LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ondanks meermalige toezegging nog geen geld terug van Uitlaat-winkel.nl

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Georgie159
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 aug 2017 12:34

Ondanks meermalige toezegging nog geen geld terug van Uitlaat-winkel.nl

Ongelezen bericht door Georgie159 »

Heeft er iemand van u ervaring met Uitlaat-winkel.nl, ( AP onderdelen BV)?
Ik heb op maandag 9 juni 2020 een uitlaat gekozen bij Uitlaat-winkel.nl, ( AP onderdelen BV), die volgens hen verkrijgbaar was. Ik had ook meteen de € 45,42- via internetbankieren betaald. Helaas kreeg ik de dag erna het bericht dat dit type schijnbaar toch niet geschikt was voor mijn auto en dat ik wel een veel duurdere kon kopen als ik zou bijbetalen. Ik heb meteen aangegeven dat ik de bestelling wilde annuleren dit zowel via de mail van Uitlaat-winkel.nl als ook via de mail van AP Onderdelen BV. Uiteindelijk na lang zeuren, berichtjes sturen en bellen kreeg ik de toezegging dat ik het geld nog voor het weekend terug zou krijgen. Maar helaas tot op heden 17-06-2020 NIETS terug ontvangen. Daarbij zijn ze telefonisch vrijwel niet te bereiken en via de mail pas na lang en vaak mailen!

Wat is een redelijke termijn om geld terug te storten?

Heden ten dagen als ik geld overmaak via internetbankieren staat het 2 minuten later op de rekening van de ontvanger.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ondanks meermalige toezegging nog geen geld terug van Uitlaat-winkel.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Normaal gesproken staat er 14 dagen voor om het terug te betalen.

Beter kunt u vooraf onderzoek doen waar u gaat bestellen. Diverse bedrijven staan op dit adres ingeschreven en er zijn meer klachten te vinden dat terug betalen zeer moeizaam gaat. Zogenaamd omdat het allemaal geautomatiseerd wordt en de financiële afdeling er mee bezig is. En dat voor een bedrijf die in zijn reacties laat merken vrij weinig zelf op voorraad te hebben.

Georgie159
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 aug 2017 12:34

Re: Ondanks meermalige toezegging nog geen geld terug van Uitlaat-winkel.nl

Ongelezen bericht door Georgie159 »

Gelukkig nadat ik de internet media erbij haalde kon er wel meteen op stijl en sprong het geld van mij terug geboekt worden naar mijn rekening? Vriendelijk bedankt voor jullie hulp!

Gesloten