LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleidende reclame autoverhuur

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
rdr2016
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2016 13:37

misleidende reclame autoverhuur

Ongelezen bericht door rdr2016 »

Leuk, een kinderfeestje, zo wordt in de reclameboodschap van Sixt autoverhuur gemeld. Een auto huren voor zo'n dag is erg handig en niet duur suggereert Sixt, slechts € 29,00. Ik heb Sixt gebeld en wat bleek, dit is de prijs per dag wanneer je de auto voor een week huurt. Per dag kost de auto € 93,00. Dat kinderfeestje wordt mij dan iets te duur. Dit is volgens mij zeer misleidende reclame. Met mooie beloftes wordt je gelokt en deze blijken anders te zijn als voorgespiegeld.

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: misleidende reclame autoverhuur

Ongelezen bericht door peteroo »

De beroemde kleine lettertjes dus. Ik dacht ook al: 'dat kan nooit' toen ik die reclame zag voor die dikke BMW-mpv.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: misleidende reclame autoverhuur

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Maar waarom zou je uberhaupt zo'n kleine BMW willen huren voor een kinderfeestje? Je kunt dus maar maximaal 4 kinderen meenemen in zo'n ding.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: misleidende reclame autoverhuur

Ongelezen bericht door Moneyman »

TSja, dat is toch niets nieuws? In iedere reclame zie je de beste variant en wordt de laagste vanaf-prijs genoemd. Niks misleidends aan - dat ding is immers voor die prijs te huur.

Gesloten