LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door moederslink »

Tenzij er vals geld tussen zit....dat wordt dan niet meegeteld en wordt ingeslikt/ ingepikt :(

Lady1234
Berichten: 26921
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En dat wordt dan zoals uit de OP blijkt, aangegeven met een code.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door moederslink »

En dan ben je je geld kwijt en kan je dochter hier ook een topic openen.. :D

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door tttlocke »

CB schreef:
02 nov 2019 19:42
Het filmpje is van 2016. Maandag ga ik uitproberen of het nog steeds zo werkt, als in het filmpje van 2016 of dat ze inmiddels iets hebben aangepast.
Maak er een filmpje van :D

Lady1234
Berichten: 26921
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

moederslink schreef:
02 nov 2019 20:41
En dan ben je je geld kwijt en kan je dochter hier ook een topic openen.. :D
Ze zal toch regelmatig haar omzet moeten storten. En dat je vals geld kwijt bent, lijkt me logisch, maar 12 briefjes van € 50,00, zonder code?

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Beste TS,

[Passage verwijderd door moderator]

On Topic: Wat enorm k** dat je dit is overkomen. Eerst weet ik hoe lang op je geld wachten en dan nog 600 kwijt zijn ik denk dat heel veel mensen hier compleet van over de rooie zouden gaan, ik wel in ieder geval. Kun je misschien een officiele klacht indienen? De Volledige klachtenprocedure doorlopen bedoel ik.. Heb je een rechtsbijstandverzekering?
Laatst gewijzigd door Radar op 06 nov 2019 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Passsage verwijderd door moderator wegens offtopic

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Obelix1 »

[Passage verwijderd door moderator]

On Topic: Wat enorm k** dat je dit is overkomen. Eerst weet ik hoe lang op je geld wachten en dan nog 600 kwijt zijn ik denk dat heel veel mensen hier compleet van over de rooie zouden gaan, ik wel in ieder geval. Kun je misschien een officiele klacht indienen? De Volledige klachtenprocedure doorlopen bedoel ik.. Heb je een rechtsbijstandverzekering?
[/quote]
Helemaal mee eens, mij zal je hier ook niet meer horen. Af en toe een duim en dat is het wel. Absoluut zwaar vervelend voor TS.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 nov 2019 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Passage verwijderd door moderator wegens off topic

Cro
Berichten: 2065
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Cro »

Leojes30 schreef:
04 nov 2019 11:12
Beste TS,

Allereerst excuses voor een aantal van de bovenstaande reacties van sommige (doorgewinterde) forum leden. Het is namelijk hier voor sommige een hobby/sport om zo snel mogelijk een topic starter onderuit te halen. En in plaats van empathie en adviezen wordt je aangesproken op hoe je uitdrukt (geld gestolen..) Het is erg jammer maar geloof me je bent absoluut niet de enige en nagenoeg niemand die hier een topic start komt hier nog terug. Het is jammer dat Radar hier niets aan doet…..
Dat heeft naar mijn mening niets met "het onderuithalen" van een topicstarter te maken. Het uiten van een beschuldiging van diefstal is een vrij zware beschuldiging, zeker als er nergens ook maar enige aanleiding voor is om er vanuit te gaan dat het hier diefstal betreft. Sterker nog, alle informatie wijst erop dat het hier juist geen diefstal betreft. Dat is ten eerste niet netjes ten opzichte van de partij die wordt beschuldigd van diefstal, daarnaast zal het uiten van beschuldigingen ook niet direct positief afstralen op TS.

Als ik een klachtenservice medewerker ben ik wil TS graag helpen met het oplossen van het probleem dan zou mijn inzet zeer snel veranderen wanneer er door degene die ik wel helpen onjuiste beschuldigingen geuit zouden gaan worden. Iets met vliegen vangen met stroop dan wel met azijn.

Het is gewoon goed fatsoen om je correct uit te drukken en niet gewoon in het wilde weg beschuldigingen te gaan uiten. Daar zou radar mijn inziens best eens wat aan mogen doen, namelijk de onjuiste beschuldigingen verwijderen zodat er correct advies gegeven kan worden aan TS op basis van de feiten niet op basis van (loze) beschuldigingen.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Moneyman »

