LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Michelin brandstofvoucher niet ontvangen

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
mathijsdejong
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2017 14:43

Michelin brandstofvoucher niet ontvangen

Ongelezen bericht door mathijsdejong »

Ik heb enkele maanden terug meegedaan met de brandstofvoucher actie van Michelin,
deze voucher zou je ontvangen bij nieuwe autobanden, ik heb 4 crossclimate + banden gekocht.
Heb contact gehad met Michelin hier over, ze hebben meerdere klachten ontvangen.
Ze hebben mijn emailadres genoteerd, dit is ook al weken terug, maar er komt maar geen oplossing.
Op mails wordt ook niet geantwoord, wel op de facebookpagina van Michelin zelf.
Zou graag z.sm de brandstofvoucher van Michelin ontvangen.
Zijn er meerdere mensen die banden hebben gekocht, en geen voucher hebben ontvangen?
Laatst gewijzigd door Radar op 17 okt 2017 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Michelin brandstofvoucher niet ontvangen

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Heb je ze wel bij een Michelin dealer gekocht?

mathijsdejong
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2017 14:43

Re: Michelin brandstofvoucher niet ontvangen

Ongelezen bericht door mathijsdejong »

Ja daar heb ik ze gekocht, ze geven toe dat er veel meer klachten zijn, van mensen die niks hebben ontvangen. Maar een oplossing bijft uit.

Speedy123
Berichten: 1149
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Michelin brandstofvoucher niet ontvangen

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Goed dat u dit topic hebt aangemaakt zodat de mensen gewaarschuwd zijn. Michelin heeft namelijk een dergelijke actie wederom opgestart wanner je bij Kwikfit de banden koopt:
Bestel je nieuwe Michelin CrossClimate 4-seizoenenbanden tussen 16 oktober en 16 december? Dan ontvang je tot €80 brandstofcheques die je kan besteden bij alle Total tankstations in Nederland. Let op: je kunt tot 30 dagen na aankoop je brandstofcheques bij Michelin aanvragen.
Niet erg netjes van Michelin dat de vouchers voor u tot op heden uit blijven. Poosje terug waren er ook klachten over Samsung, ook een dergelijke promotionele actie (voor 50 euro apps uit de app store bij aankoop van een s8). Het lijkt erop dat er toch vaak problemen zijn bij dergelijke acties, het zou beter zijn dat de actie gewoon bij de aankoop werd verstrekt.

stofzuigertje

Re: Michelin brandstofvoucher niet ontvangen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Indien je aan alle voorwaarden hebt voldaan gewoon bij firma die ze verkocht het bedrag contact claimen.

Zij bieden iets aan en dat een bandenfirma er een puinhoop van maakt is niet jou probleem.
Dat betekend ook dat ze nooit meer Michelin op deze manier gaan verkopen.

Of hebben ze extra banden online ingekocht, als ik elders deze koop vervalt de actie en bij fraude.....
Gewoon terug gaan naar verkoper en die moet het maar regelen.
Als het een landelijke keten zoals Kwik Fit is kun je zelfs hun Hoofdkantoor benaderen want dan verliest een slordige firma die dit soort dingen vaak uitbesteed veel klanten.

Vaak een adres in Maastricht die voor vele geld terug acties ook vaak te traag is!
3 weken = 3 maanden.... of meer!

mathijsdejong
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2017 14:43

Re: Michelin brandstofvoucher niet ontvangen

Ongelezen bericht door mathijsdejong »

Heb ze inderdaad bij kwik fit gekocht, incl. de michelin aanbieding. Zal het nu ook bij kwikfit neerleggen. Daar heb ik ze tenslotte gekocht. Maar michelin is zeer onvriendelijk om niet per mail en telefoon te reageren.

stofzuigertje

Re: Michelin brandstofvoucher niet ontvangen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naast de plaatselijke Kwit Fit ook bij de landelijke organisatie melden , kan gratis via E mail en doe dan gelijk een link naar dit Topic bij.

Kunnen zij excuus aanbieden en het voor jou en vele andere gelijk regelen.

150747
Berichten: 234
Lid geworden op: 31 jan 2020 10:10

Re: Michelin brandstofvoucher niet ontvangen

Ongelezen bericht door 150747 »

Ik heb mijn banden via de actie van Euromaster en kan zelfs mijn code niet meer invullen omdat de banden te laat werden geleverd en ik per 1 september pas de factuurcode had.
Mijn bestelling was van begin juli.
Ik laat het er niet bij zitten en zet er de Rechtsbijstand op.
Laat die het maar eens uitzoeken.

sake1987

Re: Michelin brandstofvoucher niet ontvangen

Ongelezen bericht door sake1987 »

Zit dit te lezen, zie ik in 1 x een antwoord van stofzuigertje, kijk ik naar de datum is dit een topic uit 2017 😂
Maar goed dit is of topic zou TS de voucher nog hebben gekregen?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Michelin brandstofvoucher niet ontvangen

Ongelezen bericht door berndv »

actie is dit jaar weer geweest

150747
Berichten: 234
Lid geworden op: 31 jan 2020 10:10

Re: Michelin brandstofvoucher niet ontvangen

Ongelezen bericht door 150747 »

Klopt,
Deze keer via Euromaster.
Ik ben gisteren nog naar de garage geweest en de receptionist is ook de mening toegedaan dat Euromaster zelf verantwoordelijk is voor het naleven van de afspraken m.b.t. de voucher.

Gesloten