LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwik-fit en ANWB een zielig stelletje samen

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
h.de.niet

Kwik-fit en ANWB een zielig stelletje samen

Ongelezen bericht door h.de.niet »

De ANWB maakt er veel reclame voor "samen de winter door" bestel je winterbanden bij Kwik-fit met korting als ANWB lid. Maar als het fout gaat is ook de ANWB niet thuis. Banden besteld via de webshop van Kwik-fit en meteen betaald. Op de dag van montage, kom ik de auto halen waren de bestelde banden (Vredestein) er niet. Hadden voor het gemak Fulda banden gemonteerd, zouden even goed zijn. ANWB testen zeggen iets anders. Filiaalhouder voelt zich niet verantwoordelijk voor de bestellingen via de webshop(?). Ik 'mag' rijden op de Fulda banden tot de Vredestein zijn gearriveerd. Excuus? Compensatie voor de tijden kosten die ik extra kwijt ben? Nee hoor. ANWB teamklacht op de hoogte gebracht. Weten zij hoe Kwik-fit met haar leden omgaat? 2 weken later neemt medewerker teamklacht contact op, tja de actie is 'zolang de voorraad strekt' wordt gezegd. Waar had ik dat kunnen lezen? Is dit niet juridisch heel eenvoudig? De dienst waarvoor is betaald, met bevestiging, is niet geleverd. Na toezegging met Kwik-fit te overleggen, niets meer gehoord van de ANWB. (Ook niet na herhaalde mail). Wat een service! De dame van de Customer care service van de Kwik-fit heeft ook wel baat bij een bijscholing bejegening. Uiteindelijk weet de manager klantenservice een excuus uit zijn pen te krijgen, we zijn 4 weken verder..... Een zielig stelletje. Goede reden om het lidmaatschap van de ANWB na bijna 30 jaar op te zeggen en de Kwik-fit te laten voor wat die is.

thecure

Re: Kwik-fit en ANWB een zielig stelletje samen

Ongelezen bericht door thecure »

dat de banden even niet op voorraad zijn kan gebeuren door de grote drukte met de winter voor de deur.

er wordt aangeboden tijdelijk op andere winterbanden te rijden totdat de juiste weer geleverd zijn. prima oplossing toch?

de dienst waarvoor betaald is wordt uiteindelijk toch geleverd. ik snap het probleem niet.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik zie het probleem ook niet echt.

Men had u moeten vragen of u tijdelijk een ander merk gemonteerd wilde hebben of dat u tijdelijk bleef doorrijden op uw bestaande banden.

Bedelen om excuus is een beetje zinloos.

mpr1980

Ongelezen bericht door mpr1980 »

Je hebt de banden online besteld, dus ik ga ervan uit dat je van KwiKFit bericht hebt ontvangen dat ze binnen waren voor montage? Of heb je gewoon een afspraak gemaakt, zelf banden besteld er vanuitgaand dat de banden er wel zouden zijn? In het eerste geval is het slordig van KwiKFit, in het 2e geval van jezelf.

pima

Ongelezen bericht door pima »

[quote="h.de.niet"]De ANWB maakt er veel reclame voor "samen de winter door" bestel je winterbanden bij Kwik-fit met korting als ANWB lid.

Dat is nu de enige bemoeienis . die de anwb ermee heeft: ze hebben korting bedongen voor hun leden, dus de boosheid op de anwb is volkomen onterecht.

En als ik banden laat monteren bij welk bedrijf dan ook, dan blijf ik erbij en zie wat er gebeurd, zeker bij kwikflut!

Kwik-Fit Webcare

Ongelezen bericht door Kwik-Fit Webcare »

De Vredestein banden zijn helaas niet op tijd geleverd aan ons filiaal. Op het moment dat onze Filiaalmanager dit ontdekte, kreeg hij meneer telefonisch niet te pakken. Wij zijn met meneer eens dat we dit al voorafgaand aan de afspraak hadden moeten controleren en hebben daarvoor ook onze excuses aangeboden.

Om ervoor te zorgen dat meneer geen extra tijd kwijt is aan een tweede afspraak, hebben wij vandaag met onze mobiele service de winterbanden op locatie omgewisseld. In de tussentijd heeft meneer gebruik mogen maken van de andere winterbanden en daarnaast ontvangt hij komende week van ons een voucher voor de zomerbandenwissel komend voorjaar.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Keurig opgelost lijkt me.

Gesloten