Gezocht! Lotgenoten die een klantonderzoek van bank niet zijn doorgekomen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gezocht! Lotgenoten die een klantonderzoek van bank niet zijn doorgekomen

Ongelezen bericht door Moneyman »

kuklos schreef:
05 jun 2023 08:42
@Ellen zorg, waarom een link dumpen in plaats van er een stukje uitleg bij te zetten zodat mensen weten waar die link over gaat?
Eens. Links zonder toelichting klik ik zelden aan.
• Het is gebruikers toegestaan om links naar andere websites te plaatsen, ook naar commerciële websites, mits deze zinvol zijn in de context van de discussie en niet voornamelijk bedoeld zijn om reclame te maken. Of er sprake is van reclame bepaalt de Moderator. Ook dient de gebruiker bij de link een beschrijving te plaatsen van hetgeen waar de link naar leidt. Een 'kale' link, dus zonder een dergelijke toelichting, kan verwijderd worden door de Moderator.

Speedy123
Berichten: 1055
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Gezocht! Lotgenoten die een klantonderzoek van bank niet zijn doorgekomen

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Ellen zorg schreef:
01 jun 2023 08:41
Het heeft niks meer met wistwassen etc te maken. Het is extreem weren. Maar dit zou toch eigenlijk helemaal niet mogen?
Ja dat mag wel. Banken hebben jarenlang de duimschroeven aangedraaid gekregen van de overheid met betrekking tot het voorkomen van witwassen en andere criminele activiteiten. Bakken met geld worden uitgegeven aan het Know Your Client. Banken worden steeds banger om risico's te nemen omdat de boetes torenhoog zijn en men zelfs over kan gaan tot vervolging van de leiding. dus worden ze meer en meer kritisch ten opzichte van nieuwe klanten.

Vroeger had de overheid nog de Giro om zo iedereen toegang tot het elektronische betalingsverkeer te geven. Maar ja, verkoop leverde makkelijk geld op dus die mogelijkheid is er niet meer.

Ellen zorg
Berichten: 17
Lid geworden op: 31 mei 2023 14:50

Re: Gezocht! Lotgenoten die een klantonderzoek van bank niet zijn doorgekomen

Ongelezen bericht door Ellen zorg »

kuklos schreef:
05 jun 2023 08:42
@Ellen zorg, waarom een link dumpen in plaats van er een stukje uitleg bij te zetten zodat mensen weten waar die link over gaat?
Wat zijn we weer lekker vriendelijke vandaag zeg. Ik ''dump'' niet. Maar ik zag nieuws wat wel belangrijk aansloot. Ik plaats praktisch niks op forums. Dus ken ik de ''regels'' minder goed. Waarom dus gelijk zo oordelen?

Plaats reactie