1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik kan deze pagina niet openen 🥴.
Ik Google niet op de website.
Ik Google op geld storten bij ABNAMRO .
Ff doorscrollen en op meer ' zoekopties ' klikken....
Vink muntgeld en briefgeld aan....
Laatst gewijzigd door moederslink op 21 jan 2021 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door moederslink »

Overigens : ook in de nieuwe gele geldmaat kun je én munten én papiergeld storten.

alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door alfatrion »

Moneyman schreef:
21 jan 2021 22:56
Alfa, heb je wel eens € 1.000,00 in munten in je handen gehad? Geloof me: dat gaat niet zonder moeite in een biljettenautomaat.
Dat zal alleen kunnen als je dat in meerdere keren doet.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door Moneyman »

alfatrion schreef:
21 jan 2021 23:38
Moneyman schreef:
21 jan 2021 22:56
Alfa, heb je wel eens € 1.000,00 in munten in je handen gehad? Geloof me: dat gaat niet zonder moeite in een biljettenautomaat.
Dat zal alleen kunnen als je dat in meerdere keren doet.
Exact. En dat gaat niet, omdat het apparaat na één bak vol muntgeld al klem loopt. En zelfs als dat niet zou gebeuren, is het in ieder geval duidelijk dat het niet goed gaat (het geld wordt immers niet geteld of gestort. Vandaar dat mijn eerdere conclusie prima gemaakt kon worden.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door Moneyman »

Saf12 schreef:
21 jan 2021 23:24
https://ibb.co/HVzM508
Dit is een screenshot van de website van ABN AMBRO. Google...
Als je door klikt op die pagina, zie je dat er wel degelijk muntgeldstortautomaten zijn. Klik de optie maar eens aan en uit en kijk wat er gebeurt.

Saf12
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 aug 2020 16:50

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door Saf12 »

Moneyman schreef:
22 jan 2021 09:44
Saf12 schreef:
21 jan 2021 23:24
https://ibb.co/HVzM508
Dit is een screenshot van de website van ABN AMBRO. Google...
Als je door klikt op die pagina, zie je dat er wel degelijk muntgeldstortautomaten zijn. Klik de optie maar eens aan en uit en kijk wat er gebeurt.
Uhm wat? Je ziet toch dat geldautomaten van ABN AMBRO geen muntgeld accepteren. ABN AMBRO zegt duidelijk dat muntgeld storten alleen bij een kantoor mogelijk is.... Daar hebben ze in de vestiging een automaat voor het storten van muntgeld, maar dit is geen geldautomaat zoals in casu. TS heeft bij een geldautomaat op straat muntgeld gestort en deze automaten zijn hier dus niet voor geschikt.
Dit kan zonder afspraak op kantoor
Internet Bankieren gebruiken op onze computers
Geld pinnen of storten
Muntgeld pinnen of storten
Noodgeval? Natuurlijk helpen we u dan
Muntgeld storten
Bekijk bij welk ABN AMRO bankkantoor u muntgeld kunt storten.
Daarnaast blijkt uit https://ibb.co/HVzM508
dat als je geldautomaat aanvinkt en muntgeld storten aanvinkt er geen locaties te zien zijn. Als je kantoor en muntgeld aanvinkt verschijnen er wel locaties.

Kan het duidelijker.

16again
Berichten: 16033
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door 16again »

Saf12 schreef:
22 jan 2021 16:05
Daarnaast blijkt uit https://ibb.co/HVzM508
dat als je geldautomaat aanvinkt en muntgeld storten aanvinkt er geen locaties te zien zijn. Als je kantoor en muntgeld aanvinkt verschijnen er wel locaties.
Die link verwijst alleen naar een screenshot, waar je niet op kan klikken

Saf12
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 aug 2020 16:50

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door Saf12 »

16again schreef:
22 jan 2021 17:21
Saf12 schreef:
22 jan 2021 16:05
Daarnaast blijkt uit https://ibb.co/HVzM508
dat als je geldautomaat aanvinkt en muntgeld storten aanvinkt er geen locaties te zien zijn. Als je kantoor en muntgeld aanvinkt verschijnen er wel locaties.
Die link verwijst alleen naar een screenshot, waar je niet op kan klikken
https://www.abnamro.nl/nl/prive/service ... gle.com%2F

