LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Financieel product' ABNAMRO

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: 'Financieel product' ABNAMRO

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Moneyman schreef:
17 apr 2019 08:50
...Daarom heb ik het -anders dan jijzelf...- ook JUIST niet over "aanschaffen", maar over "niet meer afsluiten" :roll:
...
??; no problem.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: 'Financieel product' ABNAMRO

Ongelezen bericht door chrisd1 »

jonis schreef:
16 apr 2019 22:52
Anno 2012 was dat bij mijn verstrekker ook de nieuwe insteek; toen kon men ook opeens alle gaten proberen te vinden in de update gesprekken.
Was er toen ook heisa over dit soort zaken op TV??

jonis
Berichten: 2739
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: 'Financieel product' ABNAMRO

Ongelezen bericht door jonis »

chrisd1 schreef:
17 apr 2019 10:17
jonis schreef:
16 apr 2019 22:52
Anno 2012 was dat bij mijn verstrekker ook de nieuwe insteek; toen kon men ook opeens alle gaten proberen te vinden in de update gesprekken.
Was er toen ook heisa over dit soort zaken op TV??
Mijn verstrekker was met mijn produkt (KEW) bij radar in het vizier tijdens mijn aanmelddatum 2007.
Vanwege problematiek (uiteraard bij mijn KEW anders van aard) "veroordeeld" tot ; compensatie, adviesgesprekken, gratis omzetten , etc....itt mijn duidelijke voorwaarden (bijv argument Lady) en afspraak is afspraak; de klant hoeft als leek geen probleem uit de algemene voorwaarden te filteren en dan kun je dus misleid zijn.....
Opvallende gelijkenis met deze uitzending is eigenlijk destijds de direkteur die de zaken niet goed kan uitleggen in uitzending en geen fatsoenlijk weerwoord heeft.

Gesloten