LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.degoedkoopsteautobanden.nl

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
mdvz0r

www.degoedkoopsteautobanden.nl

Ongelezen bericht door mdvz0r »

een vraagje over www.degoedkoopsteautobanden.nl , hoe kan het dat deze zo goedkoop zijn? Heeft iemand hier ervaring mee?

Mvgr,

henk761

Re: www.degoedkoopsteautobanden.nl

Ongelezen bericht door henk761 »

Heb laatst toevallig besteld bij www.degoedkoopsteautobanden.nl (of terwijl www.aerdenautobanden.nl ). Weet niet precies waarom ze zo goedkoop zijn, maar weet wel dat het allemaal top in orde is. Prijzen zijn echt een stuk lager dan bij andere bedrijven. All-In Prijzen (dus inclusief montage, balanceren etc) zijn vaak al goedkoper dan alleen de bandenprijs bij andere bedrijven.

Het handige is dat wanneer je besteld meteen een datum en tijd krijgt wanneer je langs kan komen met je auto. Het eronder leggen was voor 2 banden bij mij zo'n 30 minuutjes, inclusief uitlijnen etc.

Helemaal top in orde dus!

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Ver weg, dus dure brandstof, zelfs op LPG nog duur, en er zijn andere met vrijwel gelijkwaardige prijzen, met landelijk garage netwerk, en die montage komt er dan wel bij, maar dan heb ik het over....
www.autobandenmarkt.nl en diverse tevreden gebruikers, wel op letten of de garage nog monteerde, want vele stoppen omdat ze achteraf tekort verdienden....

Een tevreden klant die daar meer keuze had in merken, vaak nog info over testen van geluids nivo, levensduur, en meer te vinden, dus zo goed???

Joyyyyy

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

goedkoop omdat er geen een of andere dealert/garage tussen zit die er ook nog eens aan moet verdienen

erikaudi

Ongelezen bericht door erikaudi »

ik haal bij hun al jaren mijn banden en is gewoon super
zijn gewoon goed voor weinig

overigens is bandenmarkt mischien qua prijs niet duurder maar komen wel kosten bij voor monteren en die zitten er bij hun al bij

ik kan me voorstellen als je meer als 100 km moet rijden dat het mischien anders is maar anders zijn ze heel intressant met scherpe prijzen

Gouda

Ongelezen bericht door Gouda »

Maar een oer Hollands merk als Vredestein met bandenmaat 225/55R17 kennen ze niet...... :roll:

Joyyyyy

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

die zijn dan ook niet goedkoop

wel lezen he! :wink:

Gouda

Ongelezen bericht door Gouda »

Toch mooi 'elders op het internet' gevonden voor € 142,75 per stuk (adviesprijs € 288,- en bij 'bandenbedrijven' kost deze band nog altijd € 250,- excl. monteren)

En het blijkt dat ze 'm toch hebben.
Ze noemen 'm VREDESTEIN WINTRACEXT (225/55 R17 101V Winterband € 150,83 ) terwijl de naam is VREDESTEIN WINTRAC XTREME

Scheelt dus € 8,- per band.... :wink:

Maar met andere banden zijn ze wél weer goedkoper......

Gesloten