LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] das waar

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
nicolaasbeets
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

das waar

Ongelezen bericht door nicolaasbeets »

das waar maar goed waarom moet ik extra betalen voor iets waarvoor ik al betaal. Om maar in de sport7-termen te blijven: ik bestel een big-mac bij de macdonalds en moet voor het vlees nog extra betalen. Of een fricandel speciaal waar je nog extra voor de uitjes en mayonaise moet betalen.
Ik zit nog bij de postbank omdat in dit land het heel moeilijk, zeg maar onmogelijk is over te stappen. Bovendien ik heb veel van mijn verzekeringen lopen bij de Postbank en die kun je ook niet zomaar opzeggen.

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: das waar

Ongelezen bericht door Noble »

in dit land het heel moeilijk, zeg maar onmogelijk is over te stappen.
Niet echt hoor, als het góed is... werkt de "overstapservice" nu prima van de PostBank.
Vraag er naar bij de "bank" waar je graag heen zou willen.

Bovendien ik heb veel van mijn verzekeringen lopen bij de Postbank en die kun je ook niet zomaar opzeggen.
Hoeft ook niet... KOPPEL verkoop is ten strengste verboden, dus mag je deze verzekeringen etc. gerust voldoen vanaf een andere (bank)rekening

mens
Berichten: 102
Lid geworden op: 13 mei 2007 23:59

Re: das waar

Ongelezen bericht door mens »

Om mar even bij MacD. te blijven; als je bij een compleet menu een extra grote cola besteld, betaal je ook extra.
De dienst waar jij al voor betaald, is het gebuik van je giropas. JE hebt goed gezien, dat je daar belachelijk veel voor betaald.
Het gebruik van de girofoon is een andere dienst, daar betaal je dus ook apart voor.
Als je nog meer extra's wil, zoals een creditcard, betaal je nog meer.

Je hebt gelijk; de postbank is duur. En ja, ik zou ook opzien tegen de rompslomp van het overstappen. (Ik overweeg een overstap van rabobank naar argenta, maar zie ook op tegen het wisselen van rekeningnummer.)

Zoals ik het zie, heb je gewoon drie keuzes;
Of de prijsverhoging slikken.
Of bij de postbank blijven, maar geen girofoon gebruiken.
Of overstappen naar een andere bank.

Daar is helaas niks aan te doen. De meeste mensen zullen gemakshalve de prijsstijging slikken, dus weet postbank dat ze dit kunstje over een jaar weer kunnen slikken.

nicolaasbeets
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

Re: das waar

Ongelezen bericht door nicolaasbeets »

Of gewoon de girofoon met het 020-nummer gebruiken, wat ik doe. Overigens als ik de postbank wel eens bel, willen ze ook liever niet maar mailen werkt niet echt perfect bij de postbank, dan proberen ze je ook mijnpostbank.nl aan te smeren terwijl sommige mensen echt niet weten waar ze het over hebben.

Gesloten