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door Moneyman »

Saf12 schreef:
22 jan 2021 16:05
Uhm wat? Je ziet toch dat geldautomaten van ABN AMBRO geen muntgeld accepteren. ABN AMBRO zegt duidelijk dat muntgeld storten alleen bij een kantoor mogelijk is.... Daar hebben ze in de vestiging een automaat voor het storten van muntgeld, maar dit is geen geldautomaat zoals in casu.
Het lijkt erop dat die locator op de site een beetje brak is, want hij geeft nu andere en wisselende effecten dan vanmiddag (en ook toen heb ik meermaals gecheckt voordat ik mijn reactie postte).
Saf12 schreef:
22 jan 2021 16:05
TS heeft bij een geldautomaat op straat muntgeld gestort en deze automaten zijn hier dus niet voor geschikt.
Klopt, daar waren we het al lang over eens.

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door de auditu »

myrthe1972 schreef:
18 jan 2021 17:31
Verder vind ik het vreemd dat in deze vergrijzende samenleving zo weinig rekening wordt gehouden met ouderen. Bovendien denk ik als het apparaat niet voor muntgeld bedoeld is, zorg dan dat er ook geen munten in kunnen!
Vroeger, in een "grijs" verleden, noemde men dat betutteling.

Saf12
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 aug 2020 16:50

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door Saf12 »

Moneyman schreef:
22 jan 2021 17:29
Saf12 schreef:
22 jan 2021 16:05
Uhm wat? Je ziet toch dat geldautomaten van ABN AMBRO geen muntgeld accepteren. ABN AMBRO zegt duidelijk dat muntgeld storten alleen bij een kantoor mogelijk is.... Daar hebben ze in de vestiging een automaat voor het storten van muntgeld, maar dit is geen geldautomaat zoals in casu.
Het lijkt erop dat die locator op de site een beetje brak is, want hij geeft nu andere en wisselende effecten dan vanmiddag (en ook toen heb ik meermaals gecheckt voordat ik mijn reactie postte).
Saf12 schreef:
22 jan 2021 16:05
TS heeft bij een geldautomaat op straat muntgeld gestort en deze automaten zijn hier dus niet voor geschikt.
Klopt, daar waren we het al lang over eens.
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.


NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bob Schurkjens schreef:
29 mar 2021 22:24
Lijkt op dit verhaal https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/215827 ... recht.html
Het lijkt er zeker op, echt met een paar andere zaken. Leeftijd is anders, bedrag is anders en in de link staat niet dat de 'dader' verantwoordelijk zou zijn voor de kosten. Het heeft gelijkenissen, of het verhaal hier is aangedikt.

Nijogeth
Berichten: 9919
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En het topic stond hier al voor de feiten in dat nieuwsbericht gebeurden.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Moneyman schreef:
19 jan 2021 14:18
Bob Schurkjens schreef:
19 jan 2021 14:02
ABNAMRO is een bodemloze put, zo blijkt maar weer.
Je kunt haast nog beter aandelen Ziggo kopen inderdaad.
Nog even wachten voordat je aandelen (Vodafone)Ziggo kunt kopen. Je kunt uiteraard wel aandelen Liberty Global kopen waarmee je een (klein) stukje Ziggo koopt. Of wachten tot de IPO van VodafoneZiggo waar al een tijdje geruchten over rond gaan...

Nijogeth
Berichten: 9919
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: 1000 euro muntgeld weg omdat het in het verkeerde apparaat is gegooid ABN/AMRO

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik heb m gezien trouwens. Net de herhaling op NPO1 extra. Triest zeg. Ik had als bank voet bij stuk gehouden. De man maakt gewoon een fout door niet op te letten, daar hoeft de bank toch niet voor op te draaien?

Ik vind al dat consumenten in sommige situaties al teveel beschermd worden, maar met sociaal media komt er nu toch vaak een extra stok achter de deur voor consumenten die nooit eens de hand in eigen boezem steken. Diep en diep triest vind ik dat.

Gesloten