LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem met Sync 2 Ford Kuga 2016

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Kuga
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2018 10:49

Probleem met Sync 2 Ford Kuga 2016

Ongelezen bericht door Kuga »

Ik heb een nieuwe Ford Kuga van 2016 met alles erop en eraan incl Sync 2 erin.
Mijn navigatie werkt niet zoals het hoort.

Normaal gesproken geeft een navigatie systeem aan op het moment dat je een route hebt ingevoerd dat er file op de route staat (indien er natuurlijk echt file is) en waarschuwt je mondeling ook op het moment als je onderweg bent en in de buurt van een file terecht komt.

Mijn navigatie zwijgt in alle talen en na verschillende opties geprobeerd te hebben bij de dealer krijg ik nu alleen een schermpje met een melding en nog steeds geen geluid. De dealer wil en zegt dat er niks aan gedaan kan worden.

Wie heeft er ook een Ford Kuga van 2016 en heeft hetzelfde probleem, of krijg je juist wel een mondeling melding?
Ben benieuwd wat andere rijders ervaren.

Verder zit er in de kofferbak een rolhoes. Aan de kant van de achterstoelen zit niet een extra flap aan de rolhoes waardoor je zo achter de banken doorkijkt de kofferbak in. Hoe zit dat bij jou in de auto?

Ben benieuwd naar jullie reacties.

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Probleem met Sync 2 Ford Kuga 2016

Ongelezen bericht door juliomariner »

Een nieuwe Kuga van 2016? dat snap ik niet helemaal. Het is dus een auto die 2 jaar in de showroom heeft gestaan of zo?

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Probleem met Sync 2 Ford Kuga 2016

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kuga schreef:Ik heb een nieuwe Ford Kuga van 2016 met alles erop en eraan incl Sync 2 erin.
Mijn navigatie werkt niet zoals het hoort.

Normaal gesproken geeft een navigatie systeem aan op het moment dat je een route hebt ingevoerd dat er file op de route staat (indien er natuurlijk echt file is) en waarschuwt je mondeling ook op het moment als je onderweg bent en in de buurt van een file terecht komt.

Mijn navigatie zwijgt in alle talen en na verschillende opties geprobeerd te hebben bij de dealer krijg ik nu alleen een schermpje met een melding en nog steeds geen geluid. De dealer wil en zegt dat er niks aan gedaan kan worden.

Wie heeft er ook een Ford Kuga van 2016 en heeft hetzelfde probleem, of krijg je juist wel een mondeling melding?
Ben benieuwd wat andere rijders ervaren.

Verder zit er in de kofferbak een rolhoes. Aan de kant van de achterstoelen zit niet een extra flap aan de rolhoes waardoor je zo achter de banken doorkijkt de kofferbak in. Hoe zit dat bij jou in de auto?

Ben benieuwd naar jullie reacties.
Ik zou me eerder op een Ford-forum of in ieder geval een autoforum richten. Daar is de kans op een antwoord veel groter.

stofzuigertje

Re: Probleem met Sync 2 Ford Kuga 2016

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Die flap zou wel leuk zijn maar was in brochure al zichtbaar.. of bij demo bij aankoop.

Navigatie, die hebben wel vaker problemen...

Gesloten