LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Janssen

Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Janssen »

Sinds januari 2002 in het bezit van een Yaris 1.3, een zonnetje van een auto,ruim, zuinig, pittig, perfecte zitpositie, wegligging uitstekend, mooie boordcomputer inclusief radio erg mooi, echt een aanrader.

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door siemens »

valt niet mee he om die rommel te verkopen!!!! :wink:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ja het rijdt prima, lekker pittig, :p

Alleen het verbruik had voor dit kleine hoededoosje wel wat lager gekend!, 1:14 met een nette rijstijl, en langere stukken rijden bij 100 km/uur!

Schrik niet dat je met een normale rijstijl 1:12 rijdt met dit bakkie!,

Ook de kofferbak is veel te klein, er kan zowat nog geen kratje bier achterin staan zonder de bank te verschuiven!,

Technisch is het echt een prima wagen!, :P daar zal ik niks van zeggen, en het start altijd,

De Yaris uit modeljaar 1999, is nog niet uitgerijpt, en een radio met cassette is eigenlijk ook al niet meer uit die tijd, een cd speler was wenselijk geweest,

Ik heb in grotere wagens gereden die een stuk zuiniger zijn met benzine dat deze Yaris,

Zitpositie, en wegligging is inderdaad prima te noemen, alleen de motor heeft flink herrie wanneer de snelheidsmeter op 120km/uur staat,

Een fijn wagentje die gemakkelijk te rijden is, en bij inruil nog een leuke restwaarde heeft,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Ps. Siemens houd jij je maar bij je kwalitatief prima witgoed van je :wink: :P :lol:

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Mallemalle »

wat je een fijn wagentje noemt als ik dit zo lees :roll:

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door een »

Siemens, niet iedere positieve ervaring is direct reclame!

Fijn dat er ook eens positieve zaken gemeld worden hier. In plaats van al dat geklaag (waar dit forum natuurlijk een beetje voor bedoeld is).

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Pruim »

Fijn dat er ook eens positieve zaken gemeld worden hier. In plaats van al dat geklaag
Wellicht bedoel je:

Fijn dat er 7 jaar geleden eens iets positiefs is gemeld.

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door een »

:lol: :lol: Ohh ja, inderdaad. Ik kijk niet naar de datum van de 1e post. Maar wat geeft het....

Texpert
Berichten: 49
Lid geworden op: 16 jun 2007 21:16

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Texpert »

Wel toevallig dat dit topic nu weer omhoog is gehaald. Toyota roept 13.831 Yarissen terug naar de dealer ivm een isolatieprobleem aan de gordelspanners. Betreft auto's met productiedatum tussen juni 2005 en april 2007 (chassisnr met JTD en VNK).

Veldt01
Berichten: 989
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Is toch weer een extra optie op de yaris waar je niets voor betaald. Zorgt dat je gordelspanner afgaat en je maakt als bonus kans op een kosteloze crematie. En serieus, toyota roept hun auto's meteen terug, ken zat merken die dit dus niet doen of pas als de auto voor een beurt binnen is.

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door tarquesh »

Een goed forum onderwerp.

Als je leest wat een auto mankeert op het forum dan kan je niet omheen dat Toyota het beste automerk is.

Er staan gebroken veren van C3's, kapotte versnellingsbak van een Astra uit 2002 met een gat in de versnellingsbak! 8)

Tje wat een bagger die andere automerken.

Toyota is inderdaad super goed.

Ik hoop dat de pechvogels eens begrijpen dat als je
een fijne auto wilt je gewoon Toyota moet gaan rijden.
Trouwens Subaru en Honda zijn ook top.

IJskonijn
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 okt 2007 12:44

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door IJskonijn »

