LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jet cars occasion automobielbedrijf

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
A.M.

Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door A.M. »

Ik wil een occasion auto bij dit bedrijf kopen maar wie heeft er al ervaring met dit bedrijf,wat betreft de service en de auto's?
Is dit een goed en betrouwbaar bedrijf?
Het betreffende bedrijf is:Jet cars automobielbedrijf uit Rotterdam.

G@itP
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 okt 2004 16:43

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door G@itP »

Jetcars komt in diverse fora naar voren, zoek eens op google met de term jet-cars en opgelicht.

Link naar 3 fora:
http://autoweek.nl/forum/read.php?f=4&i ... ply_185628
http://autoweek.nl/forum/read.php?f=10& ... eply_44203
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?f ... 05&t=59805

Persoonlijk zou ik er met een grote boog omheen lopen, maar ja,
sommige mensen willen nu eenmaal graag opgelicht worden.

A.M.

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door A.M. »

Bedankt voor de tip.
Ik weet nu al genoeg om daar geen auto te kopen!!!!!

A.M.

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door A.M. »

Weet je misschien welke wel goed zijn in Rotterdam en omgeving?

ronenmiranda
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2005 09:14

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door ronenmiranda »

Beste mensen,

mijn vriend wilde een auto kopen bij Jetcars. Auto had defecten en die zouden gemaakt worden. Hij deed een aanbetaling en hoefde niets te tekenen. Later blek de auto defect te zijn en niet af te leveren. ook loog het bedrijf eerder dat ze Bovag waren.

De aanbetaling wilden ze niet teruggeven. Weet iemand wat zijn rechten zijn?

gr Ron

A.M.

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door A.M. »

Het lijkt mij als je hier een bewijs van hebt dat je je geld kan terug eisen.

gaste

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door gaste »

Tja, dat met dat geld zal wel moeilijk worden, zeker gezien het feit dat je ook niks getekend hebt (dom hoor, sorry). Ook dat liegen over Bovag had je zelf al lang uit kunnen vinden door vóór dat je tot de definitieve koop overging eens even op www.bovag.nl te kijken wie er aangesloten zijn & hoe je ze kunt herkennen. Verder was trouwens je hele actie om bij hun te kopen als je niet zo veel verstand hebt van auto's & het aanschaffen ervan op z'n Maxima's gezegd: "een beetje dom". De hele 2e hands autobusiness is altijd een plek om op je hoede te zijn & je zeker niet te laten verleiden door de "gelikt" uitziende auto's. Het bedrijf is mij bekend, maar ik zal ze niet zwart gaan maken, want een ieder drijft z'n zaak op zijn manier & als consument moet je ook je eigen verantwoording nemen & dragen.

Gast

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Gast »

Als consument je eigen verantwoording nemen en dragen?
Als consument heb je plichten maar ook rechten!
Als consument mag je verwachten dat er gewoon degelijk spul aan je verkocht wordt.
Koop je het artikel bij een particulier dan heb je meestal weinig recht van spreken,maar een winkel of in dit geval een garage moet wel aan zijn plichten voldoen,waar je als consument recht op hebt.

gaste

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door gaste »

Ja,ja je hebt rechten natuurlijk. Maar je mag verwachten dat je degelijk spul krijgt. Dat wil niet zeggen dat je het ook altijd krijgt en vergeet dan ook niet dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten. (hoewel: duur kopen betekent ook niet altijd dat het beter is). Ik weet niet of u bekend bent met het soort voertuigen dat Jetcars verkoopt, maar ieder weldenkend persoon weet dat die verhoudingen daar scheef staan m.b.t. prijs/kwaliteit van het produkt dat ze leveren. (ken trouwens iemand die uitermate tevreden is over z'n daar aangeschafte auto, maar dat komt ook omdat degene weet waar die aan begint...)

binar
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2006 15:23

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door binar »

Ook ik zag een leuke auto staan bij Jetcars. Gelukkig kom ik met googlen deze forums tegen.
Het is bij die man wel mogelijk om een proefrit te maken en een anwb keuring te laten doen. Zou dit verstandig zijn en of raden jullie jetcars helemaal af?? Is er eigenlijk iemand die wel goede ervaringen heeft met dit bedrijf???

foxman
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 feb 2006 13:20

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door foxman »

Wil je opgelicht worden en een 3 in 1 auto kopen ga dan naar Jet Cars
Ook km standen etc kloppen niet en garantie is er al helemaal niet
Dus met een grote boog omheen lopen

Gast123
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2006 09:04

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Gast123 »

