LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
ruudje1981
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2014 16:16

ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door ruudje1981 »

ING laat beslag toe op mijn rekening terwijl er geen saldo is. Dus 180 euro in de min zonder dat ik rood kan staan en daar boven op schrijft ING BANK er nog een bedrag van 100 euro administratiekosten bovenop. Ik wil al lange tijd mijn rekening beeindigen en/of blokeren bij ING BANK maar die laat dat niet toe.
Laatst gewijzigd door Radar op 16 apr 2014 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: ongepast taalgebruik verwijderd

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door tenormin »

ruudje1981 schreef:ING laat beslag toe op mijn rekening terwijl er geen saldo is. Dus 180 euro in de min zonder dat ik rood kan staan en daar boven op schrijft ING BANK er nog een bedrag van 100 euro administratiekosten bovenop. Ik wil al lange tijd mijn rekening beeindigen en/of blokeren bij ING BANK maar die laat dat niet toe. ING BANK steelt geld van hun klanten op deze en vele andere manieren.
Ik zou ze aangeven bij de ING bank, zijn ze nu helemaal betoeterd. Geen saldo en dan in het rood? Hoe bestaat het :mrgreen: .

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door ruud_a »

ruudje1981 schreef:ING laat beslag toe op mijn rekening terwijl er geen saldo is. Dus 180 euro in de min zonder dat ik rood kan staan en daar boven op schrijft ING BANK er nog een bedrag van 100 euro administratiekosten bovenop. Ik wil al lange tijd mijn rekening beeindigen en/of blokeren bij ING BANK maar die laat dat niet toe. ING BANK steelt geld van hun klanten op deze en vele andere manieren.
en waarom doen ze dat?
hebben ze geld van u tegoed?

fuzzyfurry
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 jan 2012 09:38

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door fuzzyfurry »

ruudje1981 schreef:ING laat beslag toe op mijn rekening terwijl er geen saldo is. Dus 180 euro in de min zonder dat ik rood kan staan en daar boven op schrijft ING BANK er nog een bedrag van 100 euro administratiekosten bovenop. Ik wil al lange tijd mijn rekening beeindigen en/of blokeren bij ING BANK maar die laat dat niet toe. ING BANK steelt geld van hun klanten op deze en vele andere manieren.
Achossiepossie toch, betalen moet iedereen knulletje, net zoals ieder ander! En wtf is blokeren? Of bedoelde je BLOKKEREN? Blokkeren kan altijd, dus wat je daar stelt is natuurlijk een kulverhaal. Ze zullen heus geen geld 'stelen' hoor.

180 in de min zonder rood te staan? Knap van je, hoe heb je dat gedaan? IN HET ROOD ÍS IN DE MIN STAAN, DUDE!

witte angora
Berichten: 30744
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door witte angora »

De klacht is duidelijk (ongeveer) maar wat is nou de vraag dan?

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door sacredfour »

Wat je nu moet doen lijkt voor de hand te liggen. Ga gauw een rekening openen bij een andere bank!
Ing had de beslaglegging op de rekening moeten voorkomen. De roodstand is dan pech voor de ING
Het kan zijn dat de transacties automatisch zijn gegaan en dat de bank de fout alsnog herstelt.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door tenormin »

witte angora schreef:De klacht is duidelijk (ongeveer) maar wat is nou de vraag dan?
De vraag? Tja, die moet ruudje1981 nog even verzinnen, maar daar komt ie vast wel op :lol:

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door gilas »

sacredfour schreef:Ing had de beslaglegging op de rekening moeten voorkomen.
Dat is de omgekeerde wereld.
TS had moeten voorkomen dat er beslaglegging plaats vond op de rekening want dat gebeurd niet zomaar.
Daar gaat echt wel wat aan vooraf en dat is de verantwoording van TS en niet de bank.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door tenormin »

gilas schreef:TS had moeten voorkomen dat er beslaglegging plaats vond op de rekening want dat gebeurd niet zomaar.
Daar gaat echt wel wat aan vooraf en dat is de verantwoording van TS en niet de bank.
Oh, maar dat weet ruudje1981 ook wel; alleen had ie misschien even niets anders te doen dan zich hier in te schrijven en onzin neer te kwakken.

