LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bankpas Ing

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
markymark75
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2012 05:26

bankpas Ing

Ongelezen bericht door markymark75 »

ik heb elke keer ruzie met de ing bank pas.
je krijgt er één voor de duur van 5 jaar maar bij mij gaat de pas op zijn langst 12 maand mee en op zijn korts 4 weken.
volgens de medewerkers van de ing ligt het aan mij.
ik bewaar de pas in een aluminium case waar ik al mijn passen in bewaar.
ik heb de klanten service gebeld op een zaterdag dat mijn pas het na 4 weken had begeven, de medewerker heeft mij netjes gratis een nieuwe pas aangevraagd en om dan als nog geld te krijgen kon ik met mijn pas na een ing kantoor met mijn legitimatie zodat ik geld kan ophalen, ik na het kantoor in almelo daar aangekomen wil ik geld van mijn rekening opnemen kan het niet want mijn pas is geblokkeerd, en met mijn legitimatie in combinatie met defecte pas kan ik ook geen geld meer ophalen volgens de medewerker, je moet er altijd pinnen. dus zat ik een weekend zonder geld. net getankt bij een tankstation daar kwam ik er achter dat ik niet kon pinnen, de medewerker van de shell vroeg me gelijk of ik een ing pas heb want die zijn vaak defect volgens haar.

zij er meer mensen die dit probleem erkennen???

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

markymark75 schreef:ik heb elke keer ruzie met de ing bank pas.
je krijgt er één voor de duur van 5 jaar maar bij mij gaat de pas op zijn langst 12 maand mee en op zijn korts 4 weken.
volgens de medewerkers van de ing ligt het aan mij.
ik bewaar de pas in een aluminium case waar ik al mijn passen in bewaar.
ik heb de klanten service gebeld op een zaterdag dat mijn pas het na 4 weken had begeven, de medewerker heeft mij netjes gratis een nieuwe pas aangevraagd en om dan als nog geld te krijgen kon ik met mijn pas na een ing kantoor met mijn legitimatie zodat ik geld kan ophalen, ik na het kantoor in almelo daar aangekomen wil ik geld van mijn rekening opnemen kan het niet want mijn pas is geblokkeerd, en met mijn legitimatie in combinatie met defecte pas kan ik ook geen geld meer ophalen volgens de medewerker, je moet er altijd pinnen. dus zat ik een weekend zonder geld. net getankt bij een tankstation daar kwam ik er achter dat ik niet kon pinnen, de medewerker van de shell vroeg me gelijk of ik een ing pas heb want die zijn vaak defect volgens haar.

zij er meer mensen die dit probleem erkennen???
Ik herken het probleem niet, laat staan dat ik het erken.

Ik heb mijn huidige ING-pas inmiddels twee jaar, en hij doet 't nog steeds net zo goed als op dag één. Zit gewoon in m'n portomonnee, en wordt regelmatig gebruikt.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Hier ook never nooit problemen met de ING-pas.

superklaver

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door superklaver »

nooit problemen gehad met mijn ING pas.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door grun »

markymark75 schreef:ik heb elke keer ruzie met de ing bank pas. je krijgt er één voor de duur van 5 jaar maar bij mij gaat de pas op zijn langst 12 maand mee en op zijn korts 4 weken.
volgens de medewerkers van de ing ligt het aan mij. ik bewaar de pas in een aluminium case waar ik al mijn passen in bewaar.
Het is wel toevallig dat het jou steeds moet overkomen, zelf heb ik er totaal geen problemen mee. Hoeveel heb je er al versleten inmiddels? Drie, vier of nog meer? Ik denk idd dat het dan aan jou ligt. Ik zou bijvoorbeeld geen metalen case gebruiken, de mijne zit gewoon in een portefeuille in de binnenzak.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door sephora30 »

Heb mijn pas ongeveer 4 jaar, zit in een vakje in mn portomonee en doet het nog prima.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door ciske »

vroeger met de magneetstrip wel gehad dat die soms niet pakte, maar voor de rest geen problemen met de pas.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Sorry, ik (h)erken dit euvel ook niet.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door CB »

Hier idem dito. Geen problemen. Mijn passen gaan altijd de volledige looptijd mee. Dat geld ook voor mijn vrouw.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door Miepje1 »

CB schreef:Hier idem dito. Geen problemen. Mijn passen gaan altijd de volledige looptijd mee. Dat geld ook voor mijn vrouw.
Elke 4 jaar een andere vrouw? :mrgreen:

SaritaX
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 nov 2010 15:42

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door SaritaX »

Ook al jaren bij de ING en nog nooit problemen gehad met mijn pasje. Mischien zit het pasje te strak in je alu hoesje en gaat hij daardoor kapot?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Hoe berg je de pas op? Ik doe 'm in het daartoe bestemde vakje in mijn portemonnaie (net als de andere passen) en heb er nooit problemen mee.

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

ING passen staan er om bekent bij vele winkeliers. Pinnen bij de NS is ook drama met ING.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door Jan1 »

Wat kan er nu bij het nieuwe pinnen er nog stuk gaan, zelf heb ik de magneetstrip met een scherp voorwerp bekrast, dit om het mogelijke skimmen tegen te gaan. Dit zou misschien mogelijk zijn waar de pas geheel in een apparaat gaat.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door CB »

Auti-Mama schreef:ING passen staan er om bekent bij vele winkeliers. Pinnen bij de NS is ook drama met ING.
Als dat zo zou zijn, dan zou het forum hierover platgeschreven worden en volgens mij valt dat wel mee.

pechmanss
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 dec 2011 13:54

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door pechmanss »

ikzelf heb de ing pas al meer dan 3 jaar en hij word dagelijks gebruikt.

een paar tips.....zorg dat de pas niet in contact komt met straling/magnetisme
( mobiele telefoons / magnetron / ect ect ) daar bedoel ik mee niet bovenop leggen of naast laten liggen.

doe hem niet in dat plastic hoesje maar gewoon in je portomonee die plasitc hoesje's schuren langzaam de kaart mischien ligt in jou geval het probleem daarbij.

ingwebcareteam
Berichten: 71
Lid geworden op: 05 nov 2009 07:49
Contacteer:

Re: bankpas Ing

Ongelezen bericht door ingwebcareteam »

Hoi markymark75,

Vervelend dat je steeds problemen hebt met je Betaalpas. Heb je inmiddels een werkende Betaalpas of kan ik nog iets voor je betekenen?

Probeer er bij het opbergen van de Betaalpas op te letten dat deze niet kan gaan schuren tegen andere pasjes of hoesjes. Let ook op dat de Betaalpas niet in aanraking komt met magneten.

^Linda

Gesloten