Bank: geld overmaken, maar het is niet ontvangen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Rabobank
verified
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:34

Re: Bank: geld overmaken, maar het is niet ontvangen

Ongelezen bericht door Rabobank »

Excuses voor de late reactie. Is het geld inmiddels bijgeschreven bij de begunstigde?

Liesbeth
Team Webcare - Rabobank Nederland

Bosch75P
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mar 2020 20:36

Re: Bank: geld overmaken, maar het is niet ontvangen

Ongelezen bericht door Bosch75P »

Inmiddels, na 3 weken is het geld aangekomen. Duurt wel erg lang.
De ontvangende partij was in dit geval zeker betrouwbaar, is directe familie.
Bedankt voor de tips en commentaar.
Mijn reactie heeft even geduurd omdat ik niet in het account kon komen. Ik zag de vraag op een bepaald moment niet meer terug.

Bosch75P
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mar 2020 20:36

Re: Bank: geld overmaken, maar het is niet ontvangen

Ongelezen bericht door Bosch75P »

BL2 schreef:
08 mar 2020 14:47
Bosch75P schreef:
06 mar 2020 21:03
ik
Nou, kom er maar in Bosch75P
Niet alleen je geld lijkt zoek, maar jij zelf ook :shock:
Excuses, was wat net het account aan de hand. Probleem inmiddels ook opgelost

BL2
Berichten: 3094
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Bank: geld overmaken, maar het is niet ontvangen

Ongelezen bericht door BL2 »

Bosch75P schreef:
15 mar 2020 20:04
Probleem inmiddels ook opgelost
Dus het geld is gewoon terug gevonden ?

Bosch75P
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mar 2020 20:36

Re: Bank: geld overmaken, maar het is niet ontvangen

Ongelezen bericht door Bosch75P »

BL2 schreef:
15 mar 2020 20:17
Bosch75P schreef:
15 mar 2020 20:04
Probleem inmiddels ook opgelost
Dus het geld is gewoon terug gevonden ?
Het is bijgeschreven, wel met een opmerkelijke betaal omschrijving, namelijk een heel lang nummer gevolgd door de omschrijving die ik zelf gegeven had.

Halbedejong
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2020 10:23

Re: Bank: geld overmaken, maar het is niet ontvangen

Ongelezen bericht door Halbedejong »

Hier hetzelfde verhaal. €254,00 overgemaakt naar België. BIC IBAN en bankrekeningnummer kloppen, maar de begunstigde zegt dat het niet aangekomen is na 2 weken. ABN Amro zegt dat het correct is overgemaakt en de ontvangende bank BNP Paribas Fortis zegt dat het niet is binnen gekomen. Nu heb ik een onderzoek laten starten, kosten €25,00 + bijkomende kosten van de buitenlandse bank, waarschijnlijk €50,00. Het schijnt weer in de kleine lettertjes te staan. Contact met ABN Amro gehad en gezegd dat ik dit een rare gang van zaken vind. Helaas is het slikken of stikken. Het lijkt mij dat het een fout is van één van de banken. Binnen 3 weken komen ze met een oplossing.

Plaats reactie