Leojes30 schreef:
04 nov 2019 11:12
Allereerst excuses voor een aantal van de bovenstaande reacties van sommige (doorgewinterde) forum leden. Het is namelijk hier voor sommige een hobby/sport om zo snel mogelijk een topic starter onderuit te halen. En in plaats van empathie en adviezen wordt je aangesproken op hoe je uitdrukt (geld gestolen..) en gaan ze bekijken wat jij allemaal verkeerd hebt gedaan ( verkeerde knoppen, storting afbreken enz). Het is erg jammer maar geloof me je bent absoluut niet de enige en nagenoeg niemand die hier een topic start komt hier nog terug. Het is jammer dat Radar hier niets aan doet…..
Allereerst: je verwart ten onrechte jouw mening met de werkelijkheid.
Daarnaast: de kritische focus op de rol van de TS is ook niet meer dan logisch: zélf het proces verder doorlopen terwijl er evident iets niet klopt, helpt niet echt, zullen we maar zeggen.
Tot slot: het feit dat je zegt dat "Radar hier niets aan doet" bevestigd gelijk dat je geen idee hebt over wat er daadwerkelijk op het forum gebeurt, want er wordt wel degelijk en regelmatig ingegrepen, juist op dit soort zaken.
Oftewel: zorg ervoor dat je je huiswerk beter gedaan hebt voordat je beschuldigingen neerzet.

JozJan
Berichten: 1022
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door JozJan »

Moneyman schreef:
04 nov 2019 13:30
Allereerst: je verwart ten onrechte jouw mening met de werkelijkheid.
Dit is m.i. wel een vrij typerende reactie. Wat een ander zegt is een 'mening', wat jij zegt is 'de werkelijkheid'. :lol:
Moneyman schreef:
04 nov 2019 13:30
Daarnaast: de kritische focus op de rol van de TS is ook niet meer dan logisch: zélf het proces verder doorlopen terwijl er evident iets niet klopt, helpt niet echt, zullen we maar zeggen.
Een kritische focus is uiteraard alleen maar goed. Maar vaak slaat hier de balans uit naar verwijten naar een TS, terwijl de partij waarover wordt geklaagd eerder wordt verdedigd.
Moneyman schreef:
04 nov 2019 13:30
Tot slot: het feit dat je zegt dat "Radar hier niets aan doet" bevestigd gelijk dat je geen idee hebt over wat er daadwerkelijk op het forum gebeurt, want er wordt wel degelijk en regelmatig ingegrepen, juist op dit soort zaken.
*bevestigt

On Topic: Bij de telling (einde van de dag?) zou de automaat toch € 600 'over' moeten hebben? Heel vervelend om zo je geld kwijt te raken. Het lastige is dat het nagenoeg onmogelijk lijkt om te bewijzen dat je meer briefjes in de automaat hebt gedaan.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Moneyman »

JozJan schreef:
04 nov 2019 14:50
Moneyman schreef:
04 nov 2019 13:30
Allereerst: je verwart ten onrechte jouw mening met de werkelijkheid.
Dit is m.i. wel een vrij typerende reactie. Wat een ander zegt is een 'mening', wat jij zegt is 'de werkelijkheid'. :lol:
Dan mis je het punt volledig. Ik geef uberhaupt nog geen mening, laat staan een werkelijkheid. Bijzondere (typerende?) manier van lezen... Het échte punt is dat Leojes een werkelijkheid poneert in plaats van een mening.
JozJan schreef:
04 nov 2019 14:50
Moneyman schreef:
04 nov 2019 13:30
Daarnaast: de kritische focus op de rol van de TS is ook niet meer dan logisch: zélf het proces verder doorlopen terwijl er evident iets niet klopt, helpt niet echt, zullen we maar zeggen.
Een kritische focus is uiteraard alleen maar goed. Maar vaak slaat hier de balans uit naar verwijten naar een TS, terwijl de partij waarover wordt geklaagd eerder wordt verdedigd.
Mwah. Ik lees beide kanten in de reacties. Sowieso krijgt TS ook gewoon advies. Ik zie het probleem niet.
JozJan schreef:
04 nov 2019 14:50
Moneyman schreef:
04 nov 2019 13:30
Tot slot: het feit dat je zegt dat "Radar hier niets aan doet" bevestigd gelijk dat je geen idee hebt over wat er daadwerkelijk op het forum gebeurt, want er wordt wel degelijk en regelmatig ingegrepen, juist op dit soort zaken.
*bevestigt
Góed zo, jij krijgt een stickertje :lol:
JozJan schreef:
04 nov 2019 14:50
On Topic: Bij de telling (einde van de dag?) zou de automaat toch € 600 'over' moeten hebben? Heel vervelend om zo je geld kwijt te raken. Het lastige is dat het nagenoeg onmogelijk lijkt om te bewijzen dat je meer briefjes in de automaat hebt gedaan.
Ik heb het topic wel gelezen en dus ook het antwoord van TS op deze vraag, die eerder al gesteld is, al gelezen.
gaabii47 schreef:
02 nov 2019 10:48
Ik ben gebeld door de ING en zij hebben gezegd dat er niets op de log te zien is dat ik €600 extra heb gestort. Ik ben mijn geld dus kwijt.
TS heeft dus een claim zonder bewijs. Daar kom je niet ver mee.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door tttlocke »

