Theotrucker » 07 jan 2019 10:43

Ik heb persoonlijk ook mijn gedachten bij dit bedrijf. Maar ze hebben ook heel wat str..t over zich heen gekregen. Dat ze reageren vind ik goed. Iedereen doet ermee wat hij zelf wil. Bij topics van andere bedrijven is het wel eens ontaardt in pure spam. Die topics zijn dan in zijn geheel verwijderd, wat goed is.

PepijnS

Re: Ikwilvanmijnautoaf.nl

Ongelezen bericht door PepijnS » 03 mei 2019 18:19

Vorige week via ikwilvanmijnautoaf mijn auto verkocht. Ben eerlijk in alle schades en de onderhoudshistorie, plaats goede foto's en durf te onderhandelen na een bieding.

Je krijgt handelsprijzen maar ook daar is altijd ruimte als men je auto interessant genoeg vind en deze bij bezichtiging ook in dezelfde staat als omschreven is. Ze kijken echt niet op ieder krasje en deukje als je dat maar goed aangegeven hebt.

Bij mij ging het om een Jeep Cherokee XJ uit 2001 met 258.000km op de teller, de nodige krasjes op de lak en een deuk in de RA deur. De eerste bieding die ik kreeg was veel te laag na contact met ikwilvanmijnautoaf werd er een nieuw bod gedaan wat voor mij wel acceptabel was. De afhandeling was daarna perfect. Auto afgeleverd, alles besproken, direct betaald (was wel 1 mei dus doen de banken geen transacties, geld stond er dus pas de volgende dag. Maar omdat het bij een dealer was had ik daar geen probleem mee) keurig behandeld en netjes naar het station gebracht. In dit geval geen treinkaartje bij ikwilvanmijnautoaf hoeven declareren omdat de garage toch vlakbij mijn werk zat dus over die service kan ik niets zeggen ;-)

Ben je er dus van bewust dat je handelsprijzen krijgt, ben eerlijk naar jezelf dat die vraagprijs die je in je hoofd hebt ook niet reeel is als jezelf verkoopt. Tenzij je de tijd en moeite wil nemen en geen haast hebt om de auto te verkopen via marktplaats en dergelijke, ook geen probleem hebt met een mailbox vol met mailtjes uit Nigeria, bandentrappers, proefrit coureurs, laatste moment afzeggers en zielige verhalen kun je inderdaad wel veel meer voor je auto krijgen.

Maar wil je echter zonder veel gedoe van je auto af, en ben je eerlijk in wat je aanbied, voor een prijs die hoger ligt dan inruil maar dus wel minder dan zelf weken adverteren kan ik alleen maar zeggen dat de ervaring met ikwilvanmijnautoaf erg positief is geweest.

Plaats reactie