identieficatieplicht ABNAMRO

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
candys

identieficatieplicht ABNAMRO

Ongelezen bericht door candys »

Mijn partner heeft bericht gehad dat hij met zijn telefoon zich moet identieficeren, maar dit lukt niet en ik vraag me af of er dan geen rottigheid met je id bewijs uitgehaald kan worden mocht het wel lukken.

breien

Re: identieficatieplicht ABNAMRO

Ongelezen bericht door breien »

Morgen een bezoekje brengen aan het filiaal van de geel/groene bank. Dan zou hij het kunnen navragen.
Indien uw man het niet vertrouwd geen actie ondernemen.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ga gewoon langs de bank met de papieren.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Hoe en waarom? Nieuwe ingebruikname van de app, inloggen op website?
Zonder meer info onmogelijk iets er van te zeggen, maar inderdaad, als je het niet vertrouwd, gewoon live naar de bank..

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Er is geen reden om het verzoek niet te vertrouwen, want voor identificatie moet worden ingelogd bij je account https://www.abnamro.nl/nl/prive/service ... ceren.html

Bij de link staan ook veelgestelde vragen, w.o.
Is het veilig om me te identificeren via Internet Bankieren of de ABN AMRO app?

We doen er alles aan om uw gegevens veilig te stellen. Zo worden alle gegevens in Internet Bankieren en de ABN AMRO app versleuteld verstuurd en via een beveiligde verbinding. We werken met een secured website (dit herkent u aan de ‘https’ aan het begin van de url). Ook de app voldoet aan de laatste cybersecurity standaarden.

D34M0N

Ongelezen bericht door D34M0N »

candys schreef:
06 sep 2020 14:17
Mijn partner heeft bericht gehad dat hij met zijn telefoon zich moet identieficeren, maar dit lukt niet en ik vraag me af of er dan geen rottigheid met je id bewijs uitgehaald kan worden mocht het wel lukken.
Jullie vertrouwen de bank al jullie geld toe, maar zijn bang dat iemand misbruik kan maken van jullie gegevens als jouw partner zijn identiteit bevestigt naar de bank toe?

Plaats reactie