LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chipknip van de postbank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Klaas Suijker

Chipknip van de postbank

Ongelezen bericht door Klaas Suijker »

Hierbij mijn verontwaardiging over het volgende:
vorige week zaterdag ontving ik plotseling een extra chippas. Voortaan moet ik niet meer met mijn giropas maar met deze pas Chippen. Het geld van mijn huidige chipper moet ik op maken voor 1 april óf opnemen bij een postbank voor 21-12-2002. Vier dagen later krijg ik een brief met een onbegrijpelijke bedoeling, die bevestigt dat ik een pas heb ontvangen.

Ik heb hier niet om gevraagd maar soms moeten die dingen blijkbaar zo lopen. Vandaag liep ik naar het dichtstbijzijnde postkantoor, in de theresiastraat in den Haag. Aldaar de wens bekendgemaakt mijn geld van de chipper af te halen, meldt men mij: het apparaat is kapot en wordt niet meer gemaakt! vragen waarom zijn uiteraard voor een eenvoudig baliemedewerker niet te beantwoorden. Maar er is in Den Haag nog een kantoor met een apparaat dat het nog doe, of ik daar maar heen wil gaan. Ook de vraag waarom ik voortaan met twee passen door het leven moet kan uiteraard slecht rekenen op een begripvol bevestigen van de vraag....
De arrogantie van Postbank druipt er maar weer af. Of dit de gewenste penetratie van de pas zal bevorderen mag je je afvragen, maar gelukkig helpen gemeenten een handje door even arrogant vast te stellen dat slecht met deze pas kunt parkeren.........
Ten slotte neem ik waar dat het helemaal niet meer gaat lukken om het geld uit te geven voor 1 april, ook bij steeds meer winkels wordt de chipper niet (meer) ondersteund.

Gesloten