LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ICS doet zeer weinig voor klanten

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Jered
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 jan 2010 16:51

ICS doet zeer weinig voor klanten

Ongelezen bericht door Jered »

Op 10 augustus 2013 heb ik schriftelijk bij Norton Symantec Software Luxembourg mijn abonnement opgezegd. Dat Norton hier kennelijk niet op reageert, blijkt terzake Norton klachten in dit forum.
Norton blijft namelijk de abonnementskosten afschrijven. Bij ICS een klacht hierover ingediend en een afschrift gestuurd van mijn brief uit 2013. Norton reageert hier inhoudelijk totaal niet op en stuurt slechts een computeruitdraai. ICS accepteert dit klakkeloos en doet niets met de afschrijving van mijn creditkaart. Ik ben klant bij ICS, maar heb niets in te brengen. ICS is kennelijk heer en meester over mijn creditcard. Als er onterecht afschrijvingen van worden gedaan, ben je overgeleverd aan de willekeur van ICS. Het bewijs dat je het abonnement hebt opgezegd bij Norton, wordt eenvoudig terzijde gelegd. Ik zal mij ernstig gaan beraden op het gebruik van mijn creditcard, want dit brengt zeer grote risico's met zich mee.

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: ICS doet zeer weinig voor klanten

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Ik heb goede ervaringen met I.C.S. Je kunt ze gewoon bellen en ze gaan je helpen.

Groeten,
B+

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ICS doet zeer weinig voor klanten

Ongelezen bericht door bprosman »

Hier het zelfde, wel eens een transactie terug laten draaien en dat deden ze zonder morren. Wilden niet eens de reden weten.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ICS doet zeer weinig voor klanten

Ongelezen bericht door GJvdZ »

bprosman schreef:Hier het zelfde, wel eens een transactie terug laten draaien en dat deden ze zonder morren. Wilden niet eens de reden weten.
Precies. En waarom zouden ze ook moeilijk doen? Kaarthouder is de klant en die moet tevreden worden gehouden. Als de betaling achteraf toch terecht was is dat een zaak tussen leverancier en klant.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ICS doet zeer weinig voor klanten

Ongelezen bericht door bprosman »

ICS is kennelijk heer en meester over mijn creditcard.
Er werd inderdaad letterlijk gezegd "het is uw kaart" en met de leverancier moest ik het zelf regelen.

Toen ik vroeg, "maar stel dat ik nu iets online bestel , het binnenkrijg en dan de transactie terug laat draaien" kreeg ik als atwoord "Meneer, het is uw card, als u de opdracht geeft een transactie terug te draaien dan doen wij dat".

Dit is overigens al wel een paar jaar geleden.

Weet trouwens niet over welke kaart TS het heeft , ICS heeft meerdere kaarten (Visa, MasterCard) en daar zijn ook weer diverse onderlinge smaken in.

Gesloten