LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
maria123
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 jun 2008 10:04

ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door maria123 »

Rekening opzeggen allemaal :!: Kijken of ze dan nog hoge bedragen kunnen geven aan medewerkers voor gewoon het werk te doen wat zij moeten doen.

Jaensj
Berichten: 58
Lid geworden op: 06 feb 2006 10:51

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door Jaensj »

En wie denk je, wie uiteindelijk het kind van de rekening wordt, dat zijn wij de Nederlandse belastingbetalers. Als deze bank omvalt, krijgt deze steun van de Nederlandse overheid. Als je het nog niet weet, deze overheid haalt zijn geld bij de burgerij.

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door mmichel »

Een goeie hoor Maria! Gebruik je hersens eens!

Laat het grondpersoneel, de baliesmurfen, de adviseurs en nog een paar medewerkers in de onderste laag van de bank die paar euro's maar inleveren. Dat is wat je zegt toch?

Op 120.000 man 300 miljoen is 2500,- bruto de man. Het gaat hier niet om miljoenen per RvB of Directielid. Dit zijn gewoon de mensen zoals jij en ik die ook normaal moeten werken voor de centen!

Dus pimp je IQ wat op of zorg ervoor dat je man wat meer zwart gaat werken, hoef je dat geld niet te storten bij de ING.

HSfanatic
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 okt 2008 15:29

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door HSfanatic »

Rekening opzeggen allemaal Kijken of ze dan nog hoge bedragen kunnen geven aan medewerkers voor gewoon het werk te doen wat zij moeten doen.
Omdat jij het zeg moeten we dat allemaal ff doen? De groeten!

En denk maar niet dat de ING wakker ligt van jouw stuivertjes.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Rekening opzeggen allemaal Exclamation Kijken of ze dan nog hoge bedragen kunnen geven aan medewerkers voor gewoon het werk te doen wat zij moeten doen.
Waarom deze eenzijdige oproep met betrekking tot ING? Ook bij andere banken speelt dit.
Zie bijvoorbeeld dit bericht: http://www.nd.nl/artikelen/2009/februar ... n-abn-amro

honda
Berichten: 156
Lid geworden op: 26 nov 2006 22:55

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door honda »

Beste Wim2007 e.a.,

De AA-bonussen zijn inmiddels door Zalm aangepakt dus.

De ING is op dit moment de belangrijkste door de Staat ondersteunde NL-bank (oranje leeuw!), die zich van niemand iets aantrekt en gewoon haar 2008-bonussen heeft uitgekeerd.
Het gaat om een bedrag van in totaal bijna 1000000000 (miljard) euro.
Zie http://www.dag.nl/binnenland/toch-bonus ... ing-236102. Dit is dus geen flauwekul-bedrag.

In het parlement wordt soms uren gesoebat over bedragen met minder nullen, bv als het gaat om gehandicapten-uitkeringen. Terwijl de miljarden-steun aan ING hals-over-kop doorgedrukt moest worden!

Ik begrijp de oproep van Maria123 heel goed. Heel veel mensen zijn verschrikkelijk boos op de ING. Het is echt een nationale schande. Allemaal de INGrekening opzeggen, dat zou inderaad een ramp worden, en dat gaat natuurlijk ook niet gebeuren.
Maar de ING BONUS Protestactie13 is een prima genuanceerd alternatief! Zie mijn topic elders in de categorie "Banken"!

Groet HONDA
Laatst gewijzigd door honda op 05 apr 2009 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.

VENCO dropje
Berichten: 382
Lid geworden op: 08 mar 2008 02:41

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door VENCO dropje »

Dat is wel héél veel: "1000000000 miljard euro". Hoe spreek je dat uit 1 miljard met nog eens 9 nullen erbij. :lol:

Agnes Kant van SP had het al over huizen van een miljard, heb ik iets gemist vwb inflatie? Zijn de geldpersen in Europa ook aangezet?