Moneyman schreef:
04 nov 2019 13:30
Leojes30 schreef:
04 nov 2019 11:12
Allereerst excuses voor een aantal van de bovenstaande reacties van sommige (doorgewinterde) forum leden. Het is namelijk hier voor sommige een hobby/sport om zo snel mogelijk een topic starter onderuit te halen. En in plaats van empathie en adviezen wordt je aangesproken op hoe je uitdrukt (geld gestolen..) en gaan ze bekijken wat jij allemaal verkeerd hebt gedaan ( verkeerde knoppen, storting afbreken enz). Het is erg jammer maar geloof me je bent absoluut niet de enige en nagenoeg niemand die hier een topic start komt hier nog terug. Het is jammer dat Radar hier niets aan doet…..
Allereerst: je verwart ten onrechte jouw mening met de werkelijkheid.
Daarnaast: de kritische focus op de rol van de TS is ook niet meer dan logisch: zélf het proces verder doorlopen terwijl er evident iets niet klopt, helpt niet echt, zullen we maar zeggen.
Tot slot: het feit dat je zegt dat "Radar hier niets aan doet" bevestigd gelijk dat je geen idee hebt over wat er daadwerkelijk op het forum gebeurt, want er wordt wel degelijk en regelmatig ingegrepen, juist op dit soort zaken.
Oftewel: zorg ervoor dat je je huiswerk beter gedaan hebt voordat je beschuldigingen neerzet.
Aanvullend en mijn mening,, ik vind het stuitend arrogant om 'excuses' te maken voor reacties die niet eens van jou zijn en waarbij je op geen enkele manier betrokken bent noch verantwoordelijkheid voor draagt. Het wekt de indruk dat die opmerking louter bedoeld is om te benadrukken dat jij, Leojes30, in tegenstelling tot vele anderen op het forum, wél deugt. Dat jij beter bent dan degenen die anders gereageerd hebben. Is het de bedoeling dat te laten zien, om jezelf dat betere gevoel te geven?

JozJan
Berichten: 1022
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door JozJan »

Moneyman schreef:
04 nov 2019 15:45
Dan mis je het punt volledig. Ik geef uberhaupt nog geen mening, laat staan een werkelijkheid. Bijzondere (typerende?) manier van lezen... Het échte punt is dat Leojes een werkelijkheid poneert in plaats van een mening.
Dat gebeurt nogal vaak dan, dat mensen jouw punt volledig missen. Ook opvallend. Wat Leojes zegt is simpelweg op te vatten als zijn mening. Moet je natuurlijk niet alles letterlijk opvatten en een beetje tussen de regels lezen. Hij geeft zijn visie op wat er op dit forum gebeurt. Zijn mening dus, er is nergens sprake van een verwarring met welke werkelijkheid dan ook.

Misschien suggereer je verder dat jij slechts constateert, verder niets. Maar je zegt dat Leojes iets 'verwart', daarmee oordeel je, ofwel geef je je mening.

Bedankt voor de sticker btw! Ik had willen kijken of ik er inzake 'een werkelijkheid poneren' nog een extra kon verdienen , maar mijn boekje is vol, dus heb ik niet verder gezocht.

On topic op de opmerking van Leojes: ik denk dat hij echt een punt heeft. Überhaupt zijn er veel nieuwkomers die na een 1e bericht niets meer laten horen. Dat zal soms komen omdat ze hun 'woede' kwijt zijn door simpelweg het bericht te plaatsen, soms omdat ze niet de antwoorden krijgen die ze gehoopt hadden, maar soms zeker ook omdat ze negatief bejegend worden. Niet dat jij @Moneyman je daardoor persoonlijk aangesproken zou moeten voelen, maar het gebeurt wel.

