compensatie banken variabele rente Kredieten

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
JohannesKlunder
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2023 10:19

compensatie banken variabele rente Kredieten

Ongelezen bericht door JohannesKlunder »

Heb in verleden een Spaar optimaal Hypotheek gehad bij de Rabobank. Deze lening is gebruikt als een consumenten lening. De RABO heeft nog geen besluit genomen over compensatie variabele rente en schuiven de afhandeling steeds maar verder naar achteren nu naar 2023. Kifid heeft ook nog geen besluit genomen over de wijze wanneer de afhandeling gaat plaatsvinden. Dit zeggen ze al heel lang. Patstelling ? Hoe nu verder. Weet iemand dat?

Lady1234
Berichten: 26920
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: compensatie banken variabele rente Kredieten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het is toch al 2023, dus dan zal het dit jaar wel gebeuren.

Rabobank
verified
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 sep 2016 15:34

Re: compensatie banken variabele rente Kredieten

Ongelezen bericht door Rabobank »

Goedemorgen Johannes,

Hier kun je alles lezen over de compensatieregeling: https://rabo.nl/mb/compensatieregeling
De verwachting is dat de betreffende personen die in aanmerking komen voor compensatie voor juli 2023 een brief en compensatie krijgen.

Daniëlle
Team Webcare - Rabobank Nederland

JohannesKlunder
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2023 10:19

Re: compensatie banken variabele rente Kredieten

Ongelezen bericht door JohannesKlunder »

Dank voor je reactie RABO zegd dat al tijden eerst zou in 2022 als geregelt zijn nu jui 2023 strak 2024 . Lijkt me niet zo moeilijk voor de RABO om in in ieder geval brief te versturen van wel of niet compensatie . Win je in iedergeva tijd mee voor de consument RABO Heeft er aller belang bij om het tevragen Heb al bij Kifid geïnformeerd Maar willen of kunnen er nog niets veranderen. Iedergeval netjes dat je reageert Groet Johan Klunder

Julia1966
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2023 09:39

Re: compensatie banken variabele rente Kredieten

Ongelezen bericht door Julia1966 »

Meedere keren is het mij beloofd dat ik bericht zou krijgen maar na 1,5 Jr nog steeds niks gehad.
Klant van fideaal en nog steeds geen bericht. Ben moe van het bellen en inmiddels bij flanderijn incasso beland met BKR registratie!

Daniel007
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2023 14:39

Re: compensatie banken variabele rente Kredieten

Ongelezen bericht door Daniel007 »

Ik heb mij vorig jaar aangemeld voor de compensatieregeling. Tot op heden echter niets meer vernomen.

Bijkomend issue is dat ik ondertussen naar een andere bank ben gegaan door alle problemen en onwelwillendheid destijds van de bank. Uiteindelijk had ik de lening afbetaald ik heb echter 3 keer het totale leenbedrag moeten betalen door de ongelofelijk hoge rente.
Laatst gewijzigd door Daniel007 op 15 aug 2023 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie