LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dubbel bedrag van creditcard gehaald door hotel

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
jackyhijstee
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 feb 2016 14:57

Re: Dubbel bedrag van creditcard gehaald door hotel

Ongelezen bericht door jackyhijstee »

Heb hetzelfde gehad met een autohuur in USA. Kwam uiteindelijk goed met juiste rentedatum. Heb daar niets voor hoeven te doen. Heb wat geduld.

Duc
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2016 15:01

Re: Dubbel bedrag van creditcard gehaald door hotel

Ongelezen bericht door Duc »

Is er een copy identiteitskaart gemaakt ik dit hotel? Indien ja, waren bepaalde gegevens op die copy onleesbaar gemaakt?
Indien er een copy gemaakt is en zij je credit card gegevens hebben zou het zomaar kunnen dat ze die combinatie gebruikt hebben om nog eens een bedrag af te schrijven via je creditcard.
Indien geen copy ID gaat deze opmerking niet op.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Dubbel bedrag van creditcard gehaald door hotel

Ongelezen bericht door sjohie »

bprosman schreef:
Lekkere service. Zij horen hier achteraan te gaan. Immers is er geen machtiging of toestemming gegeven voor de afschrijving.
Ligt er aan hoe je het insteekt en of een vraag stelt (hoe kan het dat ?) of een transactie betwist en terug laat draaien (opdracht geven tot).
Dat laatste doen ze gewoon voor je.
Toen wij het meemaakten in Nederland, bij een vestiging van die keten met die vogel, werd door de dame aan de balie geadviseerd om het via een betwiste transactie bij ICS te doen, crediteren kon/mocht ze niet doen, en via de financieel administratie kon het ook wel eens lang gaan duren. Niet echt jofele service, dus in die vestiging slapen we niet weer, maar via ICS had ik binnen 2 weken het geld terug, en omdat het begin van de maand gebeurde, was dat snel genoeg om het binnen 1 creditcard rekening te fixen. Ik heb dus niet eens daadwerkelijk het geld moeten betalen. Viel me erg mee via ICS moet ik zeggen.

Gesloten