Bunq brengt ongevraagd €19,99 per maand in rekening voor gratis Easy Travel rekening

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Danimol
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2023 21:34

Bunq brengt ongevraagd €19,99 per maand in rekening voor gratis Easy Travel rekening

Ongelezen bericht door Danimol »

Ik heb sinds een aantal jaar een gratis Bunq Easy Travel rekening met een prepaid creditcard. Naar volle tevredenheid.
Sinds december 2022 brengt Bunq ineens, zonder enige kennisgeving, €19,99 in rekening en schrijven dat doodleuk van de rekening af.
Even opgezocht: dit is dus een maandelijks terugkomende betaling/abonnement waar ik nooit om gevraagd heb.
Bij deze afschrijving hebben ze de knop met verzoek tot restitutie ook heel handig weggelaten.
Ik gebruik deze rekening niet heel actief, dus ontdekte dit pas na de tweede betaling. €40 is me afgenomen.
Dit kan toch niet zomaar?
Ben ik de enige die hier last van heeft?
Ik heb de rekening direct opgeheven en een creditcard aangevraagd bij een gerenommeerde bank.
Bijlagen
9C035EFF-C5BA-4E2E-8BF5-CBF896AC667F.jpeg
(28.16 KiB) Nog niet gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bunq brengt ongevraagd €19,99 per maand in rekening voor gratis Easy Travel rekening

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dat is niet geheel ongevraagd gegaan hoor. Bunq heeft in 2021 al besloten te gaan stoppen met de gratis easy travel. Al meer dan 1,5 jaar is er een andere credit card als je ook een betaalde betaalaccount neemt van Bunq.
Klanten hebben tijdig de nodige informatie ontvangen.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bunq brengt ongevraagd €19,99 per maand in rekening voor gratis Easy Travel rekening

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En is die creditcard bij die gerenommeerde bank dan helemaal gratis?

Seinhuis
Berichten: 2371
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Bunq brengt ongevraagd €19,99 per maand in rekening voor gratis Easy Travel rekening

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Alle creditcard kaarten kosten geld.

Indien u niet mee eens bent dan kunt u na het indienen van een officiële klacht naar www.kifid.nl voor een bindend uitspraak. Echter geef ik u weinig kans van slagen.

Joy54
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2020 15:45

Re: Bunq brengt ongevraagd €19,99 per maand in rekening voor gratis Easy Travel rekening

Ongelezen bericht door Joy54 »

Kijk eens naar de Credit card van Euroclix. Kost het 1e jaar niets, daarna € 15 per jaar.

Plaats reactie