SOIA
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 nov 2012 23:01

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door SOIA »

Tja, die stoute banken.
Ga naar je filiaal en doe je beklag , als het lukt zonder een snipperdag te nemen, zo klantvriendelijk zijn ze!
face to face daar houden ze niet van.Zorg er wel voor dat je klacht gegrond is natuurlijk!
Verder hebben ze het ernaar gemaakt dat bijna niemand ze meer vertrouwd , en ja het zijn trieste bedrijven...met trieste werknemers ,die gehoorzamen aan trieste managers, helaas.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door dhc »

Dus jij denkt dat, als je een willekeurig filiaal binnenstapt,het probleem wordt opgelost? Dan heb je een klein beetje boter op je hoofd, en je opmerkingen over bankmedewerkers is behoorlijk denigrerend. Uiteraard voeren werknemers opdrachten van bazen uit, doen ze ook in de bouw en de supermarkt.
heb je überhaupt de strekking van de openingspot wel begrepen?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door tenormin »

dhc schreef:heb je überhaupt de strekking van de openingspot wel begrepen?
Welke conclusie trekt u dan uit de Openings Post?

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door gilas »

SOIA schreef:Zorg er wel voor dat je klacht gegrond is natuurlijk!
Ik denk dat hier het grote probleem gaat zitten aangezien een beslag niet zomaar wordt opgelegd.


SOIA schreef:met trieste werknemers ,die gehoorzamen aan trieste managers, helaas.
Dat is nogal een bewering en belediging voor de mensen die in een bank werken.
Zij doen ook gewoon hun werk en dat daar regels voor zijn is heel normaal.
Daar kunnen zij niets aan doen,dan moet je naar het bankbestuur klagen.

SOIA
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 nov 2012 23:01

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door SOIA »

Dat is nogal een bewering en belediging voor de mensen die in een bank werken.
Zij doen ook gewoon hun werk en dat daar regels voor zijn is heel normaal.
Daar kunnen zij niets aan doen,dan moet je naar het bankbestuur klagen.

gilas

Berichten: 442
Geregistreerd: 04 dec 2013 09:09

Misschien wat cru uitgedrukt maar ik zou niet willen werken bij een werkgever die structureel(het zijn geen incidenten meer) misleid, fraudeert, enz.

SOIA
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 nov 2012 23:01

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door SOIA »

ruudje1981 schreef:ING laat beslag toe op mijn rekening terwijl er geen saldo is. Dus 180 euro in de min zonder dat ik rood kan staan en daar boven op schrijft ING BANK er nog een bedrag van 100 euro administratiekosten bovenop. Ik wil al lange tijd mijn rekening beeindigen en/of blokeren bij ING BANK maar die laat dat niet toe.
Zie geen reactie van je, of je hebt geen tijd of je bent zelf schuldig aan het handelen van de ING.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door tenormin »

SOIA schreef:Zie geen reactie van je, of je hebt geen tijd of je bent zelf schuldig aan het handelen van de ING.
Zie mijn reactie van 16 april 14:07 uur. :D

SOIA
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 nov 2012 23:01

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door SOIA »

[quote="dhc"]Dus jij denkt dat, als je een willekeurig filiaal binnenstapt,het probleem wordt opgelost? Dan heb je een klein beetje boter op je hoofd, en je opmerkingen over bankmedewerkers is behoorlijk denigrerend. Uiteraard voeren werknemers opdrachten van bazen uit, doen ze ook in de bouw en de supermarkt.

Weet uit eigen ervaring dat het wel degelijk werkt als je bij een balie iemand erbij roept die de leiding heeft en hem/haar verantwoordelijk stelt voor de afhandeling van een klacht.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 apr 2014 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: off topic

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door ruud_a »

SOIA schreef:Dat is nogal een bewering en belediging voor de mensen die in een bank werken.
Zij doen ook gewoon hun werk en dat daar regels voor zijn is heel normaal.
Daar kunnen zij niets aan doen,dan moet je naar het bankbestuur klagen.

gilas

Berichten: 442
Geregistreerd: 04 dec 2013 09:09

Misschien wat cru uitgedrukt maar ik zou niet willen werken bij een werkgever die structureel(het zijn geen incidenten meer) misleid, fraudeert, enz.
en waarom staat ING niet toe, dat u uw rekening opzegt?
dat doen ze ook niet zo maar.
in ieder geval niet om klanten te pesten.
daar zouden ze moeilijkheden mee krijgen.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door gilas »

SOIA schreef:Misschien wat cru uitgedrukt maar ik zou niet willen werken bij een werkgever die structureel(het zijn geen incidenten meer) misleid, fraudeert, enz.
Daar zijn de medewerkers niet verantwoordelijk voor,die zijn blij dat ze een baan hebben in deze tijd.
SOIA schreef:En over opdrachten uitvoeren van bazen, dat deden ze in de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw in Duitsland ook en dachten dat het goed was!Grapje hoor
Zeer ongepast grapje en ook niet leuk.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: ING BANK steelt geld van mijn rekening.

Ongelezen bericht door alfatrion »

Er kan beslag gelegd worden op rekeningen, zonder dat je iets verschuldigd bent. Meer info is wenselijk.

Gesloten