We zijn het er over eens dat een claim zonder bewijs geen kans maakt. Mijn vraag over de telling was ingegeven door de gedachte dat de log en de daadwerkelijke telling van de biljetten af zou moeten wijken. Als het verhaal van TS waar is (vooralsnog geen reden om daar aan te twijfelen) dan moeten er toch ergens 12 briefjes van 50 'overblijven' zou je zeggen.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Moneyman »

JozJan schreef:
04 nov 2019 16:59
Moneyman schreef:
04 nov 2019 15:45
Dan mis je het punt volledig. Ik geef uberhaupt nog geen mening, laat staan een werkelijkheid. Bijzondere (typerende?) manier van lezen... Het échte punt is dat Leojes een werkelijkheid poneert in plaats van een mening.
Dat gebeurt nogal vaak dan, dat mensen jouw punt volledig missen. Ook opvallend.
Klopt. Het valt me inderdaad op dat er vaak niet goed genoeg gelezen of nagedacht wordt alvorens er gereageerd wordt. En ja, dan mis je het punt...
JozJan schreef:
04 nov 2019 16:59
Wat Leojes zegt is simpelweg op te vatten als zijn mening. Moet je natuurlijk niet alles letterlijk opvatten en een beetje tussen de regels lezen. Hij geeft zijn visie op wat er op dit forum gebeurt. Zijn mening dus, er is nergens sprake van een verwarring met welke werkelijkheid dan ook.
Ik snap ook wel dat dat zijn mening is. Maar die brengt hij als een feit. En juist daarom breng ik die nuance even aan - om misverstanden te voorkomen...
JozJan schreef:
04 nov 2019 16:59
Misschien suggereer je verder dat jij slechts constateert, verder niets. Maar je zegt dat Leojes iets 'verwart', daarmee oordeel je, ofwel geef je je mening.
Nope. Als je alle invulling buiten beschouwing laat, en simpelweg leest wat er staat, dan zie je iemand feiten weergeven, terwijl dat (naar jij en ik aannamen) als mening bedoeld is. Dat is geen mening, dat is een constatering.

Maar goed, da's allemaal offtopic natuurlijk. Ontopic zijn we het gelukkig dan weer wél eens :wink:

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door tttlocke »

JozJan schreef:
04 nov 2019 16:59
..
We zijn het er over eens dat een claim zonder bewijs geen kans maakt. Mijn vraag over de telling was ingegeven door de gedachte dat de log en de daadwerkelijke telling van de biljetten af zou moeten wijken. Als het verhaal van TS waar is (vooralsnog geen reden om daar aan te twijfelen) dan moeten er toch ergens 12 briefjes van 50 'overblijven' zou je zeggen.
'Ergens' inderdaad.
Maar niet in de automaat van de bank kennelijk. Volgens de bank dan toch.

Lady1234
Berichten: 26921
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar dat is dus het rare met die machines. Ik kan mij nog voorstellen dat wellicht twee briefjes aan elkaar ‘gekleefd’ zouden zitten, maar 12?

En bij mijn dochter was het verschil € 45,00, dus dat zijn minstens drie briefjes, waarvan er één ook nog een ander formaat heeft. Maar ook toen was er niets ‘over’

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het probleem is ook dat je maar moet vertrouwen dat de antwoorden kloppen. Je krijgt vast niet zelf de hele automaat-log van de bank te zien, tenzij je zelf gaat procederen. Maar dat doet niemand, gezien de kosten die daaraan verbonden zijn...

Lady1234
Berichten: 26921
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het jammere is ook, dat je het niet eerst aan de balie kunt laten tellen, zodat je min of meer ‘bewijs’ hebt van het bedrag wat je stort.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door moederslink »

gaabii47 schreef:
23 okt 2019 18:56
(..)
Samengevat: Stort dus NOOIT je geld in een automaat. Je krijgt het gewoon niet terug en ING steelt hiermee geld van hun klanten.
(..)
Ook kom ik graag in contact met lotgenoten. Je kan me bereiken via [email protected]
Ik heb gereageerd dat ik vind dat die samenvatting niet klopt ;
de TS beschuldigt de ING er nl van geld te stelen , dat is een forse beschuldiging zonder enig bewijs of onderbouwing.
Verder was mijn advies het emailadres te verwijderen . Het lijkt me niet verstandig om dit op een openbaar forum te zetten.
Niet meer niet minder.
Dat een enkeling kritisch reageert op deze post lijkt mij dus correct en niet iets om een TS weg te jagen.
Dat is nooit de bedoeling ... van niemand .....dat geloof ik :!:

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Gestort bedrag ING klopt niet, klantenservice laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Maar ik heb mijn dochter gevraagd of zij kon stoppen toen het apparaat aangaf hoeveel zij had laten tellen, en dat kon niet meer. Het is de stortautomaat die in het kantoor van Ing staat in Hoogvliet
En hier wordt het op Kassa in Delft gestort, Op vrijdag 23 augustus 2019 deed ik de geldstorting in een automaat in het ING-kantoor Phoenixstraat te Delft.
bron kassa :shock:
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... ?id=599191

Gesloten