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door SJZ »

Hoe spreek je dat uit 1 miljard met nog eens 9 nullen erbij
Dat is dus een 1 met 18 nullen, dat heet een triljoen ...... ha ha

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door TdeHond »

Werd door ING van het kastje naar de muur gestuurd.
Had via ING kantoor een overstapservice aangevraagd met de bedoeling om t.z.t. de Postbank betaalrekening op te heffen.

Kreeg formulier terug. Er moest een stempel op van de Postbank op het formulier gezet worden.

Vervolgens weigerde medewerker Postbank een stempel te zetten. :twisted:

Ik heb zowel een klacht ingediend bij filiaal ING als bij het hoofdkantoor van de ING.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door Wim2007 »

In het parlement wordt soms uren gesoebat over bedragen met minder nullen, bv als het gaat om gehandicapten-uitkeringen. Terwijl de miljarden-steun aan ING hals-over-kop doorgedrukt moest worden!
Dus omdat u een probleem heeft met de manier waarop de regering en het parlement besluiten nemen, zegt u uw rekening op bij ING.

honda
Berichten: 156
Lid geworden op: 26 nov 2006 22:55

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door honda »

Beste Wim 2007 e.a.,

De NL-Overheid en de Belasting-betalers kwamen eigenlijk in een soort flits-gijzeling terecht; als zij de ING niet zouden redden met een miljarden-ondersteuning, dan zou de hele NL-economie naar de haaien gaan.

Hun eigen buit hadden de ING-heren tevoren al geregeld middels prestatie-onafhankelijke bonussen. En met die bonussen hebben ze nog kunnen ontsnappen ook. Niet zo moeilijk als je de beste juristen in dienst hebt, die prachtige constructies kunnen bedenken.

Eigenlijk had de NL-overheid , alvorens de miljardensteun toe te kennen, een soort financiele nood-toestand moeten afroepen en alle 2008-bonussen bij overheids-ondersteunde banken met 1 pennestreek ongeldig moeten verklaren. En men had meteen ook een verbod moeten instellen op nieuwe bonus-afspraken.
Het enige wat Bos nu uiteindelijk achteraf heeft kunnen doen: het maken van niet al te harde afspraken ivm 2009-bonussen.

Logisch dat ING-consumenten hieruit hun conclusies trekken en hun eigen bijzonder grote macht gaan gebruiken. Dat kan de ING nog aardig in de moeilijkheden brengen!

De ING speelt op cynische wijze met vuur. Zoiezo hebben ze nu reeds hun betrouwbaarheids-imago verspeeld. En juist dat is voor een bank een kostbaar en essentieel bezit.
De nieuwe directeur Flynn heeft duidelijk laten zien dat hij het allerbelangrijkste punt niet snapt, door zijn job te starten met een bonus-afspraak van max. 1.3 miljoen.

Groet HONDA Zie ook topic ING Bonus ProtestActie13

ING2_LWD
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jul 2009 16:05

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door ING2_LWD »

maria123


Slimme uitspraken heb je, de overheid krijgt een gigantisch bonus (8% rente) over DE LENING die ze hebben verstrekt aan ING. Uiteindelijk gaat belastingbetaler er dus op vooruit.

En wil je nog wel eens zien, wanneer ING zou omvallen, ga je de gevolgen wel merken. ING is een zeer belangrijke bron van inkomsten voor Nederland. Tis niet niet voor niks dat er gezegd wordt mocht ING omvallen valt heel ons kikker landje mee ;)[/quote]

ING2_LWD
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jul 2009 16:05

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door ING2_LWD »

@ honda :
De ING speelt op cynische wijze met vuur. Zoiezo hebben ze nu reeds hun betrouwbaarheids-imago verspeeld. En juist dat is voor een bank een kostbaar en essentieel bezit.
De nieuwe directeur Flynn heeft duidelijk laten zien dat hij het allerbelangrijkste punt niet snapt, door zijn job te starten met een bonus-afspraak van max. 1.3 miljoen
Net zoals bij iedere bank wordt ook bij ING met bonussen gewerkt. Overigens ben ik het met je eens dat het om giga bedragen gaat. ( dit alleen voor de hoge heren ) De reguliere werknemers krijgen een bescheiden extraatje.

[/quote]

Xizo
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2009 21:19

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door Xizo »

Ach ING gaat nog wel eens failliet..

