LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Huizenzoeker
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 mar 2017 14:29

ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Huizenzoeker »

Ik probeer via IDeal een betaling te doen (Ik zit nog op TAN codes) ik login met mijn username/password. En BAM! Rekening geblokeerd. Geen uitleg geen reden helemaal niks! Het was een betaling van een gewone normale webwinkel (Bol.com)

En ja op vrijdagavond dus ik kan ook niet meer bellen met ING. Maar een tweet gestuurd. Om 22:59 een domme response 'goh, waarom denk u dat u geblo^kkeerd bent dan' (Omdat ING deze melding geeft zodra ik inlog misschien??? Je kan ook gewoon zelf even kijken) maarja 1 min later was het 23:00 en uiteraard geen reactie meer. Alsof de hoorn erop geflikkerd word zodra de werkdag erop zit. Je zal zo'n typ maar achter de kassa hebben staan er halverwege het afrekenen wegloopt. Behoorlijk asociaal dus.

Maargoed ik heb mijn PC gescanned op virussen. Helemaal niks uiteraard. Na veel zoeken via Google lijkt het erop dat ik nu een brief ga krijgen en binnen 5 WERKdagen een nieuwe pas...

Jaja mensen. Ik kan dus helemaal niks maar dan ook niks doen met mijn geld blijkbaar tot volgende week!!!!! vrijdag!

Ik zal mijn afspraken van het weekend maar afzeggen want ik moet tanken. Even kijken hoe ik maandag nu op mijn werk moet komen dan.... Liften?

BEDANKT ING *&^(&BANK!

Mazzel nog dat ik geen vakantie oid aan het boeken was. Of erger, in het buitenland zit!

Ik vind het echt een grof schandaal dat ik zomaar zonder enige reden een hele week lang niet bij mijn EIGEN geld kan!

En nee er is geen geldige reden. Ik werk met TAN. Met alleen mijn login kunnen ze dus helemaal niks! Ze hadden beter een melding kunnen geven, of mij kunnen bellen oid als ze een vermoeden hadden van fraude. Maar neehoor.

Ik snap er geen zak van dat banken dit uberhaupt mogen! Een blokkade zou per direct teruggedraaid moeten kunnen worden 24/7! Als ik nu nog een wachmachine koop bij CoolBlue staat ie morgen te draaien maar een bank gered door ons belasting geld die absurde winsten draait heeft 5 *^&%*&^% dagen nodig om hun eigen fouten te herstellen!

Ik ga per direct naar een andere bank. Kan iemand mij een bank aanraden die wel normaal met zijn klanten om kan gaan? Nouja, die zal niet bestaan maar die in ieder geval niet zomaar zonder enige reden mij de toegang tot mijn geld onzegd zonder dit per direct recht te kunnen zetten?

ING is echt de allerslechtste bank in Nederland. Tijd dat deze omvalt (En niet gered word met ons belastinggeld)

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U draaft een beetje door. U kunt de ING overigens 24 uur per dag bereiken als er een probleem is.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Huizenzoeker schreef:Ik probeer via IDeal een betaling te doen (Ik zit nog op TAN codes) ik login met mijn username/password. En BAM! Rekening geblokeerd. Geen uitleg geen reden helemaal niks! Het was een betaling van een gewone normale webwinkel (Bol.com)

En ja op vrijdagavond dus ik kan ook niet meer bellen met ING. Maar een tweet gestuurd. Om 22:59 een domme response 'goh, waarom denk u dat u geblo^kkeerd bent dan' (Omdat ING deze melding geeft zodra ik inlog misschien??? Je kan ook gewoon zelf even kijken) maarja 1 min later was het 23:00 en uiteraard geen reactie meer. Alsof de hoorn erop geflikkerd word zodra de werkdag erop zit. Je zal zo'n typ maar achter de kassa hebben staan er halverwege het afrekenen wegloopt. Behoorlijk asociaal dus.

Maargoed ik heb mijn PC gescanned op virussen. Helemaal niks uiteraard. Na veel zoeken via Google lijkt het erop dat ik nu een brief ga krijgen en binnen 5 WERKdagen een nieuwe pas...

Jaja mensen. Ik kan dus helemaal niks maar dan ook niks doen met mijn geld blijkbaar tot volgende week!!!!! vrijdag!

Ik zal mijn afspraken van het weekend maar afzeggen want ik moet tanken. Even kijken hoe ik maandag nu op mijn werk moet komen dan.... Liften?

BEDANKT ING *&^(&BANK!

Mazzel nog dat ik geen vakantie oid aan het boeken was. Of erger, in het buitenland zit!

Ik vind het echt een grof schandaal dat ik zomaar zonder enige reden een hele week lang niet bij mijn EIGEN geld kan!

En nee er is geen geldige reden. Ik werk met TAN. Met alleen mijn login kunnen ze dus helemaal niks! Ze hadden beter een melding kunnen geven, of mij kunnen bellen oid als ze een vermoeden hadden van fraude. Maar neehoor.

Ik snap er geen zak van dat banken dit uberhaupt mogen! Een blokkade zou per direct teruggedraaid moeten kunnen worden 24/7! Als ik nu nog een wachmachine koop bij CoolBlue staat ie morgen te draaien maar een bank gered door ons belasting geld die absurde winsten draait heeft 5 *^&%*&^% dagen nodig om hun eigen fouten te herstellen!

Ik ga per direct naar een andere bank. Kan iemand mij een bank aanraden die wel normaal met zijn klanten om kan gaan? Nouja, die zal niet bestaan maar die in ieder geval niet zomaar zonder enige reden mij de toegang tot mijn geld onzegd zonder dit per direct recht te kunnen zetten?

ING is echt de allerslechtste bank in Nederland. Tijd dat deze omvalt (En niet gered word met ons belastinggeld)
Ik snap je frustratie. Maar zou je niet even wachten met je gescheld en beschuldigingen tot je op z’n minst weet wat er aan de hand is? Maandag gelijk even vellen, zou ik zeggen.

Huizenzoeker
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 mar 2017 14:29

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Huizenzoeker »

Nee want ik wil morgen graag brood gaan kopen in de winkel en vandaag nog mijn boek bestellen op bol.com zodat ik deze morgen ontvang.

En ze zijn NIET telefonisch te bereiken en de twitter 'support' ging er naar 1 enkel berichtje direct naar huis...

Huizenzoeker
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 mar 2017 14:29

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Huizenzoeker »

Lady1234 schreef:U draaft een beetje door. U kunt de ING overigens 24 uur per dag bereiken als er een probleem is.
Ik zal jouw bankaccount ff blokkeren. Je mag niet bij de geld tot volgende week vrijdag leuk he?

Waarom? Nouja zomaar. Omdat ik het kan. Ik ben nu weg tot volgende week!

Huizenzoeker
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 mar 2017 14:29

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Huizenzoeker »

Het is toch een grof schandaal dat een bank dit zomaar kan doen! Het is mijn geld dat kunnen ze toch niet zomaar een hele week bevriezen? Ik heb het NU nodig!!!

Als ze niet te bereiken zijn moeten ze ook niet blokkeren! Ik heb een TAN code dus met alleen een wachtwoord kan een hacker niks

En waarom in GODSNAAM OOK mijn betaalpas! Wat heeft mijn betaalpas te maken met internet bankieren??? Hoe kan ik morgen nou tanken?

Want is het verband tussen IDeal en de betaalpas in mijn portemonee????

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Alarmlijn: 020 22 888 00
Heb je die al gebeld?

Mogelijk is je account op de een of andere manier als verdacht aangemerkt. Dan wordt uiteraard alles geblokkeerd.

Huizenzoeker
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 mar 2017 14:29

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Huizenzoeker »

Dat vind ik absoluut niet logisch. Laten we nou niet doen alsof de ING zijn IT op orde heeft!

Jij werkt zeker bij de ING he aangezien je hier overal de ING aan het goedpraten bent. Ben jij de webcare?

