LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] giropas

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
astrid pater

giropas

Ongelezen bericht door astrid pater »

Half junni vroeg ik bij de postbak een chippas aan om de pakeermeter te kunnen betalen deze kwam echter op de verkeerde naam binnen heb ze hier over gebeld en zouden een nieuwe chippas sturen 4 dagen later werd ik op mijn mobiel die ik via de postbank heb gebeld met de mededeling het was inderdaad verkeerd gegaan en ze zouden voor mij een nieuwe chippas aanmaken en dat deze oude moest vevallen zou ik alles nieuw krijgen want de chippas zou aangepast worden op de goede naam. omdat we het verhaal achteraf wel raar vonden hebben we de postbank gebeld en bleek dat ze me giro al leeg hadden gehaald met een giropas waar ik niets van wist want mijn giropas had ik bij me toen ze me belde.ze bleken een nieuwe pas aangemaakt te hebben maar die is echter nooit bij me aangekomen en heb er ook geen bericht van gehad dat er een nieuwe pas onderweg was.ze hebben dat dacht ik me pas geblokeerd maar bij thuiskomst de volgende dag lag erinderdaad een giropas op de goedenaam en bleek dat ze van deze pas de pincode hadden geblokeert en niet van degene die ze tijdens het versturen naar mijn huis en die nooit is aangekomen en waar ze mijn girohadden leeggehaald dus middenin de nacht maar weer bellen naar de postbank en een nieuwe pas aan gevraagd en wat schets onze verbazing weer op de verkeerde naam tot 3 keer aan toe na anderhalve week had ik een nieuwe pas met nieuwe pincode en een aanzienlijk bedrag armer maar de postbank wil dit niet vergoeden omdat hun wel fouten mogen maken en jij tergoede trouuw gebeld word met de mededeling u spreekt met de postbank het een en ander is verkeerd gegaan om alles weer goed te krijgen hebben we u pin code nodig niet wetend dat ze ook een giro pas hadden gestuurd omdat er enkelom een chippas is gevraagd ben ik hier de dupe van.

Gesloten