LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kwik Fit

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
egspoor
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2017 21:09

kwik Fit

Ongelezen bericht door egspoor »

Mij vervoegd bij Kwik Fit Emmen voor montage Michelin-banden op mijn Peugeot 407. Men kwam mij vertellen niet verder te kunnen de bij de auto behorende slotsleutel was stuk gegaan. Oplossing naar Peugeot om een nieuwe te bestellen. Na een week naar Kwik Fit in Hoogeveen gegaan met nieuwe slotsleutel ad. EUR 65.-. Na enig geratel uit de garage kwam men nu met de mededeling dat de slotbout het had begeven. Zij dachten dat deze nu zou moeten worden uitgeboord, ik moest nu dus zelf maar voor een oplossing zorgen. Ik had een gevoel gezond een ziekenhuis te zijn binnengegaan om het met een, in mijn geval twee gebroken benen te verlaten. Peugeot vertelde mij dat wanneer men bij het verwijderen van een slotbout gebruik maakt van een pneumatische hamersleutel de kans groot is dat of de sleutel of de slotbout sneuvelt. in mijn geval dus beide. Schriftelijk een klacht ingediend waarna ik door garage Hoogeveen werd benaderd dat zij de gang van zaken spijtig vonden. Gevolgd door vele flauwe smoezen en leugentjes zoals zij hadden het wel willen herstellen maar na een nieuwe afspraak. Een reguliere garage heeft inmiddels de schade hersteld en nieuwe banden gemonteerd.
Dit was dan ook mijn laatste bezoek aan Kwik Fit.

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: kwik Fit

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

De speciale dop hiervoor is zo fragiel dat hij ook met de hand losdraaien vaak sneuveld.

Er zitten 4 ieniemienie zachte rondjes welke de kracht op de bout moeten overbrengen.

Elke zichzelf respecterende bandenboer weet dit en neemt dit dan ook in acht.

Mijn advies.............amok maken daar hun de boel slopen.
Laat je nooit wegsturen , hun zijn verantwoordelijk voor gevolgschade aan jou auto.

Citroens hebben ook die ellendige dingen.
Ik adviseer de klanten dan ook de slotbouten niet meer terug te zetten maar te vervangen voor een gewone bout..............kosten € 1,25.

Gesloten