Hoi,

Ik heb net mijn eerste autootje daar gekocht. Ik wilde er niet teveel geld aan uit geven en eerlijk is eerlijk: hij heeft erg goedkope auto's staan, ideaal voor de beginner. Ik wist niks van zwarte lijsten en dergelijke. Ik realiseerde me wel dat ik voor een paar honderd euro een jaartje wilde rijden. En dat kan.
De verkoper was eerlijk over zijn voorwaarden. Je moet zelf de auto nakijken. Hij is in de garage geweest, maar je moet zelf kijken. Daarnaast: garantie is er niet. Wilde ik ook niet per se. Voor een paar honderd euro kan je niet op de eerste rij zitten.
Wat dat betreft was het net Marktplaats of Speurders in het echt. Zelf goed kijken en luisteren. Ik heb tot op heden nog niks gehad aan het autootje. Hij loopt netjes en daar gaat het mij om.
Mijn advies is dus (voor mensen die een goedkoop autootje willen kopen bij jetcars): kan makkelijk, maar neem wel iemand mee die er verstand van heeft. Maar doe dat ook als je er een koopt van een particulier.

Ik kan helaas geen mening geven over de duurdere auto's die er staan. Dus dat zal je zelf moeten ondervinden.

Succes!

Riess
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2007 17:28

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Riess »

ik heb daar een mazda 323F gekocht, mjin oom meegenomen die automonteur is idd wel iemand meenemen die er ECHT verstand avn heeft, staat oko goedkope tussen waar van alels mee mis is (volgens mijn oom)
dusja aleen nog wat vaag gedoe over het kentekenbewijs moet ik nog krijgen etc mar bij de rdw wisten ze ervan dus zit goed hoop k

BugMeNot
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jan 2006 18:45

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door BugMeNot »

Gast123 kan geen info geven over de duurdere auto's bij jetcars.
Nu kan ik dat wel. Een jaar of 2 geleden is Meneer Jetcars(om hem zo maar even te noemen) bij mij in de straat komen wonen. En wel in een wat duurder huis in deze straat. Ongeveer 2,5mln heeft het stulpje gekost. Je kunt dus wel begrijpen dat je niet de enige bent die zaken met hem doet. Het was al wel een komen en gaan van dure auto's hier in de straat, maar sinds die man hier woont. Niet meer normaal. Nou zijn de meeste dure auto's die bij hem in de zaak staan, nog niet erg oud en zit er nog wel fabrieksgarantie op, dus daar hoef je je niet zo druk om te maken. En verder tja, hij rijdt zelf allemaal in die dure auto's die ook te koop staan, dus je zou denken dat die dan wel rijden. Althans, ik neem aan die hij niet zelf het risico neemt om met pech langs de weg te staan. Dan heb ik het ook wel over de vrij nieuwe s600 en sl65 amg enzo. brabus k4, e55 amg, sl600, cl55amg. Die auto's dus.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik ben 1 keer geweest, en zag geimporteerde met kenteken 2007 staan, dus geen bouwjaar maar afgifte NL kenteken!

Ook zag ik dat er diverse van de auto spuiter kwamen, nadat ik onder de kap keek, dus schadevrij of NL auto?
Via www.rdw.nl kun je het kenteken opvragen en zie je het meestal, maar de website heeft altijd Jetcars nummerplaat...
Verder op de 2007 regelmatig BPM .....
dus nog niet betaald?

Wel gevonden;
Audi A3 76-RB-LN
Afgifte NL kenteken; 18 jan 2005
Toelating ; 19 jan 2004
Tenaamstelling; 09 juli 2007.

Dus ook die fabrieksgarantie?
Geen importeur die graag dit soort auto's helpt!
Dus ook daar zou je ook wel eens naar Duitsland gestuurd kunnen worden!
Er zijn merken die het zo doen.

boyofwax
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2007 18:19

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door boyofwax »

Ik heb mij speciaal aangemeld in de hoop dat ik mensen voor Jet Cars in Rotterdam kan waarschuwen! Maandag een aanbetaling gedaan van 450 voor een Civic, overeengekomen dat er een nieuwe APK geleverd zou worden. Bij het ophalen van de auto bleek er geen nieuwe APK geregeld te zijn. FOUTE BOEL. Ik heb de auto niet afbetaald en ben weggelopen, 450 euro armer zonder een meter te hebben gereden. Laat je niet verleiden door ook maar te gaan kijken en waarschuw mensen die op zoek zijn naar een auto.

Ga hier NIET heen!!!

Mz
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 dec 2005 14:07

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door Mz »

Mensen vooral niet kopen bij Jet cars, mijn broer heeft er een auto gekocht enkele weken geleden. En heeft bijna 5 weken moeten wachten voor dat de auto klaar was, maartoen hij hem ging ophalen was er niets aan gedaan.

MoeSt zelf de slang van de stuurbekrachtiging repareren, en op de terug weg van Rotterdam naar huis stond hij al met pech v-snaar gebroken.

