Nieuwe Ford Focus lang bij dealer

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
gosewijn

Re: Nieuwe Ford Focus lang bij dealer

Ongelezen bericht door gosewijn » 26 dec 2018 22:31

Hypo63 schreef:
26 dec 2018 20:47
gosewijn schreef:
26 dec 2018 15:51
snuffel1 schreef:
25 dec 2018 10:14
De auto zal niet zomaar bij de dealer staan want als er nog mee gereden kon worden zou dat niet het geval zijn. Een module uit een andere auto plaatsen is vaak niet mogelijk omdat die deel uitmaakt van de gehele elektronica die specifiek bij de auto hoort. De dealer heeft de module besteld en die is blijkbaar niet bij de importeur op voorraad en wat er niet is kan ook niet uitgeleverd worden. Blijven bellen wat ik overigens best kan begrijpen levert enkel maar frustratie van beide kanten op want de dealer wil ook niets liever dan de auto rijdend de garage uit hebben. De importeur inschakelen heeft ook geen zin want die is afhankelijk van de fabriek die de modules uitlevert. Een leenauto zonder kosten verstrekken is de enige optie maar ook dat is zeker geen ideale oplossing.

Nogmaals , bel de importeur die kan je precies vertellen waarom er een lange levertijd op zit , of dat er een ander probleem is.
Klant heeft niets te maken met de importeur maar met de verkoper.
Ik geef Ts een advies ,wat zij er mee doet bepaald zij.

Ts heeft een probleem met leverancier ,moet lang wachten op een onderdeel . Dan kan je twee dingen doen ,leverancier geloven en afwachten . Maar wat heeft het dan voor nut om het probleem hier voor te leggen , zij weet de reden toch.

Ik heb niet gezegd dat Ts de importeur de klacht moet oplossen , maar vragen waarom het onderdeel er niet is en waarom het zolang duurt . Kunnen 2 dingen zijn , onderdeel is niet op voorraad of leverancier heeft een probleempje bij importeur ,dat er daarom niet geleverd wordt.

Plaats reactie