LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kleingeld inwisselen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
malika

kleingeld inwisselen

Ongelezen bericht door malika »

hallo luitjes,

wat ik even kwijt wilde is dat ik er niet goed van word dat je nergens je klein geld kan inwisselen.
Ze wilden met alle geweld die fijne euro in het leven roepen en nu word je met je potje kleingeld gewoon weer naar huis gestuurd!
"Ja sorry,we hebben nog geen wissel apparaten voor de euro."
Hoelang wisten ze nu al dat die euro kwam?
Of je zelf even de papieren pijpjes wil gaan vullen,dan hoeven ze niet te tellen!
Ik vind het belachelijk.

Henk

Re: kleingeld inwisselen

Ongelezen bericht door Henk »

Ja Malika, ik vind het ook belachelijk. Banken waar je geen geld naar toe kunt brengen. Bovendien denk ik dat het ook nog wel een tijdje zal gaan duren voordat deze er zullen zijn, want het is natuurlijk een buitenkansje om mensen in de richting van digitaal betalen en sparen te duwen. Ook telmachines schijnen schaars te zijn trouwens. Sparen is ook geen pretje meer tegenwoordig: Zie Topic "Belazerd sparen"

karel

Re: kleingeld inwisselen

Ongelezen bericht door karel »

Bij mijn (fortis) bank stond er op 1 januari netjes een euromunt-machine klaar. Geen rolletjes, geen zakjes maar zo in de machine.
groetjes karel

jeroen

Re: kleingeld inwisselen

Ongelezen bericht door jeroen »

Wissel je kleingeld bij een kleine ondernemer, bv groenteman of srv-man. Deze zijn er zeer blij mee. En het is kosteloos.

Gesloten