Wel geteld 3 weken mee gereden, motor kapot koppakking er uit geknald.

Wat een fijne garage daar....

Heb hem ook gezegd, wat ben jij een ***, had even geïnformeerd (bij mij)en gegoogeld had je een hoop geld gescheeld.

Ach als je google, zijn er talloze topic over deze garage dus je bent gewaarschuwd.

derksen84
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:37

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door derksen84 »

Goedendag

Ik heb in 2009 een Alfa Romeo 145 verkocht aan Jetcars.

Deze had op de km teller een stand van 143.000 kilometers.
Deze auto was rijp voor de sloop, mankeerde echt van alles aan !!!
Deze heb ik bij hun verkocht, omdat ze hem konden gebruiken voor onderdelen.
Nu blijkt bij de NAP autopas dat deze auto al in 1998 een km stand had van 260.000 KM !!!!!!!!

nu 11 jaar later zou deze auto bijna 400.000 KM hebben gelopen.
Nu weet ik ook waarom er zo veel aan mankeerde !!!

Daarom kreeg ik maar een zeer laag bedrag voor de auto.
Snap het want is niks waard!!!

Nu heeft Jetcars de Alfa op hun site staan met een nieuwe APK !!
Deze auto is ZO SLECHT dat dat gewoon NIET mogelijk is.

Ook verkopen ze hem met de tellerstand van 143.000 KM terwijl ze weten dat hij 400.000 heeft gelopen!!!

Dubbele oplichting dus !!!!!!!!!!!!!

Bij deze ben je gewaarschuwd, koop nooit iets bij :twisted: Jetcars :evil: te Rotterdam.

December 2009

rvalburg
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2009 11:15

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door rvalburg »

Hoi Allemaal.

Afgelopen vrijdag toch wezen kijken voor een auto bij jetcars.
een seat cordoba uit 2001 grijs metalic
dit omdat ik alles al online had gecontroleerd
nap km stand
en schade verleden.
dit klopte allemaal wel.
hier aangekomen waren we de enigste nederlanders aanwezig .
dit voelde redelijk bedrukkend. tijdens de proefrit van 700 m moesten we het allemaal al weten. dit hebben we kunnen verlengen want we wilde de auto ook op de snelweg proberen.
hier viel het volgende op.

Geen airco(stond op hun website climate controle) volgens de verkoper wel kijk maar blaast koude lucht(het was -5 buiten)
eleckt raam links ging niet open (zat vast gevroren volgens hem) maar je hoorde het motortje niet eens dus die was defect.

later nog even overlegt wat we voor onze huidige auto zouden terug krijgen.
meer omdat we benieuwd waren hoe enorm je getild werd. want de auto wilde we toch al niet meer.

nou dit was echt een belachelijk bod. 1000 euro minder dan wat we er zaterdag voor terug hebben gehad bij een goede garage.

mijn advies voor iedereen GA HIER NIET HEEN ZONDE VAN JE TIJD.
ze weten niet waar ze over praten en lichten de boel echt op.

S-ab
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2010 16:00

Re: Jet cars occasion automobielbedrijf

Ongelezen bericht door S-ab »

Toen ik naar een auto zocht vond ik een advertentie op internet. Dezelfde week zijn we gaan kijken. Toen ik daar binnen kwam dacht ik eerst woow met al die mooie auto's totdat ik achter op plaats kwam wat een auto's. Ik zag een auto die ik graag wilde en kreeg een sleutel om er een ritje in te maken. De auto was net een week geleden gekeurd stond er op het blaadje en dat beviel me helemaal..totdat de motor kapot bleek te zijn. Ik vertrouwde het al niet helemaal maar toen ik in die auto zat en de motor het niet deed wist ik het meteen..ik ging daar geen auto kopen. Ik bne blij dit niet gedaan te hebben want gisteren zat ik met een vriendin ergens te eten toen ze me over haar auto vertelde..ze vertelde dat ze opgelicht was maar dat ze het vertrouwde door de man die haar zo vriendelijk had geholpen. Ze vertelde me ook dat na haar aankoop ze naar kwikfit was gegaan voor een onderhoudsbeurt. De auto mankeerde van alles waaronder dat de rem versleten was! Zonder dat ze ook maar de naam van het bedrijf had laten vallen wist ik meteen dat het om jetcars ging. Ik vertelde der hoe het daar deruit zach etc en jahoor het ging om jetcars. Ze heeft 800,- betaald voor de auto die ze naderhand ook nog eens kon laten maken. Het enige wat ze gelukt is is om 75,- terug te halen. Ik wil iedereen dan ook waarschuwen geen auto's daar te kopen het is niet eens de moeite waard er heen te gaan.

Gesloten