Ik rijdt al jaren Honda met 1x een tussensprong naar een Toyota, het zou immers de onbetwiste kampioen zijn. De auto, een Yaris gekocht in 2005, de auto was toen 1,5 jaar oud, was onze duurste auto-aankoop ooit. Hierbij ook de slechtste aankoop ooit. De bij de dealer gekochte Yaris vertoonde binnen een maand meer mankementen dan ik ooit in 4 jaar Honda rijden heb gehad. De wagen had 20.000 gelopen (als nieuw dus). Krukassensor kapot, diverse problemen met de aandrijfketting, koppelingspedaal die alle kanten op ging. Heeft me bijna nog de dood in gejaagd op de snelweg. Tijdens de testrit heb ik dit aangekaart bij de dealer maar dit zou niets zijn. Binnen een half jaar garantie allemaal laten vervangen/repareren na veel aandringen (kostte toen mocht dit niet in de garantie periode vallen dik 3000,-) Net na de garantie begon er weer vanalles te ratelen/piepen etc. Verkocht dat gedrocht. Rijd nu alweer jaren probleemloos in 2 civic's (met 1 dik boven de 260.000 gelopen). Oh, en nee, het was niet echt toeval, mn ouders kochten een nieuwe mooie zwarte Avensis, supermooi ding.. Als hij uberhaupt van de oprit afkwam. 1ste week al diverse storingen, uitvallen tijdens, niet starten etc etc.

Boeit verder niets, maar het "Toyota" idee wat mensen vaak hebben is denk ik van een dikke 20 jaar terug. DIE waren echt sterk, die starletjes etc..... Ongetwijfeld blijven de Japanners de beste auto's maken en is toyota natuurlijk nog steeds harstikke goed, uit de reacties te halen. Zeker vergeleken met al die Franse/Italiaanse/Duitse rommel.

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door tarquesh »

@Ijskonijn

Jij hebt verstand van auto's.

Niet alleen de betrouwbaarheid is goed. Het stuurt ook nog eens goed.

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door tarquesh »

En dit moest ik nog aanvullen.

Honda is het beste.

`pracht merk '

crv, insight, jazz, nsx , civic, legend mmmmmmmmm super auto's 8)

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door tarquesh »

Het enige wat kan concurreren is Mercedes en Ferrari.

Och ben gek van autorijden.

Maar al die anderen , ook leuke auto's.

vrijheid is je verplaatsen in een auto.

Benzine, Status, Ontdekken.

Explore

IJskonijn
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 okt 2007 12:44

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door IJskonijn »

Je hebt gelijk, een auto biedt veel vrijheid, dit wordt versterkt ook door het gevoel van het hebben van een betrouwbare auto. Ik zou zo in de Civic stappen (die met dik 260.000 op de teller) en naar Italië rijden. Sterker nog, eerder in de Civic dan in de auto van de buurman (407 station met 30.000 gelopen). Ik snap dan niet dat merken als VW, Renault, Peugeot, Opel of wat dan ook nog bestaan :lol:

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door een »

Keep on dreaming :roll:

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door tarquesh »

Even vermelden dat ik vanaf mijn geboorte iets heb met auto's. Een hobby van mij.

Ik lees, rij, praat, en chat erover. Heel erg leuk om de bloggen op autoweek en autoblog.

Niet alleen hou ik mij bezig met Japanse auto's maar ook met Europese auto's etc.

Het is een onderwerp dat mijn leven beheerst.
Vrienden en oud collega's adviseren mij onmiddelijk een baan te zoeken in de auto branche. Tot heden heb ik dat nog maar 1x gedaan, en dat was als auto poetser. Ik heb het 1 uur volgehouden toen ik een konflikt kreeg met de baas over hoe je een auto werkelijk goed moet poetsen.
Dus dat werkt ook niet.

Het moet een hobby blijven is bij mij dan enorm van toepassing.

Ik kan alleen een baas zijn in de auto sector, anders werkt het niet met mij.

Veel plezier met jou auto ijskonijn. Maak veel probleemloze kilometers.

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door tarquesh »

peugeot.

In de kampioen van de ANWB staat een artikel van een Peugeot die hun eigenaar zomaar in de steek laat in Frankrijk. De benzine pomp is niet geschikt voor het rijden in de bergen omdat de benzine pomp niet genoeg druk heeft. Jou verhaal klopt over peugeot IJskonijn.

Dus een, keep on dreaming is een reactie die geen hout snijd.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Ulbe »

De Yaris is een prima wagentje voor woon- werkverkeer,

Start altijd en heel weinig problemen met APK en onderhoud,

Een degelijke wagen die altijd rijdt.

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: Yaris is een perfecte auto!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door tarquesh »

@ulbe

ya goed zo. yaris.


:D

today tomorow toyota


:D

Als ik lijk op een irritante reclame maker, reageer maar.



:D

groetjes,
toyota!

Gesloten