Hoeveel fouten mag KiFiD maken bij behandeling van klacht over complex product?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
ClaimConcept
Contacteer:

Re: Hoeveel fouten mag KiFiD maken bij behandeling van klacht over complex product?

Ongelezen bericht door ClaimConcept » 02 mar 2020 14:31

ClaimConcept schreef:
01 mar 2020 12:06
Geen hypotheek met beleggingsverzekering, maar een WestlandUtrecht VermogensBeheer Hypotheek

VermogensBeheer , uitgelegd op pagina 2 van de brochure:
UW HYPOTHEEK EN BELEGGINGEN IN PROFESSIONELE HANDEN
Een unieke combinatie van een flexibele hypotheek met professioneel effectenbeheer. Specifieke aandacht voor de opbouw van uw vermogen, waarbij deskundig wordt ingespeeld op ontwikkelingen op de beurs.
IN VERTROUWDE HANDEN
De beleggingsbeslissingen zijn gebaseerd op het door u ingevulde beleggingsprofiel en zijn in handen van professionele effectenbeheerders. Zij analyseren koersen en ontwikkelingen op de beurs en spelen hierop in.
(onderstreping JT)
En bij de gezellige foto:
Prettig wonen draait om comfort. Met die gedachte willen we ook ons vermogen opbouwen. Met de Vermogens Beheer Hypotheek genieten we van het comfort dat we de beleggingsbeslissingen uit handen hebben gegeven aan professionals.
Joepie, dat is je munitie, samen met alle jurisprudentie over zorgplicht in het kader van al dan niet verboden beleggingsadvisering.

Dus op naar de onpartijdige kantonrechter! En als ook die zegt: "eigen schuld, dikke bult ", dan is dat wat het is.

Moneyman

Re: Hoeveel fouten mag KiFiD maken bij behandeling van klacht over complex product?

Ongelezen bericht door Moneyman » 02 mar 2020 16:11

Joepie Joepie schreef:
02 mar 2020 11:54
Ik schakel een onafhankelijk financieel adviseur in en op Consumenten forum krijg ik te horen dat alles mijn eigen schuld & verantwoordelijkheid is. En KiFD maakt zeker nooit fouten?
Dat is helemaal niet wat er gezegd wordt. Zet je zwart-wit-bril eens af.

Plaats reactie