Op 10 augustus 2013 heb ik schriftelijk bij Norton Symantec Software Luxembourg mijn abonnement opgezegd. Dat Norton hier kennelijk niet op reageert, blijkt terzake Norton klachten in dit forum.
Norton blijft namelijk de abonnementskosten afschrijven. Bij ICS een klacht hierover ingediend en een afschrift gestuurd van mijn brief uit 2013. Norton reageert hier inhoudelijk totaal niet op en stuurt slechts een computeruitdraai. ICS accepteert dit klakkeloos en doet niets met de afschrijving van mijn creditkaart. Ik ben klant bij ICS, maar heb niets in te brengen. ICS is kennelijk heer en meester over mijn creditcard. Als er onterecht afschrijvingen van worden gedaan, ben je overgeleverd aan de willekeur van ICS. Het bewijs dat je het abonnement hebt opgezegd bij Norton, wordt eenvoudig terzijde gelegd. Ik zal mij ernstig gaan beraden op het gebruik van mijn creditcard, want dit brengt zeer grote risico's met zich mee.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ICS doet zeer weinig voor klanten
Re: ICS doet zeer weinig voor klanten
Ik heb goede ervaringen met I.C.S. Je kunt ze gewoon bellen en ze gaan je helpen.
Groeten,
B+
Groeten,
B+
Re: ICS doet zeer weinig voor klanten
Hier het zelfde, wel eens een transactie terug laten draaien en dat deden ze zonder morren. Wilden niet eens de reden weten.
Re: ICS doet zeer weinig voor klanten
Precies. En waarom zouden ze ook moeilijk doen? Kaarthouder is de klant en die moet tevreden worden gehouden. Als de betaling achteraf toch terecht was is dat een zaak tussen leverancier en klant.bprosman schreef:Hier het zelfde, wel eens een transactie terug laten draaien en dat deden ze zonder morren. Wilden niet eens de reden weten.
Re: ICS doet zeer weinig voor klanten
Er werd inderdaad letterlijk gezegd "het is uw kaart" en met de leverancier moest ik het zelf regelen.ICS is kennelijk heer en meester over mijn creditcard.
Toen ik vroeg, "maar stel dat ik nu iets online bestel , het binnenkrijg en dan de transactie terug laat draaien" kreeg ik als atwoord "Meneer, het is uw card, als u de opdracht geeft een transactie terug te draaien dan doen wij dat".
Dit is overigens al wel een paar jaar geleden.
Weet trouwens niet over welke kaart TS het heeft , ICS heeft meerdere kaarten (Visa, MasterCard) en daar zijn ook weer diverse onderlinge smaken in.