LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld automaat ING in storing; geld weg!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Backdraft54
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2011 20:04

Geld automaat ING in storing; geld weg!

Ongelezen bericht door Backdraft54 »

Stort geen geld op je eigen rekening bij de ING! Ik heb dit helaas wel gedaan; automaat in storing en geld weg! Moet nu 10 (!) dagen wachten om mijn eigen geld terug te krijgen! Niet van deze tijd! @ING Nederland

thetung
Berichten: 82
Lid geworden op: 21 okt 2009 17:48
Beste antwoord
Gekozen door Backdraft54

Re: Geld automaat ING in storing; geld weg!

door thetung » 25 jul 2019 20:54

10 dagen is erg lang... Bij ABN-AMRO veel sneller, ik heb geld gestort op eigen rekening bij geldautomaat van ABN-AMRO, de automaat geeft storing aan, ik meldde gelijk aan de balie, die vroeg of hoeveel ik gestort heeft en belt naar de hoofdkantoor, een paar uur later kreeg ik het bedrag op mijn rekening met vermelding ''onder voorbehoud''.....volgende dag kreeg ik een mail....
NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Geld automaat ING in storing; geld weg!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Backdraft54 schreef:
25 jul 2019 18:56
Stort geen geld op je eigen rekening bij de ING! Ik heb dit helaas wel gedaan; automaat in storing en geld weg! Moet nu 10 (!) dagen wachten om mijn eigen geld terug te krijgen! Niet van deze tijd! @ING Nederland
En waarom is dat niet van deze tijd? En over welke automaat hebben we het, of zijn ze allemaal niet goed?
Uit veiligheidsoverwegingen kunnen medewerkers niet zomaar in de automaat komen. Er is ook niemand in gevaar, dus zal er niemand op stel en sprong naar de machine gaan kijken. Er zit een rol in die alles registreert. Dus bij de volgende controle zal blijken dat er meer geld in de automaat zit dan de rol aangeeft.
Een storing kan optreden.

thetung
Berichten: 82
Lid geworden op: 21 okt 2009 17:48

Re: Geld automaat ING in storing; geld weg!

Ongelezen bericht door thetung »

10 dagen is erg lang... Bij ABN-AMRO veel sneller, ik heb geld gestort op eigen rekening bij geldautomaat van ABN-AMRO, de automaat geeft storing aan, ik meldde gelijk aan de balie, die vroeg of hoeveel ik gestort heeft en belt naar de hoofdkantoor, een paar uur later kreeg ik het bedrag op mijn rekening met vermelding ''onder voorbehoud''.....volgende dag kreeg ik een mail....

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Geld automaat ING in storing; geld weg!

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Misschien hebben ze gezegd tot tien dagen.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Geld automaat ING in storing; geld weg!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

thetung schreef:
25 jul 2019 20:54
10 dagen is erg lang... Bij ABN-AMRO veel sneller, ik heb geld gestort op eigen rekening bij geldautomaat van ABN-AMRO, de automaat geeft storing aan, ik meldde gelijk aan de balie, die vroeg of hoeveel ik gestort heeft en belt naar de hoofdkantoor, een paar uur later kreeg ik het bedrag op mijn rekening met vermelding ''onder voorbehoud''.....volgende dag kreeg ik een mail....
Er zijn ook al topics voorbij gekomen waarbij klanten onder voorbehoud geld hebben ontvangen dat later weer ingetrokken is omdat er geen bewijs was dat dat bedrag ook daadwerkelijk gestort is geweest. Ik heb dan liever pas het geld als ik er recht op heb dan dat het weer afgeplakt wordt.

Gesloten