ABN Amro: wie heeft ook problemen met gegevens?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Maxilezer
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2021 12:43

ABN Amro: wie heeft ook problemen met gegevens?

Ongelezen bericht door Maxilezer »

In het voorjaar van 2021 kregen wij een brief van de ABN-Amro dat onze gegevens bij de bank niet meer goed waren en of we dit via een tel. nr. opnieuw door wilden geven. Daarop zijn wij, mijn man en ik, persoonlijk naar het bankkantoor gegaan in Capelle aan den IJssel. Met een dame van de bank in een kantoortje hebben wij alle gegevens doorgenomen. Alles stond goed genoteerd en vervolgens heeft ze nog een kopie gemaakt van onze rijbewijzen. Vervolgens krijgen wij op 10 november een brief, wat ongeveer een dreigbrief was dat onze gegevens, na herhaalde verzoeken nog steeds niet waren doorgegeven en na een bepaalde datum daarom onze rekeningen opgeheven zouden worden als we niet snel iets zouden doen. Hierop de service desk gebeld en waar bleek dat alles in orde was en de brief onterecht was. Na hierna nog 4x door de bank gebeld te worden waar onze gegevens bleven. Na n u een behoorlijk boos telefoontje van onze kant is er een fles wijn gestuurd met een briefje met sorry voor het ongemak. Tot onze verbazing kregen wij op 1 december weer een brief dat onze rekeningen per 22 januari 2022 gesloten zouden worden omdat we onze gegevens niet door hadden gegeven. Ik weet niet meer wat ik hier mee moet. Het allerergste is bovendien dat ik 34 jaar bij deze bank gewerkt heb en er ook nog verzekeringen en mijn pensioen loopt. Dit gaat je dus niet in de koude kleren zitten en het vuur komt onderhand uit mijn oren van boosheid.

HandigeHarrie
Berichten: 1355
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: ABN Amro: wie heeft ook problemen met gegevens?

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Tja, alles gaat geautomatiseerd, en behalve herhaalde excuses hadden ze de zaak in het systeem recht moeten zetten. Een laatste poging om dit in het kantoor te laten uitvoeren, waar je bij zit, en anders toch maar naar een andere bank?

ABN AMRO
verified
Berichten: 200
Lid geworden op: 28 sep 2010 20:10

Re: ABN Amro: wie heeft ook problemen met gegevens?

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Beste Maxilezer,


Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Dat is zeker geen fijne geweest zo te lezen.
Duizendmaal excuses dat u telkens in onzekerheid wordt gehouden omtrent het aanhouden van uw rekening bij ons. Dat is niet onze bedoeling en er gaat duidelijk ergens iets mis.

Graag meld ik dit bij de verantwoordelijke afdeling zodat het zo snel mogelijk opgelost wordt voor u. Ik begrijp goed dat u na meerdere malen excuses enkel nog een oplossing wilt.
Kunt u in een privébericht aan ons uw contactgegevens met ons delen? Zo voorkomen we dat uw gegevens openbaar op het forum staan en gaan we er direct mee aan de slag.


Met vriendelijke groet,

Eva
ABN AMRO Webcare

Maxilezer
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2021 12:43

Re: ABN Amro: wie heeft ook problemen met gegevens?

Ongelezen bericht door Maxilezer »

Ik zou niet weten hoe ik kan antwoorden op webcare

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: ABN Amro: wie heeft ook problemen met gegevens?

Ongelezen bericht door Jablan »

Dat kan nog niet, om spam per pb te voorkomen, kun je pas een pb versturen nadat je 5 of 10 berichten hebt geplaatst.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: ABN Amro: wie heeft ook problemen met gegevens?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Jablan schreef:
03 dec 2021 20:12
Dat kan nog niet, om spam per pb te voorkomen, kun je pas een pb versturen nadat je 5 of 10 berichten hebt geplaatst.
Is dat zo? En waar staat dat?

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: ABN Amro: wie heeft ook problemen met gegevens?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl. Hopelijk kunnen hun een juridische brief terug schrijven naar ABN.

Eventueel kan je na blokkade een proces bij www.kifid.nl aanspannen.

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: ABN Amro: wie heeft ook problemen met gegevens?

Ongelezen bericht door Jablan »

Lady1234 schreef:
03 dec 2021 20:55
Jablan schreef:
03 dec 2021 20:12
Dat kan nog niet, om spam per pb te voorkomen, kun je pas een pb versturen nadat je 5 of 10 berichten hebt geplaatst.
Is dat zo? En waar staat dat?
Dat is een instelling van deze software.

Het zou handig zijn als Eva van het webcareteam een mailadres zou geven, waar Maxilezer met een verwijzing naar dit onderwerp naar toe kan mailen.

Alternatieve route is een mail naar de moderatie sturen en vragen de mail door te sturen naar het mailadres van het webcareteam.

ABN AMRO
verified
Berichten: 200
Lid geworden op: 28 sep 2010 20:10

Re: ABN Amro: wie heeft ook problemen met gegevens?

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Beste Maxilezer

Zojuist hebben we u een privébericht gestuurd. Hopelijk heeft u dan de mogelijkheid daarop te antwoorden. Zo niet, dan horen we het graag in een reactie hieronder.

Met vriendelijke groet,

Elvira
ABN AMRO Webcare

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: ABN Amro: wie heeft ook problemen met gegevens?

Ongelezen bericht door sjohie »

Seinhuis schreef:
03 dec 2021 21:22
Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl. Hopelijk kunnen hun een juridische brief terug schrijven naar ABN.

Eventueel kan je na blokkade een proces bij www.kifid.nl aanspannen.
Joh, ga lekker even stoken in iets, wat zo te lezen door ABN-Amro webcare, opgepakt zal gaan worden. Zoals je in de eerste post kan lezen, lopen de gemoederen bij TS al behoorlijk op, overigens zeker niet onterecht, waarom dan nog even extra gaan zitten stoken?

Dirkie
Berichten: 2921
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: ABN Amro: wie heeft ook problemen met gegevens?

Ongelezen bericht door Dirkie »

Seinhuis schreef:
03 dec 2021 21:22
Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl. Hopelijk kunnen hun een juridische brief terug schrijven naar ABN.

Eventueel kan je na blokkade een proces bij www.kifid.nl aanspannen.
Over standaard antwoorden gesproken. Als je even zou lezen dan weet je dat dit totaal niet nodig is.

Gesloten