ING is niet flexibel bij bewindvoering jonggehandicapten

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
witte angora

Re: ING is niet flexibel bij bewindvoering jonggehandicapten

Ongelezen bericht door witte angora » 08 nov 2018 10:57

Ja ja, hij komt weer in het land, de goede Sint.

Net even gekeken voor kaartjes Wildlands in Emmen. Met rentepunten krijg je 12.50 korting. Voor één persoon, en dat kost je 1250 punten. Wil je met meer personen, dan moet je nog wel even doorsparen.

Via de ANWB krijg je... 12.50 korting omdat je lid bent. En als je (globaal genomen) met de kerstvakantie naar de Wildnights wil betaal je via de ANWB slechts 8,50 pp, en mag je er al om 15.00 uur in in plaats van 17.00 uur. Ga op een fatsoenlijke tijd van huis, drink een kop koffie in Emmen en loop een rondje door het dorp, en dan is het al 15.00 uur... Via de ANWB kun je 5 tickets per bestelling kopen, dat ook nog. Desnoods doe je twee of meer bestellingen.

Ik zie weinig meerwaarde van die rentepunten, sorry.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 08 nov 2018 10:59

De meeste aanbiedingen heb je niet veel aan, maar sommige producten zijn gewoon heel goedkoop. Met name met waardebonnen kan je prima winst halen.

Ook Weber-producten zijn prima geprijsd. Daar heb ik zelfs nog wel eens in "gehandeld": de grote BBQ's waren dusdanig goedkoop dat ik ze via de ING kocht, op Marktplaats zette en er 75 euro per stuk aan verdiende.

Maar goed, we dwalen af :wink:

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 08 nov 2018 11:51

Voorheen was de Elsevier belastinggids en cd heel interessant, wordt niet meer gemaakt. Dus de punten stapelen zich verder op.

Maskt niet uit.

Plaats reactie