LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yellowbrick - teveel betaald -> klantenservice geeft niet thuis...

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Reinke
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2018 10:34

Yellowbrick - teveel betaald -> klantenservice geeft niet thuis...

Ongelezen bericht door Reinke »

Op 14 en 15 juli 2018 hebben we 11 uur lang (aaneengesloten) geparkeerd in Den Bosch.
De parkeermeter gaf een uurprijs weer van € 2,10.

We hebben geparkeerd met de app van ANWB, dus betaald via Yellowbrick.
Zij bleken € 2,60 per uur te rekenen!!
Uiteindelijk hebben we dus € 5,50 teveel betaald.

Uiteraard heb ik de klantenservice van Yellowbrick hierover bevraagd. Inmiddels doe ik dat iedere maand, maar het standaardantwoord is: "Wij zullen navraag doen bij de afdeling die hier overgaat. Zodra er meer bekend is, nemen wij per e-mail contact met u op."

Oftewel: We worden genegeerd door Yellowbrick. ANWB helpt ook niet mee; zij verwijzen steeds naar Yellowbrick.

Conclusie:
Vreselijk!

Advies:
Gewoon bij de parkeermeter betalen om verrassingen te voorkomen! (zie ook andere berichten in dit forum!)

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Yellowbrick - teveel betaald -> klantenservice geeft niet thuis...

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Waar heeft u geparkeerd, in een garage of buiten? Klopte het zonenummer met waar u stond? Geldt er enkel parkeren per uur, of is er ook een max dagtarief?

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Yellowbrick - teveel betaald -> klantenservice geeft niet thuis...

Ongelezen bericht door taxikemperman »

In de specificatie staat een zonenummer.
Welke was dat?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Yellowbrick - teveel betaald -> klantenservice geeft niet thuis...

Ongelezen bericht door berndv »

Reinke schreef:
04 nov 2018 22:01
De parkeermeter gaf een uurprijs weer van € 2,10
en wat gaf de app aan toen u de parkeeractie startte? Bij mij geeft die ook altijd de voorwaarden voor parkeren aan. Ik kijk eigenlijk nooit op de meter. Misschien toch een proberen, wellicht dat hier verschillen tussen zitten.

Maar inderdaad de zone, welke zone heeft u geparkeerd?

irenevanvonno
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jan 2018 13:13

Re: Yellowbrick - teveel betaald -> klantenservice geeft niet thuis...

Ongelezen bericht door irenevanvonno »

Al een tijdje gebruik ik de Yellowbrick app, maar de kosten worden mij te hoog door een niet goedwerkende app en ik geen geld terug krijg.
De laatste keer wilde ik de app starten maar kreeg de melding dat ik het nogmaals moest proberen. Ik sloot de app en wachtte een minuut. Daarna wilde ik de app starten, maar kreeg wederom de melding dat ik het nogmaals moest proberen. Weer de app gesloten en een minuut gewacht. Na een derde keer bleef de melding komen. Ik besloot de app maar weer te sluiten en via de betaalautomaat te betalen.
Een paar weken later kreeg ik een rekening dat ik op de bewuste dag voor een hele dag parkeren moest betalen, de Yellowbrick app was gewoon gestart zonder dat dat zichtbaar was in het scherm van mijn telefoon. Het geld terug krijgen doet Yellowbrick niet omdat ik via andere wegen kan checken of de app is gestart. Maar waarom zou ik gaan checken of de app gestart is als deze aangeeft dat ik niet nogmaals moet proberen en er verder niets in het scherm staat dat de app gestart is.
Ook andere keren ben ik van een koude kermis thuis gekomen.
Yellowbrick, ik gebruik het niet meer en ik hoop dat vele met mij dat gaan doen.

Gesloten