Misschien had de ING MIJ even moeten bellen IPV alles gewoon blokkeren.

Ik hou mijn hart vast als de banken het voor elkaar gaan krijgen contact geld af te schaffen! Dat word een burgeroorlog

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk dat er iets anders aan de hand is... Er is een 'nieuwe omgeving'. En met die 'nieuwe omgeving' kun je dus helemaal niks, alleen je saldo zien. Wat je moet doen is even naar de linkerbovenhoek, op de knop drukken, dan kom je in een menuutje, en onderop staat dan een knop dat je naar de oude omgeving kan.
Laatst gewijzigd door witte angora op 14 apr 2018 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door tttlocke »

Huizenzoeker schreef:Nee want ik wil morgen graag brood gaan kopen in de winkel en vandaag nog mijn boek bestellen op bol.com zodat ik deze morgen ontvang.

...
Als dat allemaal zo belangrijk is voor u, waarom maakt u zich dan zo afhankelijk van één bankpasje (en één enkele bankrekening)?
Laatst gewijzigd door tttlocke op 14 apr 2018 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Huizenzoeker schreef: Jij werkt zeker bij de ING he aangezien je hier overal de ING aan het goedpraten bent. Ben jij de webcare?
Zucht.

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door harkja »

Moneyman schreef:
Huizenzoeker schreef: Jij werkt zeker bij de ING he aangezien je hier overal de ING aan het goedpraten bent. Ben jij de webcare?
Zucht.
Dus daar werkt moneyman :D

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Revoked »

Moneyman schreef:
Huizenzoeker schreef: Jij werkt zeker bij de ING he aangezien je hier overal de ING aan het goedpraten bent. Ben jij de webcare?
Zucht.
En dan hebben ze ook nog die 50% loonsverhoging teruggedraaid. Het zit je niet mee, Moneyman.... :mrgreen:

piet987654
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 dec 2017 17:16

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door piet987654 »

U probeert op Vrijdag de 13e een internetbetaling te doen ?????

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door scontra »

Als het bij het inloggen niet lukt om in te loggen, dan voert u zeer waarschijnlijk foute cijfers en letters in en dan wordt je geblokkeerd, maar krijg je wel een herkansing.
En ja, ik weet het, u heeft uw gebr.naam en het ww natuurlijk wel correct ingevoerd.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Brainless »

scontra schreef:Als het bij het inloggen niet lukt om in te loggen, dan voert u zeer waarschijnlijk foute cijfers en letters in en dan wordt je geblokkeerd, maar krijg je wel een herkansing.
En ja, ik weet het, u heeft uw gebr.naam en het ww natuurlijk wel correct ingevoerd.
Je krijgt 7 kansen en dan wordt internetbankieren geblokkeerd; niet je rekening.
Je kan dan nog gewoon pinnen.

TS heeft u al geprobeerd of u kan pinnen?

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Lowieze »

Uit uw topictitel maak ik op dat u dit eerder heeft gehad, wat was toen de reden van blokkeren?

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Brahms »

Veel mensen hebben al 50 jaar en rekening bij ING en haar voorgangers en zijn nog nooit geblokkeerd, daar mag wel eens een topic over komen !

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Ts.
Als en ik zeg met nadruk Als een vreemde uw rekening leeghaalt is het huis te klein en de rapen gaar. Want dan bent u alles kwijt. Nu slechts een blokkade wat niet leuk is. Er zal wel een gegronde reden zijn.
Een weekendje zonder geld is lastig. Misschien ergens wat lenen. En lelijke taal wordt niet echt op prijs gesteld. Dus, mind your tongue.
Maar als u het antwoord weet wees dan ook zo sportief om dit te melden.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: ING blokkeerd alweer mijn geld zonder reden!

Ongelezen bericht door Lowieze »

Brahms schreef:Veel mensen hebben al 50 jaar en rekening bij ING en haar voorgangers en zijn nog nooit geblokkeerd, daar mag wel eens een topic over komen !
Blokkeren ging 50 jaar geleden wel moeilijk hoor :lol:

Gesloten