LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwik fit praktijken

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Kwik fit praktijken

Ongelezen bericht door Mallemalle »

ik ben gediplomeerd automonteur, niet meer werkzaam in die branche omdat de sfeer in die branche me niet meer aanstond

Ik heb teveel situaties meegemaakt in diverse autobedrijven waarin klanten een loer werd gedraaid, goedgelovige klanten die vertrouwen hebben in een bedrijf en zonder pardon een oor aan genaaid werd

Ik werk nu voor mijzelf als coach en begeleider, onderhoud en reparatie aan auto's doe ik er naast voor vrienden en bekenden en iedereen die mij om hulp vraagt

Het is los van alles simpelwge onrealistisch te verwachten dat jonge monteurs in opleiding, want dat is nu eenmaal de realiteit, bij kwik fit lopen nu eenmaal veel monteurs rond die het vak moeten leren, kennis kunnen hebben van alle merken en alles weten over elk merk

Bij kwik fit komt ieder merk binnen en iedere auto heeft zijn goede een slechte punten

Wegens gebrek aan ervaring worden er aan de lopende band fouten gemaakt, dat maakt een bedrijf niet betrouwbaar en de praktijk wijst dat uit

Pro-jo
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 jun 2009 18:53

Re: Kwik fit praktijken

Ongelezen bericht door Pro-jo »

Dus eigenlijk zegt U dat de hele autobranche zo in elkaar steekt. Jammer dat U alleen kwik-Fit erbij haalt, maak er dan een algemeen verhaal van. Bij de meeste garages mag ik niet bij mijn auto in de werkplaats. Bij Kwik-Fit mag ik dus wel meelopen naar mijn auto om de gebreken te zien. Zo kan er dus niet geflesd of genaaid worden. En bij onverwachte gebreken word ik er ook weer direct bijgehaald. Geen verassingen achteraf zolas bij de meeste garages.

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Kwik fit praktijken

Ongelezen bericht door Mallemalle »