LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Kwik Fit GOEDKOOP? Nou niet dus!

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: De Kwik Fit GOEDKOOP? Nou niet dus!

Ongelezen bericht door malaga »

berndv schreef: Maar de laatste paar reacties voor mij waren toch wel errug off topic, en gingen erg in op het aanvallen van een persoon die zijn verhaal deed. En of dit nu is zoals het gegaan is of niet, die persoon hoort hier niet zo aangevallen te worden in een topic over het wisselen van een velg.
Is het verhaal van marc 1966 dan ontopic?
Dit bericht gaat alleen om zijn woede over een ex werkgever en collega`s uit te drukken.
Het ging hier om het wisselen van een band.
Hij had kunnen toelichten, hoe dit bij Kwikfit wordt gehandhaafd.
Maar van het topic van TS in zijn bericht niets gelezen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: De Kwik Fit GOEDKOOP? Nou niet dus!

Ongelezen bericht door berndv »

heb je gelijk in. Het verhaal van marc is leuk, maar misschien een topic opzich, het heeft niets te maken met de prijzen van het wisselen van een velg. Maar is dat meteen een goed excuus om hem meteen te gaan afbranden? En dan op zijn taalgebruik en te gaan roepen dat hij dat niet is geweest. Kom op nou.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: De Kwik Fit GOEDKOOP? Nou niet dus!

Ongelezen bericht door ronald g »

Marc wil zijn verhaal vertellen, misschien uit frustratie of als waarschuwing. Wees eerlijk alle topics ten spijt Kwikfit veranderd niets aan de service en de doelstelling, kwikfit wil omzet, daar worden filiaal managers ook naar betaald. Dat is ook niet erg doet elk bedrijf, enkel in deze branche van kwikfitters gaat omzet te vaak voor veiligheid van de klant. Apk licentie afnemen zal niet gauw gebeuren want dan zijn alle filialen de pineut. En juist die apk en onderhoud verkoopt onderdelen, welke monteur ze monteert maakt niet uit.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: De Kwik Fit GOEDKOOP? Nou niet dus!

Ongelezen bericht door JtC »

Ik heb ook wel slechte ervaringen meegemaakt met Kwikfit. Maar aan de andere kant ook goede. Het heeft ook echt mede te maken met het filiaal waar je komt en de mensen die er werken.

marc 1966
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 apr 2010 10:06

Re: De Kwik Fit GOEDKOOP? Nou niet dus!

Ongelezen bericht door marc 1966 »

even voor de goede orde, ik ben al gedurende lange tijd niet meer werkzaam bij de kwikfit dus een beetje laat voor wraak lijkt mij zo!

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: De Kwik Fit GOEDKOOP? Nou niet dus!

Ongelezen bericht door Mallemalle »

als je 10 filialen bezoekt en 5 ervan zijn positief en 5 negatief

dan heb je nog steeds een beroerd moederbedrijf

stel dat bijvoorbeeld appie zo'n beleid voerde

ene flilaal slechte werknemers, slechte behandeling, slechte produkten ,etcetc ander filiaal alles tip top in orde

denk niet dat appie dan zo groot was geworden

RB & RB
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 mar 2012 16:45

Re: De Kwik Fit GOEDKOOP? Nou niet dus!

Ongelezen bericht door RB & RB »

Kwikfit vind altijd wat om te doen !
APK voor 19,95 super goedkoop maar als er maar een beetje ruitensproei vloeistof te weinig in je auto zit vullen ze hem aan en rekenen ze je de volle prijs.
Ze hebben een protocol om de kleinste dingen in rekening te brengen !!!

Iedereen die ik ken weet het GA NIET NAAR KWIKFIT !!!

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: De Kwik Fit GOEDKOOP? Nou niet dus!

Ongelezen bericht door Mallemalle »

onvoorstelbaar dat dat bedrijf nog bestaat, zou de albert heijn of v en d zelfde werkwijze hanteren was er allang wat aan gedaan

wegblijven!

carolien h
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2014 19:09

Re: De Kwik Fit GOEDKOOP? Nou niet dus!

Ongelezen bericht door carolien h »

januari 2014 naar kwik fit in amsterdam, omdat de achterbanden zoveel lawaai maakten. Daar aangekomen wordt auto vrij snel al op brug gezet. conclusie: schokbrekers moeten vervangen worden want daardoor zijn de banden ongelijkmatig afgesleten. De achterbanden moeten ook direct worden vervangen. toch maar even naar mijn eigen vaste garage gegaan.
Schokbrekers zijn nog prima, maar inderdaad de banden moeten gewoon worden vervangen.
NB bij kwikfit werd aangedrongen op snelle beslissing dan kon men de volgende dag de schokbrekers al plaatsen. Ik had wat meer tijd nodig om te beslissing. Vervolgens werd mij gemeld dat ik moest oppassen omdat ik ieder moment een KLAPBAND zou kunnen krijgen.
Tja ........ daar schrok ik wel van........ maar of het waar is/was ?

Veldt01
Berichten: 990
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: De Kwik Fit GOEDKOOP? Nou niet dus!

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Cuppende banden (want dat was het) kunnen een gevolg zijn van slechte dempers maar vaker wordt dit veroorzaakt door slechte uitlijning (heeft de garage dit wel gedaan/geadviseerd anders blijf je wisselen).
Voor een klapband heb je minimaal een karkasbreuk (bobbel op de band nodig) maar als de gemiddelde autorijder gaat klagen over herrie van de achterbanden zijn ze regelmatig idd al in een staat dat je er eigenlijk niet meer mee moet willen rijden.
Zonder een exacte inschatting van het laatste geval kun je niet zeggen of dit nou een slecht advies was om maar te kunnen verkopen of dat de dempers echt op waren.

Gesloten