LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gebruiksgemak Mastercard

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Yvonne14
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jun 2007 22:13

Gebruiksgemak Mastercard

Ongelezen bericht door Yvonne14 »

:x heb al jaren een Mastercard maar steeds meer het idee dat ik in Nederland alleen nog maar uit de voeten kan met een Visacard. Is dit een tunnelvisie van mij of zijn er meer mensen die deze ervaring hebben? Ik denk er sterk over om de card maar weg te doen. Ik kan 'm m.i. toch bijna nooit gebruiken.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Gebruiksgemak Mastercard

Ongelezen bericht door caruso »

Nou die ervaring heb ik juist niet! Eurocard/Mastercard is een van de meest geaccepteerde creditcards. Ben nog nooit met problemen geconfronteerd als ik met Mastercard wil betalen.

Yvonne14
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jun 2007 22:13

Re: Gebruiksgemak Mastercard

Ongelezen bericht door Yvonne14 »

Interessant om te horen. Vooral in winkels kan ik 'm slechts af en toe gebruiken. Kies ik zeker net de verkeerde uit.

mens
Berichten: 102
Lid geworden op: 13 mei 2007 23:59

Re: Gebruiksgemak Mastercard

Ongelezen bericht door mens »

Ik heb sinds kort een mastercard, voor de komende reis naar de VS. Ik zag pas dat je hem bij bijv. Ikea niet kunt gebruiken. (Snik, mijn favoriete winkel 8) )
Nou hoop ik maar dat ik er in Amerika wel algemeen mee terecht kan.
Tijdens mijn "vooronderzoek" is mij verteld dat Visa / mastercard bijna niks uitmaakt,

foxman
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 feb 2006 13:20

Re: Gebruiksgemak Mastercard

Ongelezen bericht door foxman »

Wat ik wel een ellende vindt van Mastercard is dat ze soms 1 dag te vroeg afschrijven
Dat kan soms voor rare dingen zorgen
Voor de rest geen klachten enkel positieve ervaringen

Baskruit
Berichten: 84
Lid geworden op: 19 feb 2007 22:11

Re: Gebruiksgemak Mastercard

Ongelezen bericht door Baskruit »

Ik heb inderdaad wel eens een paar winkels gezien waar alleen Visa wordt geaccepteerd. Volgens mij geldt het ook voor de Makro. Persoonlijk vind ik dat geen probleem want pinnen is een prima alternatief.

Mijn Mastercard gebruik ik eigenlijk alleen voor aankopen per internet, autohuur (vooral handig voor de borg die je dan niet hoeft voor te schieten) en hotels. En bij dat soort gelegenheden weet je eigenlijk wel zeker dat Mastercard geaccepteerd wordt.

Gesloten