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door SJZ »

ons nationale bezit is immers afgewaardeerd, van 585 naar 195 aex-punten per begin maart 2009
Zit jij nu nog tegen de koersen van maart aan te kijken? Het is inmiddels JULI!!!! De aex staat nu op 269.
we ZIJN, met zijn allen al, voor 2/3 failliet,
Hele domme opmerking:

1. alsof je bezit alleen uit (aex-)aandelen bestaat. Er zijn ook veel mensen die andere bezittingen hebben: een auto, een huis, spaargeld, obligaties. Dat zijn zaken die echt niet zomaar 2/3 in waarde zijn gedaald.
2. zoals gezegd leeft je nog maanden in het verleden
3. als je 2/3 van je bezit zou verliezen ben je echt niet (2/3) failliet hoor. Dan heb je nog steeds 1/3 over.

stofzuigertje

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@ maria 123,

juist door klant te blijven en slechts maandelijks flut bedragen laten overboeken kotst het meer dan opleverde dus die nog gratis rekening houders die slechts 1x per maand een beetje zakgeld storten kosten meer dan het opleverde...

Voor de rest zit ik bij DSB en Triodos bank.
Dus ING mag die maffe ex blauwe leeuw klanten zowel moeder als zoon maandelijks een afschrift sturen voor flutbedrag aan zakgeld!
Deze automatische opdracht is dus erg duur en zo pak je ze harder dan opgezegde rekeningen!

Wegens hun houding en steeds verder oplopende kosten voor pasje (hoef ik niet) jagen ze de ooit gratis binnengehaalde weg en na opzeggen van ooit goedkope reisverzekering en ook de hypo waar je op kunt verdienen is niet meer.
Dus ik kost meer dan ze verdienen en de rentewinst is te klein gezien deze porto kosten!
Dus niet weg lopen maar hou ze aan het werk voor flut bedragen!

RabanePaco
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2007 22:29

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door RabanePaco »

Stuur de ING bank in ieder geval een mailtje dat je je rekening gaat opzeggen of dat je overweegt het te doen. Ik heb het al gedaan.

5000 zulke mailtjes en ze schrikken zich rot!

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door stekel »

Die bank heb ik al opgezegd toen het ineens van Postbank de ING bank werd.Nu al weer een paar jaar erg tevreden met de ASN bank.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ING2_LWD schreef:
maria123


Slimme uitspraken heb je, de overheid krijgt een gigantisch bonus (8% rente) over DE LENING die ze hebben verstrekt aan ING. Uiteindelijk gaat belastingbetaler er dus op vooruit.
Sterker nog, ING heeft toen ze onlangs een extra aflossing deden nog boeterente moeten betalen ook. Wouter Bos heeft ze gewoon een woekercontract aangesmeerd. Er worden bedrijven voor minder aan de schandpaal genageld dan wat onze overheid zelf doet.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: ING BANK REKENING OPZEGGEN ALLEMAAL

Ongelezen bericht door kweenie »

RabanePaco schreef:Stuur de ING bank in ieder geval een mailtje dat je je rekening gaat opzeggen of dat je overweegt het te doen. Ik heb het al gedaan.

5000 zulke mailtjes en ze schrikken zich rot!
Waarom zou ik mijn rekening opzeggen? ING is duidelijk op de weg terug en heeft het het afgelopen jaar bijzonder goed gedaan. Er wordt zelfs voortijdig afgelost, opdat ze over niet al te lange tijd onder het juk van de overheid vandaan is en dan bijvoorbeeld ook weer acquisities e.d. zou kunnen doen. Blijkbaar heeft de directie het erg goed gedaan. Als de directie het zo goed doet en waarschijnlijk zijn targets meer dan gehaald heeft, dan vind ik het logisch dat zij daar ook een bonus voor krijgen. En die bonus voldoet aan alle, aangescherpte, regels die er zijn gesteld.

Dus ik zie het probleem niet. Nou ja, behalve dan van de gemiddelde Nederlander, die zodra het woord bonus valt gaat stijgeren.

Gesloten