LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Creditcardmaatschappij kan mijn tegoed niet vinden

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
truus.meijer-van-den-berg
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mar 2017 10:41
Contacteer:

Creditcardmaatschappij kan mijn tegoed niet vinden

Ongelezen bericht door truus.meijer-van-den-berg »

Verleden jaar met creditcard vlucht geboekt. Wegens Corona vlucht gecanceld. EasyJet heeft geld op 14 september 2020 teruggeboekt naar creditcard. Deze creditcard is inmiddels gecanceld- door de creditcardmaatschappij -en werd vervangen door een andere creditcard. Meerdere malen gebeld en gemaild met creditcardmaatschappij. Zij zoeken het uit met Visa en dat duurt nu maar voort. Ze beloven steeds mij terug te bellen binnen 2 dagen maar ik hoor niets van ze.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Creditcardmaatschappij kan mijn tegoed niet vinden

Ongelezen bericht door Brahms »

Waarom is de oude creditkaart gecanceld ?
Dat gebeurt natuurlijk niet zomaar.

lordi
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Creditcardmaatschappij kan mijn tegoed niet vinden

Ongelezen bericht door lordi »

Waarschijnlijk was de oude kaart gewoon verlopen en is vervangen door een nieuwe.
Als hij gecancelled was door een debetstand dan had de creditcardmaatschappij TS heus geen nieuw CC gegeven.

Wat betreft de vraag: ze zullen uw tegoed heus wel kunnen traceren, maart dat duurt alleen even.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Creditcardmaatschappij kan mijn tegoed niet vinden

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Ik had dit met de refund voor mijn F1 kaarten ook. Mastercard gebeld, die gaven aan dat het niet mogelijk is op een gedeactiveerde kaart een refund te doen (mijn oude kaart was vervangen door 1 met NFC).

De "terugbetaler" krijgt de betaling na een dag terug, omdat het CC nummer niet bestaat. Ik kreeg inderdaad netjes een mail om m'n bankrekening nummer door te geven vanuit de terugbetalende partij.

Mijn verwachting is dat u bij de terugbetaler moet zijn want uw CC maatschappij zal de betaling niet kunnen vinden...omdat die dus nooit is binnengekomen.

truus.meijer-van-den-berg
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mar 2017 10:41
Contacteer:

Re: Creditcardmaatschappij kan mijn tegoed niet vinden

Ongelezen bericht door truus.meijer-van-den-berg »

Het gaat om een Qander creditcard die werd vervangen door een flex visacard. Nooit debet gestaan overigens! Voorafgaand aan de terugbetaling van easyJet gebeld met de ccmaatschappij. Was geen probleem volgens hen en als het gestort was werd het onmiddellijk doorgestort naar mijn tegenrekening bij de bank. Sindsdien is er dus door mij meerdere keren gebeld naar Qander( zelfde nummer als flexvisa ) en is het antwoord meerdere malen dat er onderzoek gedaan wordt en dat visa wereldwijd zoveel klanten heeft dat het onderzoek lang duurt. Op mijn mailtjes waarin ik vraag om n update krijg ik n algemeen antwoord dat ik binnen 2 dagen terugbericht krijg en dat gebeurt dus niet.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Creditcardmaatschappij kan mijn tegoed niet vinden

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

StevieNL81 schreef:
28 nov 2020 12:48
Mastercard gebeld, die gaven aan dat het niet mogelijk is op een gedeactiveerde kaart een refund te doen
Ik heb een geannuleerde vlucht teruggekregen op een vervallen mastercard. Geen enkel probleem.

Gesloten