LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Sachamansouri
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 mei 2018 20:30

Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door Sachamansouri »

Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.
Laatst gewijzigd door Sachamansouri op 05 jun 2018 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Henk Toeter
Berichten: 659
Lid geworden op: 23 jun 2017 10:50

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

Beste Sacha, uit uw bericht valt op te maken dat uw weinig sympathie heeft voor uw oud-werkgever. Dat is op zich niet erg. Wel brengt u zichzelf in gevaar door 'de vuile was' buiten te hangen. Enerzijds zou Kwikfit u aansprakelijk kunnen stellen wanneer ze hier schade aan ondervinden (maar dat lijkt me wat ver gezocht). Anderzijds zal een eventuele nieuwe werkgever u misschien minder snel aannemen wanneer deze erachter komt dat u dergelijke berichten op internet verspreid wanneer het dienstverband is beëindigd.

Dat u er iets aan wilt doen dat Kwikfit niet klantvriendelijk te werk gaat is natuurlijk prima. Dit is echter niet de verstandigste manier om dat te doen.

stofzuigertje

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Hopelijk een face Nick Name en is Sasha gewoon Sjaak of zo.
Ze mogen een claim voor naam schade indienen, hoewel ik het vrijwel op alle punten eens ben.

Wel is tussen de diverse filialen een groot verschil, van eerlijke goede garage tot helaas regelmatig Uw verhaal.
Er zitten nog goede tussen zeg ik dan maar maar niet zoveel.

Wel kan ik met mijn ervaring bij rem afwijking een RDW herkeuring aanvragen en als de remmen testbank een goede auto laat zien!
Meestal is de vraag tot herkeuring voldoende om plotseling, sorry ik dacht dat U die andere auto had of zo en gelijk alles is perfect en krijg goedkeuring!
Zo werkt dat en dat was het enige wat in uw verhaal ontbrak.

Sachamansouri
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 mei 2018 20:30

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door Sachamansouri »

ik wil wel graag mijn probleem opgelost worden bij H.R.
Laatst gewijzigd door Sachamansouri op 05 jun 2018 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Henk Toeter
Berichten: 659
Lid geworden op: 23 jun 2017 10:50

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

WTF

Sachamansouri
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 mei 2018 20:30

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door Sachamansouri »

[ik vind eerlijk

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Kwik Fit in de aanval?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Sachamansouri schreef:ik wil wel graag mijn probleem opgelost worden bij H.R.
U heeft het forum dus gebruikt voor schaamteloze chantage. Ik hoop dat je (oud)werkgever screenshots hebben gemaakt zodat ze deze kunnen toevoegen aan de procedure die ze mogelijk gaan starten.

@Radar dit is weer z'n typische voorbeeld. Topic blijft gewoon, ondanks meldingen staan, en TS verwijderd nu het bericht achteraf.

Sachamansouri
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 mei 2018 20:30

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door Sachamansouri »

[quote="sylvesterb"][qu
Laatst gewijzigd door Sachamansouri op 06 jun 2018 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Kruimeldiefjes
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 jun 2018 15:00

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door Kruimeldiefjes »

Hij had wel kunnen melden dat ze soms per ongeluk op de EWI markering meten en dan bij 3 mm banden er minder dan 1.6 over is!

Ook het creatieve op factuur uitlijnen terwijl de uitlijn brug bezet is met nieuwe uitlaat.
Maar als hij het goed wist, een APK afkeur waar je twijfels over hebt gewoon het afkeur rapport vragen en dan RDW bellen.
Zonder dat afkeur papier kun je niets en bij vragen officiële afkeur rapport met alle punten en dan je mobiel in borstzak laten filmen met geluidsopname en je hebt bewijs van fraude.

Onze Opa was zo slim nadat hij zijn eigen auto had nagekeken en diverse niet bestaande gebreken kreeg te horen.
Deze Kwit Fit kreeg na doorpraten bij Voetbalclub zoveel lastige klanten en RDW werd vaker uitgenodigd dat ze zijn overgenomen door andere persoon die wel eerlijk en betrouwbaar het werk doet.

Als ze een voertuig controleren of afstellen bij uitlijnen maakt niets uit, je mag het tarief rekenen maar niet als de uitlijn brug bezet is met andere klant.
Ook de na de RDW komst was er maar 1 afkeurpuntje, ja maar die hadden ze niet gezien.
Dat was de nummerplaat verlichting losse contact.. even klep open en dicht en opgelost... nu nieuwe gemonteerd, veertje was matig!
De RDW keurmeester kon geen enkel geschreven gebrek vinden, behalve dat kleine flut lampje!

Ik vermoed dat deze persoon binnenkort ander werk kan zoeken, want hier houden ze niet van, reclame kost veel geld en dit blijft nog jarenlang staan.

Sachamansouri
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 mei 2018 20:30

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door Sachamansouri »

te

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Te eerlijk? Dacht je dat je hier alles kunt laten verdwijnen?

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als er een topic verwijderd moet worden, is het dit wel.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Kwik-Fit . IK vind wel eerlijk.

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Is toch al niets van over.

Gesloten