LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog meer mensen slechte ervaring met BM-bandenservice

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
K1Frans
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2010 13:38

Nog meer mensen slechte ervaring met BM-bandenservice

Ongelezen bericht door K1Frans »

Bij BM-bandenservice in Amstelveen,

Banden laten vervangen terwijl ik sta te wachten, komt er een klant aan die zijn auto voor het pand parkeert , niet precies op een parkvak blijkt later dit was niet te zien want er lag een heel pak sneeuw.

Komt de eigenaar naar buiten en roept op nogal ongepaste wijze heel bevelend dat hij z'n auto DAAR moet zetten op onbeschofte bevelende manier. Toen de klant die enigszins was aangeslagen duidelijk maakte dat hij hier niet van gedient was. Maar nog wel even wilde melden dat hij voor 2 sets van 4 winterbanden kwam, mocht hij opeens de auto laten staan, toen de client duidelijk maakte dat hij wel ergens anders heen zou rijden er zitten 3 of 4 banden bedrijven in dezelfde straat. Begon de verkoper meteen met modder te gooien en stelde hij zich buitengewoon dreigend en aggresief op.

Zijn er nog meer mensen die zo'n indruk hebben van dit bedrijf graag even melden.

zoblijfje
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2007 21:31

Re: Nog meer mensen slechte ervaring met BM-bandenservice

Ongelezen bericht door zoblijfje »

Uhm............ik weet niet, maar wat is het doel van dit bericht precies?
Ik neem aan dat je zelf prima geholpen ben vandaag, maar is het nou nodig om elk akkefietje gelijk op een forum te zetten?
Zo kun je natuurlijk iedereen om zeep helpen.

martinwieringa
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2012 14:07

Re: Nog meer mensen slechte ervaring met BM-bandenservice

Ongelezen bericht door martinwieringa »

Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf.
De winter/zomerbanden worden daar keurig opgeslagen. Koffie en tv tijdens het wachten. Ook de mensen die daar werken zijn erg aardig en enthousiast.
Je kan onaangekondigd binnen komen of een afspraak maken en dan staan ze voor je klaar. Zeer scherpe tarieven.
Prima

Gesloten