ABNAMRO geld gestort, 600 euro mist

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
blont007

Re: ABNAMRO geld gestort, 600 euro mist

Ongelezen bericht door blont007 » 04 dec 2018 17:11

Lady1234 schreef:
04 dec 2018 15:50
blont007 schreef:
04 dec 2018 15:47
U begrijpt het niet Lady1234, maar laat TS er maar over piekeren en die bepaalt of het handig is of niet.
Ik begrijp het wel degelijk, maar niet iedereen zit te wachten op een tweede pas of op gratis overboekingen naar buiten Europa.
En misschien ook wel, u praat voor een ander. Dat u dat niet wilt..ok kan ik goed begrijpen maar het is maar een idee waar TS wat aan zou kunnen hebben. Ik zeg vooral niet je moet! nee beste Lady 1234....678 het is een ideetje vooral als je misschien vaak op vakantie ga en dan wil je niet afhankelijk zijn van een (1) pas. Logisch toch.

Moneyman

Re: ABNAMRO geld gestort, 600 euro mist

Ongelezen bericht door Moneyman » 06 dec 2018 10:25

Hypo63 schreef:
04 dec 2018 16:30
Volgens mij zou een bank moeten kunnen zien wanneer en op welk tijdstip een automaat is opengemaakt. Het lijkt mij dat TS aan ABN AMRO een overzicht moet opvragen hoe vaak de stortingsautomaat is opengemaakt op de bewuste dag en op welke tijdstippen.
Mocht ABN AMRO dit niet kunnen, of willen, aanleveren dan is misbruik door bankmedewerkers niet uit te sluiten. Ik zeg niet dat het zo is, maar het is niet uit te sluiten. Dan ontstaat er een pat stelling. Een klant die zegt dat er € 600 niet is bijgeschreven maar wel is afgestort (bank heeft eerst betaald en daarna weer teruggepakt waardoor de bank haar eigen positie heeft verzwakt) en een bank die zegt dat er € 600 minder is afgestort. Het lijkt mij dat een automaat in het rapport aangeeft hoeveel biljetten er zijn afgekeurd en of dat overeenkomt met die € 600.
De contractsafspraken zullen ongetwijfeld aangeven dat de administratie van de bank leidend is. Dat betekent dat de bank inderdaad inzicht moet geven in die administratie (een logrol zou zoiets kunnen zijn), om de klant zodoende gelegenheid te geven tegenbewijs te leveren. En als de bank goed inzicht geeft, is tegenbewijs vaak onmogelijk.

Plaats reactie