LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Super prijsverhogingen Koffie bij Shell Station

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Petked

Super prijsverhogingen Koffie bij Shell Station

Ongelezen bericht door Petked » 26 jul 2005 19:59

Vlak voor de invoering van de Euro kon je overal in Nederland bij de snelweg stations een kopje koffie kopen voor een gulden.
Drie weken geleden loop ik met 90 cent een Shell station in voor een kopje koffie en moest verdomme weer naar mijn auto lopen om er tien cent bij te halen( weer een verhoging van 22 oude centen) 22 oude centen, het is toch gods geklaagt?? In drie en een half jaar van 1 gulden naar 1 euro ( Fl 2.20 ) Dat is gewoon misdadig en zeker voor een firma die een paar maanden geleden ons trots via de TV reclame lieten weten hoeveel honderd duizend kopjes koffie ze wel verkochten!!
Deze week kocht ik een beter kopje koffie ook uit een DE-apparaat met meer keuze mogelijkheden -een lekkere Wiener Melange- voor € 0.70 bij de Q-eight op de A-15. Het kan dus duidelijk goedkoper bij anderen firma's.
Ik kan jullie alleen maar vragen, die mensen die er dan toch nog tanken, ondanks de Boycot om er dan geen Koffie meer de kopen.

Vincenti

Re: Super prijsverhogingen Koffie bij Shell Station

Ongelezen bericht door Vincenti » 01 aug 2005 11:11

Gelukkig is er niemand die u met een pistool tegen uw hoofd dwingt om een kop koffie bij de Shell te kopen.

De kop koffie kunt u thuis zetten. Jammer genoeg valt het niet mee om zelf thuis benzine te brouwen, dus ik zou me maar eerder druk maken om de hoge bezineprijzen dan om een kop koffie.

En zolang er genoeg idioten zijn die bereid zijn tegen elke prijs een kop koffie te scoren, zal Shell de prijzen blijven verhogen. Marktwerking.

En als u toch zo prijsbewust bent, waarom tankt u dan überhaupt bij de Shell?

Gesloten