LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beleggersprofiel ABN Amro

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
dbrdr
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jul 2006 18:12

Beleggersprofiel ABN Amro

Ongelezen bericht door dbrdr »

Hallo,

Nadat de Fortis/ABN Amro migratie plaats vond werden er plots geen fondsen meer aangekocht voor mijn beleggingshypotheek. Blijkt dat ik het beleggersprofiel dat ze me een paar keer hebben opgestuurd niet heb in gevuld. Nou, bewust want ik heb die al menig maal ingevuld dus ik begrijp de noodzaak hier niet van. ABN Amro beweert dat ze een nieuw beleggersprofiel nodig hebben omdat ze Fortis hebben overgenomen. Klopt dit ..?

Het lijkt me als je een bank overneemt, je ook de beleggersprofielen overneemt en dat niet alle oude Fortisklanten weer effe een beleggersprofiel moeten invullen.
Apart trouwens dat hetzelfde fonds ik aankoop als belegging voor mijn kinderen wel nog gewoon doorloopt en die van mijn beleggingshypotheek niet.

Groeten
DB

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Beleggersprofiel ABN Amro

Ongelezen bericht door CSM »

dbrdr schreef:Hallo,

Nadat de Fortis/ABN Amro migratie plaats vond werden er plots geen fondsen meer aangekocht voor mijn beleggingshypotheek. Blijkt dat ik het beleggersprofiel dat ze me een paar keer hebben opgestuurd niet heb in gevuld. Nou, bewust want ik heb die al menig maal ingevuld dus ik begrijp de noodzaak hier niet van. ABN Amro beweert dat ze een nieuw beleggersprofiel nodig hebben omdat ze Fortis hebben overgenomen. Klopt dit ..?

Het lijkt me als je een bank overneemt, je ook de beleggersprofielen overneemt en dat niet alle oude Fortisklanten weer effe een beleggersprofiel moeten invullen.
Apart trouwens dat hetzelfde fonds ik aankoop als belegging voor mijn kinderen wel nog gewoon doorloopt en die van mijn beleggingshypotheek niet.

Groeten
DB

Klinkt inderdaad meer naar luiheid van ABN-AMRO. Die profielen van Fortis overnemen en in de ABN-AMRO system invoeren is natuurlijk wat werk, en het is makkelijker om klanten gewoon te vragen alles weer opnieuw in te voeren.

ABN AMRO
verified
Berichten: 200
Lid geworden op: 28 sep 2010 20:10

Re: Beleggersprofiel ABN Amro

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb uw bericht gelezen en ik kan me voorstellen dat het een vervelende situatie voor u is.

Wij nemen graag telefonisch contact met u op, zodat wij samen met u de situatie kunnen bespreken.

U kunt uw telefoonnummer via een privébericht sturen met het tijdstip waarop wij u het beste kunnen bereiken.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. E. Van der Molen

Gesloten